BihachiTransformer tenggelam minyak S13Rambut tebal dan nipis

122HP117294921   ·  2023-03-19 00:41:41   ·   Mesin dan peralatan industri

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;Bihachi,Menurut statistik, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, industri pengubah bergantung pada dua data kunci, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi,BihachiTransformer 10KV, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, tetapi ia bukan negara yang besar.Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.Barry,Syarikat pengubah minyak terjunOil leakage of cast iron partsPenukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru guna & ldquo; ” menunjukkan.


BihachiTransformer tenggelam minyak S13Rambut tebal dan nipis



Setelah minyak telah dihapuskan, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.Peranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.sarankan, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE,BihachiHarga pengubah distribusi 800kVA, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.


BihachiTransformer tenggelam minyak S13Rambut tebal dan nipis



Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?Hasil ujian,Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.Pembuat pengubah mengatakan pada tahap ini, ditambah dengan keterangan faktor seperti ambang rendah di lapangan, syarikat yang tidak sama, kekurangan penilaian dan spesifikasi, dan inovasi teknikal yang tidak sesuai, yang menyebabkan pemasaran perlahan pengubah penyimpanan tenaga.Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.Bihachi,Syarikat pengubah jenis keringPenukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemahBahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

5 Balasan   |  sehingga 2023-03-19 00:41:41 | 214 Pandangan

tangki simpanan 2023-03-19 09:59:36 sokongan  0 | menentang  0

Haha, BihachiTransformer tenggelam minyak S13 diterima! Terlalu lambat untuk mengesahkan, maaf, bos sangat bergaya!

Bertindak sebagai ejen untuk pelanggan mudah alih untuk mengakses rangkaian 2023-03-19 09:08:50 sokongan  0 | menentang  0

Rasa bernilai untuk wang, sikap perkhidmatan sangat baik, BihachiTransformer tenggelam minyak S13 mutu kerja sangat baik, tidak ada yang cerewet, semua lima mata

kapal tekanan 2023-03-19 07:55:53 sokongan  0 | menentang  0

Jadi berikan pujian! Baru terima barang, sangat bagus, BihachiTransformer tenggelam minyak S13 berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

bar perisai 2023-03-19 09:19:28 sokongan  0 | menentang  0

Pengurus itu baik! BihachiTransformer tenggelam minyak S13 juga benar.

Projek pencahayaan landskap bangunan dan jambatan 2023-03-19 09:10:16 sokongan  0 | menentang  0

Selepas menerima barang, saya merasakan kualiti BihachiTransformer tenggelam minyak S13 masih agak baik, konsisten dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, kelajuan penghantaran agak cepat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, dan kelajuan penghantaran adalah sangat cepat Secara umumnya, ini Ini adalah belanja yang sangat memuaskan, terima kasih kepada penjual.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian