KeinginanPemasangan dan penyelamatan storan sejuk besarDemi pasar telah meningkat dengan cepat

632HP195506591   ·  2024-04-03 01:57:41   ·   tenaga

Pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, selamat dipercayai dan percuma penyimpanan. Aras teknikal telah mencapai aras rumah dan aras maju produk antarabangsa yang serupa. Jika ada sejumlah besar a is dan air, ia mesti dibersihkan pada masa, dan ia mesti tidak diketuk semasa membersihkan, supaya tidak merusak tanah dan mempengaruhi kehidupan perkhidmatan penyimpanan sejuk.Tindakan perlindungan yang tepat akan diambil semasa pengangkutan untuk mencegah piring dicekik dan dicakar.Keinginan,Pemasangan paip pendinginan memerlukan diameter paip tembaga akan dipilih secara ketat sesuai dengan antaramuka penghisap pemampat dan valv keleluaran. Apabila pemisahan antara kondensator dan pemampat melebihi M, diameter paip akan ditambah.Beberapa tindakan pencegahan jambatan sejuk akan diambil di pergerakan antara papan pengisihan poliuretan.Lobatse,Kecapaian pembinaan keseluruhan projek penyimpanan sejuk telah digunakan, dan kehidupan perkhidmatan boleh mencapai tahun. - tindakan pencegahan untuk pemasangan lantai penyimpanan sejuk: lantai akan dipasang rata, bahagian yang tidak sama akan dipasang dengan bahan-bahan, dan hook kunci antara plat akan dikunci untuk memastikan permukaan gudang adalah rata tanpa perasaan kosong. (Perhatikan bahawa jika sistem pembuangan ini dipasang di luar di utara, paip pembuangan akan diasingkan).Polyurethan dengan perlahan api yang baik dan keterlaluan api adalah jenis bahan yang membakar dan memadam diri selepas menambahkan penerlaluan api. Dalam kes api, ia boleh dikarbonisasi, tidak seperti pembakaran aliran dan flashover seperti papan ekstrus, yang dapat mengelakkan penyebaran api secara efektif. Secara khususnya, ia boleh ditutup sebagai keseluruhan selepas perawatan sistemik penghalang api untuk membentuk produk yang tidak terbakar.


KeinginanPemasangan dan penyelamatan storan sejuk besarDemi pasar telah meningkat dengan cepat



Pemilihan penyimpanan sejuk adalah sangat penting untuk penyimpanan sejuk, kerana penyimpanan sejuk adalah berbeza dari penyimpanan sejuk biasa. Suhu dalam penyimpanan sejuk biasanya rendah, dan suhu udara, kemanusiaan dan keperluan persekitaran relatif tinggi. Apabila memilih penyimpanan sejuk, suhu dalam penyimpanan sejuk adalah sukar untuk, yang mudah menyebabkan kerosakan produk dalam penyimpanan sejuk, atau pemampat sejuk dalam penyimpanan sejuk sering berfungsi, membuang lebih banyak sumber dan meningkatkan biaya.Suhu tinggi dan tekanan tinggi kompressor kondensator wholesale gudang segar sebagai sink panas dan penukar panas perlu dihapus dan panas ditukar melalui kondensator, terutama untuk kondensasi ais. Suhu tekanan tinggi boleh mencapai Baidu, dan suhu akan jatuh ke darjah selepas kondensasi.Jumlah pelembusan akan menurun % pada darjah.Keperlukan pemeriksaan,Penyimpanan sejuk mempunyai kestabilan yang kuat. Teknologi bulu poliuretan membuatnya mempunyai prestasi ikatan yang lebih baik. Kombinasi kuat bulu poliuretan yang ketat dan lapisan pembawa adalah premis asas untuk memastikan kestabilan lapisan izolasi luaran. Ianya, dalam keadaan suhu setempat dan kelembapan yang tidak baik, ciri-ciri penyimpanan sejuk masih tidak terpisah dan jatuh dari lapisan pembawa dan tetap stabil dalam keadaan normal.Sistem pendinginan: sistem pendinginan adalah bahagian utama desain penyimpanan sejuk. Ia adalah kunci untuk menentukan ekonomi perlindungan persekitaran dan prestasi penyimpanan sejuk.Ia diperlukan untuk menetapkan bilik penghitungan istimewa (kawasan), dan suhu kawalan penghitungan biasanya pada ~ + [UNK].


KeinginanPemasangan dan penyelamatan storan sejuk besarDemi pasar telah meningkat dengan cepat



Penahan api,KeinginanRumah simpanan buah, penyahan api dan poliuretan yang tahan suhu tinggi adalah jenis penyahan api bahan memadam diri selepas menambahkan penyahan api. Titik lembut boleh mencapai lebih dari ,KeinginanUbat penyimpanan sejuk, dan ia akan hancur hanya pada suhu yang lebih tinggi. Selain itu, poliuretan akan membentuk deposit karbon pada permukaan foam apabila, membuat distribusi rantai bekalan sejuk saintifikMembina rangkaian komputer yang sempurna, dan mencapai jejak keselamatan makanan. Di Uni Eropah, Amerika Syarikat dan Jepun, semua ahli rantai bekalan makanan mempunyai tanggungjawab undang-undang untuk melaksanakan pengesan.Peralatan elektrik peralatan gudang segar akan dihalangi dari kembalian basah untuk menghalanginya daripada disebabkan kegagalan kuasa.Tinggi gudang, mengufuk dan menegak gudang mesti direka mengikut pendinginan, peralatan pendinginan, pengangkutan dan keadaan penumpang. Pemilihan papan pengisihan sangat penting untuk penyimpanan sejuk Guangdong. Pada masa ini, kebanyakan penyimpanan sejuk menggunakan papan pengisihan poliuretan. Apa ciri- ciri dan keuntungan papan pengisihan poliuretan?Keinginan,Perhatian untuk membeli dan penghantaran bila menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan, kelajuan mesti dijamin secara ketat semasa membeli dan penghantaran produk. Jika suhu penyimpanan sejuk perubatan sekitar darjah, masa pembukaan mesti ketat dalam minit. Jika suhu penyimpanan sejuk perubatan adalah kiri dan kanan darjah, masa pembukaan tidak boleh terlalu tinggi, ketat dalam beberapa minit.Langkah desain penyimpanan sejuk: pemilihan dan persiapan lokasi penyimpanan sejuk. Menurut ciri-ciri aplikasi,KeinginanPetikan penyimpanan sejuk farmaceutik, penyimpanan sejuk boleh dibahagi ke penyimpanan sejuk seksual, penyimpanan sejuk retail dan penyimpanan sejuk skala besar. Apabila penyimpanan sejuk skala besar mula membina kawasan tanaman dengan bekalan tangan yang lebih pusat, faktor seperti lokasi geografik tertinggi dan kenalan dengan pasar juga perlu dipertimbangkan. Penyimpanan sejuk seharusnya ditempatkan di tempat sejuk tanpa cahaya matahari dan udara hangat sering. Penyimpanan sejuk kecil dan ukuran tengah seharusnya dibina dalam bilik. storan sejukSemasa pemasangan, piring akan dikendalikan dengan hati-hati. Operasi keras dilarang. Burrs akan dibuang pada pembukaan potongan untuk mencegah goresan permukaan piring dan pekerja.

4 Balasan   |  sehingga 2024-04-03 01:57:41 | 20 Pandangan

JP Kabinet 2024-04-03 10:13:53 sokongan  0 | menentang  0

Saya sangat suka, saya sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan dalam KeinginanPemasangan dan penyelamatan storan sejuk besar, saya sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, dan perkhidmatan syarikat logistik Sikapnya sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati dengan membeli-belah.

pelaburan perniagaan 2024-04-03 09:56:49 sokongan  0 | menentang  0

KeinginanPemasangan dan penyelamatan storan sejuk besar Saya menerimanya, penjual menghantar barang dengan sangat cepat, logistik juga sangat baik, sikap perkhidmatan pelanggan yang sangat baik, sangat sabar, memberikan orang semacam keakraban, dan saya sangat menyukainya. Terdapat juga pembungkusan yang indah dan suasana mewah, dapat dilihat bahawa para peniaga sangat berhati-hati. KeinginanPemasangan dan penyelamatan storan sejuk besar Memang bagus, padan dengan gambar, tiada bezanya, memang berbaloi-baloi.

Pembinaan kejuruteraan pendawaian dan peralatan 2024-04-03 09:21:14 sokongan  0 | menentang  0

KeinginanPemasangan dan penyelamatan storan sejuk besar Memang bagus, berapa lama masa yang diambil untuk tiba selepas berlepas?

Produk makanan diproses lain 2024-04-03 09:04:55 sokongan  0 | menentang  0

Bolehkah anda memberi saya KeinginanPemasangan dan penyelamatan storan sejuk besar spesifikasi terperinci?
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian