CoyoacanBerapa banyak pengubah tiga fasaLihat bagaimana meningkatkan pendapatan perniagaan

122HP117294921   ·  2022-08-19 07:33:28   ·   Mesin dan peralatan industri
frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min,Semasa operasi pengubah, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.Mae Chan,Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.


CoyoacanBerapa banyak pengubah tiga fasaLihat bagaimana meningkatkan pendapatan perniagaan



Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.Melangkah proses pengubah jenis kering?Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?Kejujuran dan keuntungan bersama,CoyoacanPenukar 6 kV,Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.Pada pengurusan muatan:


CoyoacanBerapa banyak pengubah tiga fasaLihat bagaimana meningkatkan pendapatan perniagaan



Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?Keperlukan piawai,Permukaan flange tidak sama bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah,CoyoacanModel pengubah jenis kering kuasa, sehingga bolt tidak ketat dengan baik menghasilkan kebocoran minyak.Pembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.Coyoacan,Manufacturing process and steps of dry-type transformerDalam penukar jenis kering perlindungan relay,CoyoacanPenukar jenis kering 500kW, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasaBerapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

4 Balasan   |  sehingga 2022-08-19 07:33:28 | 297 Pandangan

Rangkaian Techno 2022-08-19 09:51:25 sokongan  0 | menentang  0

Penjual yang baik, terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukai CoyoacanBerapa banyak pengubah tiga fasa. Datang lagi lain kali!

jentera pembaikan tayar 2022-08-19 08:28:37 sokongan  0 | menentang  0

Biar saya bercakap tentang kualiti barang dahulu: CoyoacanBerapa banyak pengubah tiga fasa Secara keseluruhannya bagus, dan pembungkusannya ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka. Ulasan terakhir ekspres: penghantaran adalah pantas. Yang lain adalah berterima kasih kepada kedai untuk diskaun, lagipun, produk yang murah dan bagus adalah lebih nyata. Saya berharap kedai akan memberikan lebih banyak diskaun dan memberitahu pelanggan lama dalam masa untuk mempromosikan pembelian semula. Saya doakan perniagaan berjaya.

Jualan produk serat kimia 2022-08-19 08:41:06 sokongan  0 | menentang  0

Saya akan mencari awak lagi lain kali saya mempunyai peluang.

Perkhidmatan Pengurusan Rantaian Bekalan 2022-08-19 09:12:19 sokongan  0 | menentang  0

Saya rasa ia bagus. Masa saya membelinya, saya melihat komen di komen dan saya membelinya. Apabila saya melihat penghantaran, saya sangat teruja. Selepas CoyoacanBerapa banyak pengubah tiga fasa sampai, saya teruja untuk mencubanya dengan penuh harapan, dan hasilnya cukup bagus!Dan wanita khidmat pelanggan juga sangat baik dan sopan.Puan khidmat pelanggan juga menjawab soalan saya dalam beberapa saat, haha, saya akan membeli semula lain kali.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian