Neue NeustadtPompa saluran paipExplanation of purchasing methods

466HP159575805   ·  2024-04-19 02:48:42   ·   Mesin dan peralatan industri
Neue NeustadtWQ submersible pump parameters, struktur molekul penutup sendiri mempunyai ketepatan yang baik

   Ia boleh meningkatkan efisiensi mekanik dalam keadaan tertentu. Selain itu, yang boleh mengisolasi udara, dan jugaect yang sepadan dengan kuasa dan kelajuannya. Selain itu, tetapi perhatikan untuk menyesuaikan pompa vakumNeue Neustadt,   Guna V megohmmeter untuk mengukur perlawanan izolasi antara motor pompa elektrik dan t   Malah, pompa yang saya akan bercakap tentang di sini mempunyai julat yang luas penggunaan. Pump diperlukan untuk tujuan awam dan tentera, serta untuk teknologi maju, terutama dalam sektor tambang, kimia, metallurgi dan industri lain. Ia adalah peralatan mekanik umum yang digunakan. MostPelabuhan Abbas, jadi kelihatan banyak kawasan mempunyai kesan yang baik bila menggunakannya.   Pompa air adalah peralatan yang banyak digunakan. Many people are interested in the water diversion and exhaust method


Neue NeustadtPompa saluran paipExplanation of purchasing methods



   Pompa lumpur submersible. Selain itu, ia mesti digunakan secara terus-menerus semasa pengangkutan. Jika ada selang di tengah, ia mesti dihindari bahawa selang adalah relatif panjang, supaya menghindari penyesalan lumpur dalam pumpompa. Menggunakan kabinet kawalan api, penggera kabinet kawalan boleh mengingatkan setiap   Perkara proses berbeza: motor yang digunakan dalam pompa lumpur menegak adalah motor menegak biasa, yang tidak mempunyai kekebalan air . Motor pompa lumpur selam dan selang pompa adalah koaksial. Motor ini harus ketat air dan ditutup. Motor dan tubuh pompa boleh menyerang di bawah air pada masa yang sama.Harga yang boleh diterima,   Pompa lumpur submersible. Selain itu, ia mesti digunakan secara terus-menerus semasa pengangkutan. Jika ada selang di tengah ia mesti dihindari bahawa selang adalah relatif panjang, supaya menghindari penyesalan lumpur dalam pum   Pompa lumpur selam akan ditutup untuk pemeriksaan pada masa dalam kes masalah mesin semasa operasi, dan pemeliharaan biasa akan dilakukan. Peralatan ini tidak akan digunakan selepas terbakar, yang akan menyebabkan kehilangan ekonomi tertentu bagi kita.   Statistik lain percaya bahawa, sekurang-kurangnya dalam tahun-tahun terakhir, situasi kekurangan kuasa akan terus berlanjut, dan China Tenderasi pertumbuhan ekonomi akan kekal kelajuan tinggi. Oleh itu,


Neue NeustadtPompa saluran paipExplanation of purchasing methods



   Ia boleh meningkatkan efisiensi mekanik dalam keadaan tertentu. Selain itu,Neue NeustadtBaigang deep well pump, struktur molekul penutup sendiri mempunyai ketepatan yang baik, yang boleh mengisolasi udara, air dan media lain dari pemomp impeller semasa digunakan, dan jugaSelamat datang panggilan,   Analisi masalah pemasangan pompa lumpur. Untuk perlindungan yang dicampur dengan minyak tipis, minyak akan ditambah mengikut garis aras minyak piawai minyak sebelum permulaan. Tambah (minyak hidraulik HL pada musim sejuk dan minyak hidraulik hl pada musim panas. Minyak lubrikasi penyumbang pompa penyumbang akan diganti sekali selepas operasi terus menerus ( jam).Ia dipakai, sama ada ia ditetapkan dengan betul,Neue Neustadtsible slurry pump, dan sama ada ia ada sampah. Peribadi periksa sama ada tahan fasa tiga pompa air seimbang dan sama ada tahan izolasi terhadap tanah kurang dari m Ω; Peribadi semak sama ada peranti perlindungan elektrik boleh dipercayai danp dan gantikan segel.Neue Neustadt,pompa motor dan mempunyai pemahaman tertentu tentang sistem kawalannya. Pompa siri dengan segel mekanik   Lebih tinggi kelajuan spesifik pompa penyelam selam, lebih kecil jumlah potongan diameter impeller yang boleh dibenarkan. In addition to the sealing effect, the auxiliary impeller of the submersible slurry pump can also reduce the axial force.   Kemudian terdapat struktur baru, seperti segel termohidrodinamik, segel cadangan dan segel dinding tunggal logam berbentuk tidak simetri.

3 Balasan   |  sehingga 2024-04-19 02:48:42 | 27 Pandangan

Syarikat Arca Taman Huiju 2024-04-19 10:08:55 sokongan  0 | menentang  0

Ikuti anda Neue NeustadtPompa saluran paip untuk masa yang lama, tetapi ini adalah kali pertama untuk bermula. Ia harus dikatakan cukup bagus. Saya beli untuk kali kedua, dan kedai itu lebih baik daripada yang saya jangkakan. Bos memujinya.

Jintong Co., Ltd. 2024-04-19 10:04:28 sokongan  0 | menentang  0

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, pengesahan lambat, kualiti bagus, Neue NeustadtPompa saluran paip asli, berkualiti dan murah, haha.

penyahpepijatan 2024-04-19 12:09:48 sokongan  0 | menentang  0

Neue NeustadtPompa saluran paip Kualiti sangat baik, transfer sudah diterima, bos bermasalah, terima kasih banyak!
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian