Fijicameroon_ departments. kgmPipa galvanized piawai negaraSemua indikator telah mencapai tahap maju industri yang sama

256HP158312377   ·  2022-12-25 12:52:30   ·   Bahan binaan

Tuba kuasa dua adalah bahan penting untuk pembangunan dan Realisasi industrialisasi. Ia digunakan secara luas dan mempunyai berbagai jenis. Menurut bentuk seksyen berbeza, tuba kuasa dua secara umum dibahagikan ke seksyen, plat, paip dan produk logam. Untuk memudahkan produksi, memesan dan bekalan tuba kuasa dua dan melakukan kerja yang baik dalam operasi dan pengurusan, ia juga dibahagikan ke keretapi berat, kereta api ringan, besi seksyen besar besi seksyen tengah, seksyen besi kualiti tinggi, tong wayar, plat besi tengah dan tebal, helaian besi, helaian besi silikon listrik, besi garis, paip besi tanpa selai, paip kuasa dua paip besi bersai, produk logam, dll.Steel digunakan & mdash& mdash; Seperti besi jambatan,Fijicameroon_ departments. kgmPipa Galvanized, besi kapal, besi pembuat tekanan, besi mesin pertanian, dll.Fijicameroon_ departments. kgm,Berbanding dengan paip tradisional lain, paip kuasa dua bekalan baja mempunyai bahan-bahan mentah yang lebih ringan, kekuatan tinggi, resistensi yang baik,Fijicameroon_ departments. kgm100 paip kuasa dua galvanized, boleh menahan tekanan dalaman tinggi, aplikasi sensitif, dan boleh digunakan untuk keadaan kekacauan atau buruk geologi.Menurut klasifikasi metalografik keadaan anel tub kuasa dua: A. hypoeutectoid steel (ferrite + pearlite); b. Besi Eutectoid (mutiara); c. Penumpang besi melalui tabung persegi biasa (mutiara + simentit); d. Ledeburite steel (pearlite + cementite).Oskemen,Keuntungan pembelokan kosong ialah ia boleh membengkung panjang sisi apabila pembelokan sebenar tidak boleh dilakukan, seperti pembelokan sinkronik dan selesaikan sisi atas dan sisi tabung kuasa dua qb. Bengkiran kosong juga boleh membengkung sudut dalaman r. t tanpa memecahkan dinding tabung.Functional index analysis of qb square tube - mechanical function of plastic square tube. Bengkuran yang kuat, seperti yang dikatakan nama, adalah untuk kompak bengkuran. Semasa bengkuran yang sebenar, gulung dalam dan luar dan dinding dalam dan luar paip kosong dikumpak dalam kedua-dua arah.Kekerasan adalah penunjuk untuk mengukur kesukaran dan lembut bahan logam. Pada masa ini, kaedah kesukaran biasanya digunakan untuk mengukur kesukaran dalam produksi. Ia menggunakan indenter dengan geometri tetap untuk mengukur nilai kesukaran permukaan bahan logam yang diuji di bawah muatan tetap menurut darjah kesukaran.


Fijicameroon_ departments. kgmPipa galvanized piawai negaraSemua indikator telah mencapai tahap maju industri yang sama



Pemprosesan tabung kuasa dua kebanyakan pemprosesan tabung kuasa dua ialah pemprosesan tekanan tabung kuasa dua, yang menghasilkan deformasi plastik besi yang diproses (bilet, ingot, dll.). Menurut suhu pemprosesan tabung kuasa dua, tabung kuasa dua boleh dibahagi menjadi pemprosesan sejuk dan pemprosesan panas. Pemprosesan utama tabung kuasa dua termasuk: gulungan: jarak (berbentuk bentuk) antara tabung kuasa dua logam kosong dan gulungan putaran , kerana pemampatan gulung, seksyen bahan dikurangkan dan panjang ditambah. Ini adalah kaedah produksi biasa untuk menghasilkan tabung kuasa dua. Ia terutama digunakan untuk menghasilkan profil tabung kuasa dua, plat dan tabung. Ia dibahagi menjadi gulung sejuk dan gulung panas.Tuba kuasa dua mempunyai prestasi yang baik dalam aplikasi praktik. Apabila kita memilih tuba kuasa dua dalam praktik, kita perlu memilihnya mengikut ciri-ciri mereka. Kami mempunyai jenis berbeza tuba kuasa dua dalam medan berbeza. Apa perbezaan antara ciri-ciri tuba kuasa dua dan tuba besi biasa? Mari perkenalkan mereka hari ini untuk kita mempunyai pemahaman lebih dalam tuba satu sama lain.Steel digunakan & mdash& mdash; Seperti besi jambatan, besi kapal, besi boiler, besi pembuat tekanan, dll.sarankan,Tub kuasa dua yang dip panas galvanized adalah jenis tub kuasa dua yang disewelded selepas menggunakan plat besi atau tali besi untuk membentuk, dan berdasarkan tub kuasa dua ini, tub kuasa dua ditempatkan di kolam kuasa dua yang dip panas galvanized dan membentuk melalui siri reaksi kimia; Proses produksi paip kuasa dua galvanized dip panas adalah relatif mudah, tetapi efisiensi produksi sangat tinggi dan terdapat banyak spesifikasi dan varieti, tetapi jenis paip kuasa dua memerlukan sedikit peralatan dan kapital, yang lebih sesuai untuk produksi pembuat paip kuasa dua galvanized kecil.Penyesuaian paip kuasa dua sesuai untuk rawatan permukaan bahan. Penyelinapan paip kuasa dua boleh digunakan untuk penyidapan keramik, keramik logam dan logam logam.Kegagalan pembelokan kosong adalah apabila sisi atas dan sisi adalah pembelokan kosong secara serentak, kekuatan bentuk mudah melebihi titik kritik disebabkan tekanan yang dijana oleh gulung atas dan gulung bawah pada masa yang sama, yang menyebabkan ketidakstabilan pinggir dan konkav dan juga akan mempengaruhi operasi stabil dan membentuk kualiti unit. Ini juga adalah ciri- ciri berbeza bagi tub kuasa dua qb dan pembelokan tub bulat kosong. Koncep tub kuasa dua: tub kuasa dua adalah proses tekanan bagi ingot, billet atau tub kuasa dua Buat bahan dari semua bentuk, saiz dan ciri-ciri yang kita perlukan.


Fijicameroon_ departments. kgmPipa galvanized piawai negaraSemua indikator telah mencapai tahap maju industri yang sama



Item pemeriksaan, kuantiti pengumpulan sampel, kedudukan pengumpulan sampel dan ujian tabung kuasa dua akan sesuai dengan persediaan standar produk yang sesuai. With the consent of the demander hot-rolled square tubes can be sampled in batches according to the rolled root array.Statistik,Tubu kuasa dua diklasifikasikan dengan membentuk: besi palsu; Besi lempar; Besi berguling panas; Besi yang diseret sejuk.Apabila memproses tabung kuasa dua, beberapa proses perlu memanaskan tabung kuasa dua yang tidak bersinar. Operasi pemanasan dalam pemproses tabung kuasa dua yang tidak bersinar bermain peran yang sangat penting dalam kualiti tabung kuasa dua yang tidak bersinar selesai.Pembersihan solvent dan emulsi boleh membersihkan permukaan tabung kuasa dua untuk menghapuskan minyak, lemak, debu, ejen dan materi organik yang sama, tetapi ia tidak boleh menghapuskan rust, skala, penywelding, dll. pada permukaan tabung kuasa dua, jadi ia hanya digunakan sebagai makna bantuan dalam produksi.Fijicameroon_ departments. kgm,Pemprosesan tabung kuasa dua kebanyakan pemprosesan tabung kuasa dua ialah pemprosesan tekanan tabung kuasa dua, yang menghasilkan deformasi plastik besi yang diproses (bilet, dll.). Menurut suhu pemprosesan tabung kuasa dua, tabung kuasa dua boleh dibahagi menjadi pemprosesan sejuk dan pemprosesan panas. Pemprosesan utama tabung kuasa dua termasuk: gulungan: jarak (berbentuk bentuk) antara tabung kuasa dua logam kosong dan gulungan putaran , kerana pemampatan gulung, seksyen bahan dikurangkan dan panjang ditambah. Ini adalah kaedah produksi biasa untuk menghasilkan tabung kuasa dua. Ia terutama digunakan untuk menghasilkan profil tabung kuasa dua, ia tidak hanya boleh mengembangkan penyerapan fizikal pada permukaan paip, tetapi juga meningkatkan penyekapan mekanik antara lapisan dan permukaan paip. Oleh itu, penyemburan adalah kaedah penyemburan yang ideal untuk saluran paip. Secara umum, letupan tembakan (pasir) terutama digunakan untuk rawatan permukaan dalam paip, dan letupan tembakan (pasir) terutama digunakan untuk rawatan permukaan luar paip. Beberapa masalah perlu diperhatikan dalam melumpuhkan dengan menyemprot.Antara mereka, tabung kuasa dua qb dibahagi menjadi: (a) dengan proses & mdash& mdash; Arc welded square pipe, resistance welded square pipe (high frequency and low frequency), gas welded square pipe and furnace welded square pipe (b) are divided by weld & mdash& mdash; Pipa kuasa dua, penywelding spiral

2 Balasan   |  sehingga 2022-12-25 12:52:30 | 220 Pandangan

Xu'ao Lif Co., Ltd. 2022-12-25 14:56:56 sokongan  0 | menentang  0

Sekarang bisnes bukan senang nak buat, boleh bagi diskaun lagi?

Peralatan penyingkiran habuk FRP 2022-12-25 13:44:08 sokongan  0 | menentang  0

Pembungkusan Fijicameroon_ departments. kgmPipa galvanized piawai negara kelihatan sangat baik, pembungkusan sangat berhati-hati, saya percaya barangan mesti sangat baik, terima kasih! Nilai yang baik, ya, datang lagi lain kali.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian