WilwardStoran sejuk terpasang kilangApa gunanya?

632HP195506591   ·  2024-03-18 03:24:09   ·   tenaga

Pangkalan penyimpanan sejuk disebabkan suhu rendah, dan air di tanah mudah untuk dibekukan. Kerana volum tanah beku, tanah akan rosak dan seluruh struktur bangunan akan rosak. Jika kerosakan itu serius, ia mungkin membuat penyimpanan sejuk tidak dapat digunakan. Oleh itu, selain lapisan insulasi panas, lantai penyimpanan sejuk suhu rendah mesti dirawat di bawah lapisan insulasi panas untuk mencegah beku tanah. Plat bawah penyimpanan sejuk akan mengumpulkan sejumlah barang dan melewati berbagai-bagai mesin dan peralatan muatan, muatan dan pengangkutan. Oleh itu, struktur plat penyimpanan sejuk akan tetap dan mempunyai kapasitas pengangkutan yang besar. Dalam persekitaran suhu rendah, terutama dalam proses pembekuan periodik dan siklus meluap, struktur bangunan rentan kepada. Oleh itu, struktur setiap bahagian penyimpanan sejuk dan bahan-bahan bangunan penyimpanan sejuk sepatutnya mempunyai perlawanan beku yang cukup.Pembangunan penyimpanan sejuk dalam pemilihan lokasi mengandungi sirkulasi barang suhu rendah. Oleh itu, kemudahan pemindahan lokasi penyimpanan sejuk patut diberi keutamaan dalam pemilihan lokasi, seperti dekat ke jalan,WilwardBerapa banyak untuk memasang penyimpanan sejuk, keretapi, dll. Pada masa yang sama, lokasi penyimpanan sejuk seharusnya menghindari sumber pencemaran besar dan cahaya matahari langsung, dan pembangunan penyimpanan sejuk seharusnya mempunyai keadaan pembuangan dan ventilasi yang baik.Wilward,Pemindahan: sebelum pemasangan gudang penyimpanan segar, periksa bilangan gudang gudang penyimpanan segar mengikut nota penghantaran. Apabila memuatkan dan memuatkan papan gudang, mengendalikannya dengan hati-hati, dan letakkan lapisan anti goresan pada setiap lapisan papan gudang dan kumpulan tanah.Suhu dan kelembapan dalam gudang akan disimpan secara seragam tanpa bergerak; Cuba selesaikan makanan di gudang pada satu masa.Miyazaki-shi, - tindakan pencegahan untuk pemasangan lantai penyimpanan sejuk: lantai akan dipasang rata, dan hook kunci antara plat akan dikunci untuk memastikan permukaan gudang adalah rata tanpa perasaan kosong. (Perhatikan bahawa jika sistem pembuangan ini dipasang di luar di utara, paip pembuangan akan diasingkan).Bandar ultrasonik adalah teknologi berpotensi dengan penutup tenaga bentuk, yang meningkatkan jumlah pelembusan efektif dengan -% per jam. Apa aspek yang masuk akal dalam rancangan gudang beku cepat?Konfigurasi peralatan adalah masuk akal dan kehidupan perkhidmatan gudang beku cepat adalah panjang. Konfigurasi peralatan yang masuk akal gudang beku cepat boleh memperpanjang masa perkhidmatan gudang beku cepat. Sesetengah pemampat mudah untuk rosak apabila ia bekerja pada muatan penuh untuk masa yang lama jadi kita cuba menggunakan unit selari skru. Keuntungan besar unit ini adalah ia boleh menyalakan semua peralatan, sama seperti shift di tempat kerja, sehingga kompressor boleh bekerja dan berehat bertukar.


WilwardStoran sejuk terpasang kilangApa gunanya?



Tidak peduli sama ada penyimpanan sejuk makanan atau penyimpanan beku cepat digunakan, ia tidak dapat dihindari bahawa akan ada beberapa kesalahan kecil. Jangan gugup apabila ada masalah. Anda boleh mencari atau menghapuskan masalah menurut pengetahuan yang diajarkan hari ini.Volum penyimpanan sejuk saiz penyimpanan sejuk akan dihitung mengikut volum yang disimpan oleh tumpukan barang yang disimpan dalam penyimpanan sejuk, ditambah koridor dari baris ke baris, ruang dalam antara tumpukan dan dinding dan ruang antara langit dan bilik pakej. Selepas menentukan volum, nisbah lebar panjang storan sejuk akan ditentukan. Apabila merancang storan sejuk, bangunan dan peralatan teknik bantuan yang diperlukan juga perlu dianggap, seperti kerja sementara, pakej dan bilik penggabungan, gudang alat istimewa dan pemuatan dan pembuatan platform, untuk memastikan kualiti storan sejuk.Papan penyimpanan sejuk, pemampat, dan komponen lain dalam penyimpanan sejuk boleh secara rasional menyesuaikan suhu penghapusan dan kondensasi, supaya mengurangi pengurangan konsumsi kuasa dan mengurangi kos produksi. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, jaminan kualiti, profesional, bekalan tepat masa dan prestasi kos tinggi. Ia telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk membeli! Simpan lebih banyak sumber.Professional adalah raja,Suhu dan kelembapan dalam gudang akan disimpan secara seragam tanpa bergerak; Cuba selesaikan makanan di gudang pada satu masa.Berbagai bahan pembangunan, seperti sijil bahan, laporan ujian dan rekod penerimaan tahap, akan dilakukan secara bersamaan dengan pembangunan projek, dengan hati-hati, tepat waktu, tepat dan meliputi keseluruhan proses pembangunan dan pembangunan, dan secara aktif bekerja sama dengan pemilik dalam perubahan rancangan dan negosiasi teknik.Apabila udara luar masuk ke dalam tubuh penyimpanan sejuk, ia tidak hanya akan meningkatkan konsumsi sejuk penyimpanan sejuk, tetapi juga membawa air ke dalam gudang. Kondensasi air akan membawa kepada struktur bangunan, yang rosak oleh kebumian dan beku. Oleh itu, lapisan izolasi panas dan ketembutan basah patut ditetapkan untuk menjaga papan penyimpanan sejuk bangunan yang ketembutan kebumian dan ketembutan udara dan penyegelan yang baik.


WilwardStoran sejuk terpasang kilangApa gunanya?



Sediakan, sediakan rancangan projek penyimpanan sejuk, dan sediakan lokasi pembinaan dan bahan pembinaan. Semua jenis bahan untuk pembangunan penyimpanan sejuk disesuaikan mengikut keperluan pelanggan. Isi lokasi pembangunan yang memenuhi keperluan,WilwardStoran sejuk dipasang di sana, bawa semua bahan pemasangan ke lokasi pembangunan, periksa kualiti bahan dan model, dan memulakan pemasangan penyimpanan sejuk selepas pengesahan.Projek analisis,Secara rasional menyesuaikan penapis penyimpanan sejuk dan melumpuhkan pada masa: Secara umum, setiap [UNK] meningkat suhu penyimpanan sejuk penyimpanan sejuk boleh menyimpan tenaga dengan ~ . Oleh itu, pada premis untuk memenuhi proses pendinginan produk, bekalan cair boleh disesuaikan untuk meningkatkan suhu penapisan sebanyak mungkin.Jika pemampat ammonia digunakan, satu istimewa akan ditentukan dan suhu keleluaran akan dikawal secara ketat. Apabila tekanan tinggi dilaksanakan, subseksyen akan ditentukan untuk mengurangi perbezaan tekananApabila memasang papan pengisihan poliuretan,Kecapaian pembinaan keseluruhan projek penyimpanan sejuk telah digunakan, kompat dan kuat tubuh gudang boleh dibahagi menjadi tubuh gudang kecil dan tubuh gudang besar. Tubuh gudang kecil adalah pada dasarnya gudang sejuk berkumpul berkumpul dengan plat gudang. Tubuh gudang besar adalah kebanyakan gudang sejuk awam. Tubuh gudang yang dikumpulkan atau dibina secara umum diperlukan untuk menjadi rata, tanpa perasaan kosong, antibeku, keterlaluan basah,WilwardPemasangan storan segar, dll.Semasa penggunaan penyimpanan sejuk, perhatian akan diberikan kepada kerosakan dan goresan tubuh penyimpanan untuk mengelakkan tekanan dan kerosakan plat penyimpanan, yang akan mengurangkan prestasi pengisihan panas setempat tubuh penyimpanan.

3 Balasan   |  sehingga 2024-03-18 03:24:09 | 30 Pandangan

gas 2024-03-18 11:11:48 sokongan  0 | menentang  0

saya betul-betul minta maaf.

Jualan alat ganti kereta 2024-03-18 10:55:47 sokongan  0 | menentang  0

Penjual yang baik, WilwardStoran sejuk terpasang kilang barangnya sangat bagus. Kembali pada masa hadapan. Anda boleh membeli dengan yakin.

Produk makanan diproses lain 2024-03-18 11:50:18 sokongan  0 | menentang  0

WilwardStoran sejuk terpasang kilang Ia telah disiarkan dengan sangat pantas, tepat pada masanya, sila berikan saya ibu jari
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian