ChongoyapeAxle Co., Ltd.Analisis kekuatan tegangan

161HP196399230   ·  2024-05-10 04:25:25   ·   Mesin dan peralatan industri

Langkah dalam menghasilkan jambatan papan adalah untuk memotong dan memberi makan bahan yang diperlukan ke dalam baja menurut lukisan.Alasan untuk jadual angkat tidak menurunkan: Tombol menurunkan gagal berfungsi, dan tombol kelajuan menurunkan diluar penyesuaian. Solusi: Apabila menekan butang menurunkan, periksa sama ada tombol menurunkan berfungsi. Jika tidak ada elektrik,ChongoyapeJembatan penerbangan hidraulik, cuba untuk menghapuskannya; Jika terdapat elektrik, mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.Chongoyape,Sokongan adalah persiapan penting untuk operasi. Anda perlu memilih tanah rata. Jika asas lembut atau tidak bersamaan, perlu dipadam dengan tidur sebelum operasi.Selepas operasi selesai, lepaskan rantai tetap dan tekan pengendali pada rak. Kendaraan akan memandu dan rak akan ditetapkan semula. Angkat bahagian belakang jambatan naik dan gantung di dalam kenderaan.Mumbai,Ada plat penukaran di at as dek jambatan, yang ditempatkan di tepi kereta untuk memastikan transisi licin antara laluan dan kereta.Jembatan naik bimbit hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, tanpa perlukan bekalan kuasa, dan boleh mencapai muatan dan muatan cepat barang. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan,ChongoyapeJembatan naik bimbit hidraulik, jika item tidak dikenali atau situasi tidak terduga ditemui, operasi perlu dihentikan secara tepat masa dan dilaporkan kepada orang yang bertanggung jawab atas jembatan naik hidraulik untuk mengendalikan. Jembatan pengangkutan tetap adalah peralatan bantuan untuk memuatkan dan memuatkan bersama dengan platform penyimpanan. Peralatan ini disertai dengan platform dan boleh disesuaikan ke atas atau ke bawah mengikut tinggi yang berbeza dalam kenderaan trak membuatnya selesa untuk forklift untuk memasuki kenderaan. Peralatan mengadopsi stesen pam hidraulik yang diimport dengan rok anti berguling di kedua-dua sisi, menjadikan kerja lebih selamat dan meningkatkan efisiensi kerja.


ChongoyapeAxle Co., Ltd.Analisis kekuatan tegangan



Jembatan naik bimbit adalah peralatan bantuan istimewa yang digunakan untuk memuatkan dan memuatkan barang cepat. Fungsi penyesuaian ketinggian menetapkan jambatan antara trak dan platform gudang, dan memuatkan dan memuatkan trak seperti garpu boleh memandu secara langsung ke trak untuk memuatkan dan memuatkan kargo besar. Hanya satu orang yang diperlukan untuk mencapai pemuatan dan pembuatan cepat barang. Panggilan jambatan membolehkan syarikat mengurangi jumlah kerja yang signifikan, meningkatkan efisiensi kerja, dan mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.Operator yang dilatih khusus, berkualifikasi, dan disahkan dalam penggunaan jambatan naik hidraulik.When working in foundation pits or depths, a helmet must be worn.Asas pemeriksaan,[UNK][UNK]. When the non loading and unloading operation of the mobile boarding bridge temporarily stops, the guide plate needs to be retracted and parked in the designated position. Jika diletakkan di luar, perlu menutupinya dengan kain yang tidak bergerak air, bukti hujan, dan skrin matahari untuk mencegah cat dek menjadi basah dan berkarat. Pada masa yang sama, mengangkat gelang tetap depan boleh mengangkat ban jambatan naik bergerak dari tanah, menghindari perlumbaan berat badan, dan mengurangi kerosakan ban. Jika titik-titik di atas dicatat semasa penyimpanan,ChongoyapeVehicle mounted boarding bridge, tidak hanya boleh kehidupan perkhidmatan jambatan diperlukan, tetapi juga masalah tidak perlu boleh dihindari.Persekitaran kerja spesifik jambatan naik.Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah motor tidak berputar, motor terbalik, cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.


ChongoyapeAxle Co., Ltd.Analisis kekuatan tegangan



Selepas semua peralatan selesai dengan selamat, jambatan papan akan dicat, dan kemudian ujian prestasi jambatan papan akan dilakukan untuk melihat sama ada ia memenuhi keperluan pelanggan dan sama ada parameter berkaitan dipilih. Jika ada beberapa aspek yang tidak memenuhi keperluan pelanggan, mereka perlu dijaga sehingga mereka memenuhi keperluan pelanggan dan parameter berkaitan dipilih. Hanya kemudian penghantaran akan melanjutkan.projek,Pengecualian: Pengurangan muatan boleh menghapuskannya.Muat dan membuang jembatan bergerak adalah salah satu jenis platform angkat, juga dikenali sebagai platform memuatkan dan membuang.Ban: Kekuatan tinggi, dan ban tekanan tinggi.Chongoyape,Dikuasa oleh pompa hidraulik yang beroperasi dengan tangan.Anda perlu memahami pergerakan jambatan boarding.Ban: Kekuatan tinggi, pembawa muatan, dan ban tekanan tinggi.


3 Balasan   |  sehingga 2024-05-10 04:25:25 | 64 Pandangan

Pejabat Pemprosesan Pelarik Zhaoji 2024-05-10 11:49:15 sokongan  0 | menentang  0

ChongoyapeAxle Co., Ltd. Sangat baik, kualiti yang baik dan harga yang rendah, penghantaran ekspres juga pantas, dan pemeriksaan juga sangat standard.

panshuo trading co., ltd. 2024-05-10 12:58:29 sokongan  0 | menentang  0

ChongoyapeAxle Co., Ltd. Saya menerimanya, penjual menghantar barang dengan sangat cepat, logistik juga sangat baik, sikap perkhidmatan pelanggan yang sangat baik, sangat sabar, memberikan orang semacam keakraban, dan saya sangat menyukainya. Terdapat juga pembungkusan yang indah dan suasana mewah, dapat dilihat bahawa para peniaga sangat berhati-hati. ChongoyapeAxle Co., Ltd. Memang bagus, padan dengan gambar, tiada bezanya, memang berbaloi-baloi.

Paraformaldehid 2024-05-10 13:14:48 sokongan  0 | menentang  0

Kerjasama dengan anda sangat baik, ChongoyapeAxle Co., Ltd. kualiti yang baik, datang ke syarikat kami lagi jika anda mempunyai masa.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian