LeshnoMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naikSebutharga akan lancar

161HP196399230   ·  2024-03-22 00:15:23   ·   Mesin dan peralatan industri
LeshnoJembatan naik bimbit,

Pengurusan masalah: Mengganti pompa perlengkapan boleh menghapuskan masalah.Minyak hidraulik No. anti memakai minyak hidraulik.Leshno,Sebagai pemandu digital, motor digunakan secara luas dalam sistem gerak. Banyak pengguna dan rakan-rakan menggunakan lif hidraulik, dan apabila ada demam atau suspek tinggi apabila motor berfungsi, mereka tidak tahu apakah fenomena ini normal. Sebenarnya, panas adalah fenomena biasa dalam motor elektrik, tetapi panas adalah normal.Penggunaan tabu jambatan naik tetap: penyelamatan patut dilakukan dalam syarat menggantung dan menyokong platform kerja platform angkat untuk mengelak turun tiba-tiba platform angkat, yang boleh menyebabkan kemalangan yang tidak diperlukan; Jangan menyesuaikan valv keselamatan secara arbitrari. Kerana setiap komponen dalam sistem hidraulik berfungsi pada tekanan tertentu, selepas valv keselamatan disesuaikan, ia boleh menyebabkan operasi anormal sistem hidraulik dan menyebabkan kerosakan yang tidak diperlukan kepada pegawai, mesin dan objek.Pourham,Jembatan pengangkutan sisi platform dipasang secara langsung di pinggir depan platform memuatkan dan memuatkan. There is no need to excavate or reserve pits on the loading and unloading operation platform, and there is basically no change to the building structure.Kerana skenario penggunaan dan persekitaran yang berbeza,LeshnoHarga Jembatan Naik, frekuensi operasi juga merupakan faktor yang mempengaruhi kehidupan perkhidmatan jambatan naik. Contohnya, beberapa kilang yang dipasang sering terus-menerus membuka muat, hantar, dan digunakan. Ia boleh dibayangkan kerana operasi jangka panjang dan seringAlasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor,LeshnoTekanan hidraulik paksi naik bimbit, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.


LeshnoMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naikSebutharga akan lancar



Konfigurasi jambatan naik bimbit: Sistem hidraulik mempunyai fungsi pengendalian kecemasan dalam kes kemalangan tiba-tiba atau penghilangan kuasa.Kekalkan sistem hidraulik jambatan naik hidraulik. Kekalkan minyak hidraulik jambatan naik hidraulik bersih: Simpan minyak di lokasi bersih, dan berhati-hati bila berubah atau mengisi bahan bakar. Only use a cleaning funnel equipped with a fine mesh filter to pour oil from the container into the oil tank. Sudah tentu, minyak yang anda gunakan sepatutnya jenis yang direkomendasikan oleh pembuat peralatan.Semasa penggunaan, dan jika ada sebarang masalah, penggunaan patut dihentikan segera.Laporan pemeriksaan kualiti,Kehidupan perkhidmatan jambatan naik kecil juga berkaitan dengan kualiti peralatan sendiri. Pilih perusahaan kecil dengan harga rendah dan kualiti rendah untuk produksi dan penghasilan boleh menghemat biaya dalam masa singkat. Namun, ia juga meletakkan dasar untuk penggunaan masa depan. If quality problems and accidents occur, it will not only cause personnel and property losses, but also delay delivery time, causing immeasurable direct or indirect losses.Kerana skenario penggunaan dan persekitaran yang berbeza, frekuensi operasi juga merupakan faktor yang mempengaruhi kehidupan perkhidmatan jambatan naik. Contohnya, beberapa kilang yang dipasang sering terus-menerus membuka muat, hantar, dan digunakan. Ia boleh dibayangkan kerana operasi jangka panjang dan seringKemudian, seluruh jambatan pengangkutan diseweld. Selepas bingkai utama diseweld, plat grid ditetapkan, kemudian penywelding dilakukan. Kemudian, peralatan hidraulik dipasang dan ban jambatan pengangkutan dipasang.


LeshnoMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naikSebutharga akan lancar



Semasa proses penggalian lubang dasar jambatan penerbangan sederhana, tekanan struktur sokongan patut dihentikan, dan perubahan dinding tanah patut diperhatikan setiap masa. Jika ada fenomena yang tidak normal seperti retak ditemui, pembangunan mesti ditangguhkan dan dilaporkan kepada atasan untuk mengendalikan.inovasi teknologi,Gerakkan tangan untuk mengangkat jambatan papan ke tinggi bekas.Ciri-ciri: Struktur mekanik lapisan, tinggi kerja secara umum berlainan dari meter hingga meter, kestabilan tinggi selepas mengangkat platform, kenderaan platform kerja luas dan kapasitas muatan tinggi, julat luas kerja ketinggian tinggi, sesuai untuk berbilang orang bekerja bersamaan. Bentuk kuasa boleh dipilih mengikut keperluan yang berbeza (seperti bekalan kuasa AC tiga fasa, bekalan kuasa DC, dan bekalan kuasa pembakaran dalaman). Peranti hidraulik manual boleh angkat dan tarik semula secara biasa di tempat dengan kekurangan kuasa atau tiada bekalan kuasa, meningkatkan kereta platform teleskopik, dan memperluas ke kedudukan yang diperlukan jika kereta platform tidak panjang yang cukup, meningkatkan efisiensi kerja.Jembatan memasuki papan, seperti yang dikatakan nama, rujuk ke jembatan memasuki papan memasuki platform operasi memuatkan dan memuatkan. Permukaan papan utama jembatan memasuki papan memasuki adalah mengufuk dengan aras atas platform operasi memuatkan dan memuatkan. Sempurna disertai ke dalam platform, ia tidak akan mempengaruhi tugas operasi lain pada platform tanpa memuatkan dan membuka operasi. Jembatan boarding dengan jenis struktur ini digunakan secara luas dan juga peranti bantuan boarding relatif cepat. Rancangannya biasanya dijandardizasi sepenuhnya sejak rancangan struktur bangunan. Kami adalah pembuat jambatan jangka panjang.Leshno,Bahan yang digunakan untuk jambatan papan adalah: gelang utama dibuat dari paip besi bentuk istimewa.Jembatan pengangkutan adalah peranti pengangkutan yang digunakan antara forklift dan trak untuk memudahkan muatan dan muatan barang. Muatan dinamik: T, muatan statik: T lebar: M, biasanya dibahagi menjadi jambatan naik bimbit dan jambatan naik tetap. Jeneral: Ban kuat dengan panjang M dan lebar M.Kerana skenario penggunaan dan persekitaran yang berbeza, frekuensi operasi juga merupakan faktor yang mempengaruhi kehidupan perkhidmatan jambatan naik. Contohnya beberapa kilang yang dipasang sering terus-menerus membuka muat, dan digunakan. Ia boleh dibayangkan kerana operasi jangka panjang dan sering


hantar
4 Balasan   |  sehingga 2024-03-22 00:15:23 | 41 Pandangan

Pembuatan o-Nitroanisole 2024-03-22 08:48:12 sokongan  0 | menentang  0

Haha, LeshnoMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naik diterima! Terlalu lambat untuk mengesahkan, maaf, bos sangat bergaya!

Perkhidmatan kawalan pencemaran udara 2024-03-22 08:39:01 sokongan  0 | menentang  0

Selepas menerima barang, saya merasakan kualiti LeshnoMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naik masih agak baik, konsisten dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, kelajuan penghantaran agak cepat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, dan kelajuan penghantaran adalah sangat cepat Secara umumnya, ini Ini adalah belanja yang sangat memuaskan, terima kasih kepada penjual.

pelaburan perniagaan 2024-03-22 08:37:57 sokongan  0 | menentang  0

Baru bayar, bila LeshnoMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naik sampai bos.

Peralatan pembinaan 2024-03-22 09:29:36 sokongan  0 | menentang  0

Rakan sekerja saya sangat menyukainya. Lain kali datang lagi. Ia adalah produk asli yang jarang ditemui. LeshnoMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naik Saya sangat berpuas hati dengannya. Bos mempunyai personaliti yang baik, awesome. Not bad. Kualiti pun bagus. Kelajuan juga pantas. Bagus betul!
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian