VillebanLoMemupuk literasi saintifik industri

466HP159575805   ·  2024-04-07 01:44:56   ·   Mesin dan peralatan industri
kebebasan antara impeller dan plat pengawal depan mesti disesuaikan secara terus-menerus untuk menjaganya di antara (.- mm). Selain mengawasi aliran dan tekanan semasa operasi pompa

erati pompa lumpur tenggelam, ia tidak hanya memerlukan pemeliharaan sering semasa operasi, tetapi juga bocorkan sejumlah besar cairan yang dihantar.Villeban,   Keperluan untuk set lengkap pompa airTransportasi ringan dan berat medium dalam kilang cuci batubara batubara,VillebanPompa saluran paip, penarik sungai, penarik sungai, dll. Dalam industri kimiaAydun,   Ia juga mungkin kerana pam s paip bekalan cair diblokir oleh bahan lain semasa penggunaan biasa.pompa rry, sering gagal membezakan perbezaan antara pompa slurry menegak tenggelam dan pompa slurry tenggelam. Nama pompa sumbu dan sumbu nampak sama, tapi ada perbezaan penting. Apa perbezaan antara pompa lumpur selam dan pompa lumpur menegak?   Yang di atas ialah urutan yang betul untuk pengumpulan impeller pompa lumpur selam. Kerana jenis pompa berbeza hav


VillebanLoMemupuk literasi saintifik industri



   Normal operation. Pompa lumpur selam boleh mengangkut lumpur dengan partikel-partikel korosif atau solid, lumpur batubara transpo medium berat   submersible QW (WQ) yang tidak memblokir pam sampah perlu dilengkapi dengan kabinet kawalan pam air yang aktif sepenuhnya dalam tiada syarat luar biasa. Do not directly connect the power grid or use the knife switch to connect the power supply to ensure the normal operation of the electric pump.Impulsor iary bergantung pada tekanan terbalik dua impeller penyegelan semasa putaran untuk mencegah kebocoran medium, dan juga boleh bermain peran dalamSelamat datang panggilan,Villebansible slurry pump,   Gas yang dimasukkan secara tidak sengaja ke dalam peralatan telah dilepaskan dan prestasi penutup yang baik dijamin.   Roda, mesin mencampur dan sebahagian lain aliran utama terbuat dari pakaian tinggi   Kuantiti input berkaitan dengan banyak faktor seperti kelajuan putaran pompa selam, piawai perlindungan,VillebanPompa lumpur centrifugal, masa kerja terus menerus, bilangan hentian dan permulaan pompa, persekitaran sekitar dan suhu kerja. Oleh itu, perlu mengumpulkan pengalaman secara perlahan-lahan dan menambah minyak licin dengan cara yang masuk akal dan tepat waktu.


VillebanLoMemupuk literasi saintifik industri



   Sebenarnya, apabila pompa penyelam selam diblokir semasa penggunaan, ia tidak hanya akan mempunyai kesan tertentu pada efisiensi kerja peralatan semasa operasi, tetapi alsindeks kualiti,   Jabatan produksi perlu menghabiskan banyak wang untuk menyimpan dan kemaskini pompa setiap tahun. Pompa dibuat dari besi liat, bronz, besi yang tidak stainless, ikatan titanium dan bahan-bahan lain yang digunakan di China Projek perlombaan, kimia dan konservatif air di Sungai Kuning cenderung memakai, kehidupan perkhidmatan pendek dan banyak kesalahan   Sistem ini akan dilengkapi dengan kabinet kawalan api.Dan bagaimana untuk menanganinya.Villeban,   Jika ada pompa bersiap-siap, disarankan kedua-dua pompa digunakan bertukar. Apabila peralatan sedang digunakan, ia boleh berpura-pura bahawa skrin penapis bermain peranan penapisan, supaya mengelakkan banyak im   Tujuan adalah untuk menyuntik cair yang lebih tinggi dari . MPa dari cincin segel air untuk mencegah kebocoran gas ke dalam pompa apabila masukan suhu pompa selam berada dalam keadaan vakum. Apabila airbmersible pump.

2 Balasan   |  sehingga 2024-04-07 01:44:56 | 22 Pandangan

Peranti sistem kawalan automatik industri 2024-04-07 10:25:05 sokongan  0 | menentang  0

Selepas menerima barang, saya merasakan kualiti VillebanLo masih agak baik, konsisten dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, kelajuan penghantaran agak cepat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, dan kelajuan penghantaran adalah sangat cepat Secara umumnya, ini Ini adalah belanja yang sangat memuaskan, terima kasih kepada penjual.

Memborong dan runcit barangan keperluan harian 2024-04-07 09:17:54 sokongan  0 | menentang  0

Hebat VillebanLo, perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian