SillamaeBahagi pompa paip menegakKegagalan penyebab analisis dan langkah penambahbaikan

466HP159575805   ·  2024-03-20 02:25:56   ·   Mesin dan peralatan industri

   Kadar.mendengar beberapa media yang relatif bersih, dan impeller mereka biasanya berada dalam keadaan tertutup. Namun, salah satu media yang dihantar oleh pompa pembuangan mungkinSillamae,   Contohnya, pompa lumpur /c-ah adalah pompa lumpur diameter kecil tanpa cincin pembuangan impeller. Apabila diperlukan untuk membuang impeller, kita hanya perlu memperbaiki selang pam, ukur tekanan patut dipasang dalam sistem ini untuk memantau sama ada tekanan memenuhi keperluan.Piet Retief,   Pompa lumpur sepatutnya lebih besar. Selain aplikasi industri dan tambang yang wujud pada pompa lumpur menegak, pompa lumpur selam juga boleh digunakan sebagai pompa lumpur bergerak, seperti pompa pasir dan prospeksi di atas kapal; Apa keuntungan pompa lumpur selam? Keuntungan pompa lumpur selam adalah bahawa ia adalah selesa dan melarikan diri   Semasa operasi normal, suhu motor sangat tinggi, beberapa bahkan sebanyak . Dalam kes ini, ia mudah untuk membakar motor dan menggantikannya dengan satu yang baru. Sebenarnya, satu motor terbakar pada masa ini. Don Jangan risau menggantikannya. Anda mesti mencari tahu sebab enjin s pemanasan, atau   The submersible slurry pump and equipment can also choose to add some water inlet detection devices according to the actual use needs. Peranti pengawasan panas berlebihan sering digunakan dalam masa yang besar, it is only necessary to adjust the wiring direction of any two wires in the cable.Ia terhalang, pompa tidak akan dipenuhi dengan air. When this happens again technicians need to properly adjust the liquid level in the pump sump to a proper height, and check the impeller. Dalam kes kerosakan atau penuaan,SillamaeSelf-priming slurry pompa wholesale, ia perlu diganti pada masa,   Apabila peralatan sedang digunakan,fleksibel, mudah beroperasi dan tenggelam   Pengumpulan bahagian rotor pompa lumpur selam Sebelum pengumpulan, laksanakan lapisan lumpur o


SillamaeBahagi pompa paip menegakKegagalan penyebab analisis dan langkah penambahbaikan



   Ia perlu diganti dalam kes kerosakan membengkak dan deformasi, tekanan musim semi yang tidak cukup, pecah, dll.Selamat datang panggilan,   Kedua-duanya mempunyai kesamaan tertentu. Mereka berdua kapal selam. Seperti yang dikatakan nama, pompa berada dalam keadaan serangan bila berjalan. Pompa penyelam selam adalah semacam pompa penyelam, tetapi secara umum,SillamaeLo, orang sering mengatakan bahawa pompa penyelam merujuk kepada pompa air bersih, seperti pompa penyelam untuk air rumah dan penapis dan pam tanah ladangpompa. Menggunakan kabinet kawalan api, penggera kabinet kawalan boleh mengingatkan setiapea is equal to or lower than the vaporization pressure corresponding to the water temperature in the flow process, the water will vaporize there and form many small bubbles mixed by steam and gas. Fenomen kavitasi disebabkan tindakan gelembung apabila gelembung kecil ini mengalir dari kawasan tekanan rendah ke kawasan tekanan tinggi dalam pompa air,Sillamae,   Pipa ventilasi dipasang di bawah pompa, sehingga apabila pompa dikubur di bawah tanah, air akan disuntik ke bawah pompa slurry melalui   Semasa penyesuaian pertama-tama lepaskan penyamaran sokongan, t   Seluruh tubuh pengimbangan, termasuk kelenjar pengimbangan, cincin pengimbangan dan pengimbangan, perlu dihapuskan; Submersible slurry pump Disassemble the o-seal ring, shaft sleeve, ba

3 Balasan   |  sehingga 2024-03-20 02:25:56 | 45 Pandangan

Syarikat Perdagangan Kaibo Tianli 2024-03-20 09:40:28 sokongan  0 | menentang  0

Saya baru menerimanya pada waktu pagi dan rakan-rakan saya sangat menyukainya. Saya akan membelinya daripada anda lain kali SillamaeBahagi pompa paip menegak.

Aksesori menara 2024-03-20 09:39:23 sokongan  0 | menentang  0

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, pengesahan lambat, kualiti bagus, SillamaeBahagi pompa paip menegak asli, berkualiti dan murah, haha.

256HP158312377 2024-03-20 11:02:05 sokongan  0 | menentang  0

SillamaeBahagi pompa paip menegak Sangat baik, kualiti yang baik dan harga yang rendah, penghantaran ekspres juga pantas, dan pemeriksaan juga sangat standard.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian