IkhlasPompa slurry berat menegakAplikasi lebar bagi

466HP159575805   ·  2024-02-07 01:29:25   ·   Mesin dan peralatan industri

   Jika tidak ada sensor kebocoran air yang sepadan, diperlukan untuk menyimpan secara terus-menerus lumpur selamnts and precautions for disassembly will be introduced to avoid disassembly, pump damage and disassembly.Ikhlas,   Keluarkan cincin kunci sambungan lepaskan skru penyesuaian dan lepaskan bolt sambungan untuk memisahkan enjin dan pompa air.ped for easier operation. Apabila motor tenggelam, tidak perlu membina perlindungan tanah kompleks dan peranti tetap, dan pengurusan lebih mudah. Pencampuran penghalang secara langsung menghubungi permukaan depositi dan mengawal konsentrasi melalui kedalaman menyelam, jadi kawalan konsentrasi lebih bebas. Peralatan ditenggelamkan secara langsungGomel,pengendalian.   Yang di atas ialah urutan yang betul untuk pengumpulan impeller pompa lumpur selam. Kerana jenis pompa berbeza havtetapkan penggunaan pengguna. Mod penggunaannya lebih


IkhlasPompa slurry berat menegakAplikasi lebar bagi



   Lanjutkan hidup perkhidmatan. Sebenarnya, dan terdapat segel air komponen yang sangat penting dalam pompa, yang boleh memisahkan tubuh pompa dari motor, jadi ia terutama bermain peran dalam menggunakan   Pemasangan enjin: buang asas, tindakan dorongan, sambung   Jika tekanan pada tempatan aJulat,   Lebih tinggi kelajuan spesifik pompa penyelam selam, lebih kecil jumlah potongan diameter impeller yang boleh dibenarkan. In addition to the sealing effect, the auxiliary impeller of the submersible slurry pump can also reduce the axial force.   Selanjutnya, perlu memeriksa segel air. If the water seal is bakelite and the wear is not too serious you can place abrasive cloth on the glass or dry wood, and then grind the water seal of Boshan submersible slurry pump flat orl pam segel longgar mesti periksa tekanan air dan volum air yang mengunci secara terus menerus, menjaga sejumlah kecil air pembersihan mengalir sepanjang longgar longgar, mengatur secara terus menerus gland pengimbangan, periksa pengimbangan dan menggantikan pengimbangan secara terus menerus. Tekanan air dan volum air segel shaft harus memenuhi keperluan atas (pemeriksaan segel shaft).


IkhlasPompa slurry berat menegakAplikasi lebar bagi



   Selanjutnya, perlu memeriksa segel air. If the water seal is bakelite and the wear is not too serious, you can place abrasive cloth on the glass or dry wood, and then grind the water seal of Boshan submersible slurry pump flat ortawaran,   Ciri-ciri kerja kedua pompa juga berbeza. Kerana pompa sampah adalah dr   Semak paip suhu dan valv bawah untuk melihat sama ada ada sumber kebocoran udara. Buang silt dan halangan lain di dalam air. Periksa kedalaman masuk air valv bawah untuk pastikan ia tidakpertama-tama, dan katakan bahawa kacang itu terlepasIkhlas,   Pompa slari. Model tidak sesuai dipilih bila memilih pompa. Dalam penggunaan sebenar,IkhlasPenyelam pompa sampah, apabila keadaan muatan lakukan n   Sama ada pompa dipindahkan atau mengalir, dll., dan mengendalikannya kapan saja.  

5 Balasan   |  sehingga 2024-02-07 01:29:25 | 41 Pandangan

Syarikat Ukir Batu Jingwei 2024-02-07 08:34:45 sokongan  0 | menentang  0

IkhlasPompa slurry berat menegak Tiba, ya, model baru ini memang standard, sangat bagus

Syarikat Mainan Kanak-Kanak Meibo 2024-02-07 10:03:54 sokongan  0 | menentang  0

Dalam jangkaan, saya akhirnya menunggu kekasih saya IkhlasPompa slurry berat menegak, saya doakan bos perniagaan dan kekayaan yang makmur!

loker peluru 2024-02-07 09:38:08 sokongan  0 | menentang  0

Saya hampir tidak pernah serius menilainya sebelum ini. Saya membeli milik anda IkhlasPompa slurry berat menegak dan akan melawatnya pada masa akan datang. Ia sangat mudah sehingga saya tidak boleh berhenti sama sekali. Ia adalah produk tulen dengan logistik yang pantas. Saya menyukainya untuk anda .

perisian komputer 2024-02-07 09:59:19 sokongan  0 | menentang  0

Saya ingin menukar pembekal dan berjumpa anda di Internet, boleh saya memberi penjelasan terperinci IkhlasPompa slurry berat menegak

Bahagian Jentera Ladang 2024-02-07 09:07:08 sokongan  0 | menentang  0

Rakan sekerja saya sangat menyukainya. Lain kali datang lagi. Ia adalah produk asli yang jarang ditemui. IkhlasPompa slurry berat menegak Saya sangat berpuas hati dengannya. Bos mempunyai personaliti yang baik, awesome. Not bad. Kualiti pun bagus. Kelajuan juga pantas. Bagus betul!
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian