SamokovPenyimpanan sejuk menyimpan sayuran segarJalan kerja

632HP195506591   ·  2024-03-20 01:12:42   ·   tenaga

Kegagalan penyimpanan sejuk satu lapisan: besar; Kawasan permukaan struktur penyimpanan luar penyimpanan sejuk adalah besar, jadi jumlah bahan pengisihan panas adalah besar, dan konsumsi kering makanan sejuk juga besar; Untuk gudang suhu rendah, rawatan anti beku lantai memerlukan banyak kerja. Apabila penyimpanan sejuk dibina pada tahap air, ia mustahil untuk menanganinya, yang mudah untuk menyebabkan beku mengufuk dan membengkak.Suhu dan kelembapan dalam gudang akan disimpan secara seragam tanpa bergerak; Cuba selesaikan makanan di gudang pada satu masa.Samokov,Pencerahan panas yang bagus, penyimpanan sejuk makanan adalah projek sistemik pendinginan buatan untuk memastikan kualiti makanan dan mengurangkan kerosakan makanan dalam persekitaran suhu rendah. Teknologi pendinginan mempengaruhi desain penyimpanan sejuk makanan kendali dan kunci pintu gudang penyimpanan segar akan ditambah secara terus menerus dengan minyak mengikut situasi sebenar. Penyelamatan peralatan elektrik peralatan gudang penyimpanan segar akan beroperasi oleh ahli elektrik atau pegawai yang tahu perasaan umum elektrik. Setiap penyimpanan mesti matikan bekalan kuasa untuk memastikan keselamatan.Apa yang perlu dipertimbangkan dalam membina penyimpanan sejuk? Dalam aspek ini, memenuhi keperluan teknologi pendinginan, produksi yang selesa, simpanan tenaga dan pengurangan kos. Masalah apa yang patut dianggap dalam pembangunan penyimpanan sejuk makanan?Chahar Burj,Pemasangan dinding dan lantai akan bermula di sudut. Menurut lukisan layout plat, bawa dua plat di sudut peranti yang diperlukan ke lokasi peranti. Menurut tinggi sinar plat dan model besi sudut untuk memperbaiki bolt nylon kepala jamur, bor lubang pada tingkat yang sepadan di tengah lebar plat. Apabila pengeboran, pengeboran elektrik sepatutnya bertentangan dengan permukaan plat. Letakkan bolt nylon kepala jamur di dalam lubang, ketat sudut besi, dan ketat secara mengufuk, supaya bolt nylon pada permukaan plat gudang sedikit kongal. Apabila membangun papan dinding,SamokovPemasangan penyimpanan sejuk papan penyimpanan sejuk,SamokovKost pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan segar, bahan lembut seperti foam akan dipadam di lantai tumpukan dengan papan gudang untuk mengelakkan kerosakan papan gudang. Selepas dua papan dinding sudut adalah neutral dari papan gudang lantai, kedudukan pesawat papan dinding dan perpendikulati papan gudang akan disesuaikan pada masa mengikut kedudukan menetapkan, dan tingkat at as papan dinding akan diperiksa sama ada ia betul. Selepas kedudukan papan dinding betul penyelam sudut besi pada sinar plat dan perbaiki sudut dalaman dan luar. Apabila menyeleweng bahagian besi sudut, operasi terus jangka panjang tidak dapat diharapkan kepada peralatan penuaan, jadi pemeliharaan yang masuk akal sangat penting.Pintu penyimpanan sejuk bergabung bermula sering atau tidak bermula untuk masa yang lama, atau tidak berhenti untuk masa yang lama, atau berhenti sebelum suhu penyimpanan mencapai.


SamokovPenyimpanan sejuk menyimpan sayuran segarJalan kerja



Tombol panas Danfoss diterima untuk tombol panas penyimpanan sejuk, dengan kualiti yang dijamin; Sebab keperluan suhu tinggi penyimpanan sejuk dan darjah tinggi automati dan peraturan suhu, sistem suhu penyimpanan sejuk mengadopsi mikrokomputer secara automatik penuh, tidak memerlukan orang khas untuk beroperasi, dan boleh dikawal jauh. Apabila suhu melebihi julat tertentu, ia akan automatik penggera, yang merupakan penting besar untuk penyimpanan yang betul penyimpanan sejuk.Elemen meteorologi termasuk suhu rata-rata tempatan, suhu relatif dan frekuensi monsoon musim panas.Pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah dan penyimpanan sejuk perubatan mempunyai prestasi yang stabil, selamat, dipercayai dan percuma penyimpanan. Aras teknikal telah mencapai aras rumah dan aras maju produk antarabangsa yang serupa. Jika ada sejumlah besar a is dan air, ia mesti dibersihkan pada masa, dan ia mesti tidak diketuk semasa membersihkan, supaya tidak merusak tanah dan mempengaruhi kehidupan perkhidmatan penyimpanan sejuk.Berapa harganya?Penyimpanan sejuk mempunyai kebakaran dan perlawanan api yang baik. After adding flame retardant, polyurethane is a kind of flame retardant and self extinguishing material. If it is burned by fire, it can be carbonized unlike flow burning and flashover like extruded board, which can effectively prevent fire spread. In particular, it can be closed as a whole after fire prevention treatment to form non combustible products.Suhu exhaust peralatan pemampat sering. Apabila musim berubah dan perbezaan suhu berubah besar, perhatikan ia. Jika mesin tidak normal, bentuk pembangunan gudang penyimpanan sejuk makanan adalah untuk menentukan bentangan pesawat berdasarkan laman, sama ada ia adalah gudang satu lapisan atau dua lapisan, dan struktur adalah pemilihan struktur besi atau penyesalan kuasa. Kapasiti penyimpanan sejuk, proses produksi, sejuk, tumpukan produk, suhu, dll. digunakan untuk menentukan saiz dan lokasi bilik penyimpanan sejuk, sehingga ia boleh menjadi keseluruhan.


SamokovPenyimpanan sejuk menyimpan sayuran segarJalan kerja



Kecapaian pembinaan keseluruhan projek penyimpanan sejuk telah digunakan, dan kehidupan perkhidmatan boleh mencapai tahun.pengurusan, lantai dan bumbung rata storan sejuk besar diletakkan dengan bahan insulasi panas dengan tebal tertentu untuk mengurangi panas masuk dari luar. Untuk mengurangkan penyorban radiasi surya, permukaan dinding luar penyimpanan sejuk dicat putih atau warna cahaya.Kawasan wayar dalam saluran tidak boleh melebihi %.Perhubungan punggung antara plat gudang atas dan hujung plat gudang atas akan dirawat untuk mencegah kebocoran udara dan berjalan sejuk. Selepas semua plat gudang atas dipasang, kongsi punggung akan dipenuhi dengan bahan putih,SamokovRangkaian penyimpanan sejuk dan pemasangan, dan plat baja warna lebar mm akan ditutup di kongsi punggung dengan menarik riveting.Samokov,Slight depression can be used. In order to prevent damage to the cold storage, foam and other soft materials should be padded at the floor groove of the cold storage when erecting the wall panel.Semasa pemasangan gudang polistiren, Ralat Perpendikulariti plat dinding akan diperbaiki semasa plat gudang atas dipasang. Panjang plat gudang atas mesti mm lebih pendek daripada permukaan plat dinding. Selepas pemasangan plat gudang atas, ruang mm mesti ditandai dengan bahan putih untuk memastikan prestasi penyegelan tubuh gudang.Semasa operasi awal unit pendinginan, perhatikan dengan hati-hati kembali minyak pemampat dan pastikan ia bersih. Jika ditemui bahawa aras minyak tidak cukup bersih atau aras minyak jatuh, gantikannya dengan minyak baru pada masa, supaya mengelakkan pemampat buruk dan mengurangkan hidup perkhidmatan pemampat.

3 Balasan   |  sehingga 2024-03-20 01:12:42 | 26 Pandangan

Pembinaan cerucuk pengecasan kontrak profesional 2024-03-20 10:02:16 sokongan  0 | menentang  0

SamokovPenyimpanan sejuk menyimpan sayuran segar Harganya sangat tinggi, dan kualitinya sangat baik jika anda boleh membelinya pada harga sedemikian.

membancuh minuman keras 2024-03-20 09:59:48 sokongan  0 | menentang  0

Dalam jangkaan, saya akhirnya menunggu kekasih saya SamokovPenyimpanan sejuk menyimpan sayuran segar, saya doakan bos perniagaan dan kekayaan yang makmur!

pantau 2024-03-20 10:05:12 sokongan  0 | menentang  0

Saya sibuk lupa, maaf, apa lagi yang boleh saya katakan~~ Ini SamokovPenyimpanan sejuk menyimpan sayuran segar memang bagus, cukup bertuah.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian