Feichengblok edPengantarabangsaan industri

263HP148803710   ·  2024-04-03 02:02:38   ·   Metalurgi dan Mineral

   Ada enam tahap ketepatan volumetrik: B, B, B, B, B, dan B   Jika unit pembeli memerlukan spesifikasi lain, mereka boleh berunding dengan kilang produksi untuk menentukan.Feicheng,   Thl   Piawai berikut mengandungi persediaan yang membentuk persediaan piawai ini dengan rujukan dalam piawai ini. Pada masa penerbitan piawai ini, semua versi yang dipaparkan adalah sah. Semua piawai akan diubah semula, dan semua pihak yang menggunakan piawai ini patut mengeksplorasi kemungkinan menggunakan versi terbaru piawai berikut.Bichena,   Piawai berikut mengandungi persediaan yang membentuk persediaan piawai ini dengan rujukan dalam piawai ini. Pada masa penerbitan piawai ini, semua versi yang dipaparkan adalah sah. Semua piawai akan diubah semula, dan semua pihak yang menggunakan piawai ini patut mengeksplorasi kemungkinan menggunakan versi terbaru piawai berikut.   Piawai ini berlaku untuk blok beton terbang otoklaved (di sini disebut sebagai blok) yang digunakan untuk dinding dan pengisihan di bangunan awam dan industri.beton ted ( - Terminologi batu dan blok Klasifikasi produk Spesifikasi: Spesifikasi dan dimensi blok dipaparkan dalam Jadual


Feichengblok edPengantarabangsaan industri



beton ted ( - Terminologi batu dan blok Klasifikasi produk Spesifikasi: Spesifikasi dan dimensi blok dipaparkan dalam Jadual   Ia dilarang untuk menggunakan batu bata dan batu bata yang kurang air.beton ted ( - Terminologi batu dan blok Klasifikasi produk Spesifikasi: Spesifikasi dan dimensi blok dipaparkan dalam JadualStatistik,   Piawai berikut mengandungi persediaan yang membentuk persediaan piawai ini dengan rujukan dalam piawai ini. Pada masa penerbitan piawai ini, semua versi yang dipaparkan adalah sah. Semua piawai akan diubah semula, dan semua pihak yang menggunakan piawai ini patut mengeksplorasi kemungkinan menggunakan versi terbaru piawai berikut.   Jika unit pembeli memerlukan spesifikasi lain, mereka boleh berunding dengan kilang produksi untuk menentukan.   Tandakan produk blok: Tandakan dalam tertib nama produk (kod ACB), tahap kekuatan, tahap densiti bulk saiz spesifikasi, gred produk, A, A, A, A, dan AItem inspeksi,   Piawai berikut mengandungi persediaan yang membentuk persediaan piawai ini dengan rujukan dalam piawai ini. Pada masa penerbitan piawai ini, semua versi yang dipaparkan adalah sah. Semua piawai akan diubah semula, dan semua pihak yang menggunakan piawai ini patut mengeksplorasi kemungkinan menggunakan versi terbaru piawai berikut.   Sangat kecil,Feichengblok, dengan prestasi seismik yang sangat baik.   blok dibahagi ke tiga tahap berdasarkan penyezaan dimensi kualiti penampilan, ketepatan volumetrik, dan kekuatan pemampatan: produk yang baik (A), produk kelas pertama (B),Feichengblok ed, produk yang berkualiti (C).Feicheng   Piawai ini berlaku untuk blok beton terbang otoklaved (di sini disebut sebagai blok) yang digunakan untuk dinding dan pengisihan di bangunan awam dan industri.   Ada enam tahap ketepatan volumetrik: B, B, B, B,Feichengbatu blok terbang, dan B   Contoh menandakan: tahap kekuatan A, tahap ketepuan besar B, atasan


5 Balasan   |  sehingga 2024-04-03 02:02:38 | 28 Pandangan

Aksesori peralatan mekanikal 2024-04-03 10:57:45 sokongan  0 | menentang  0

Sejak kali terakhir saya membeli Feichengblok ed anda, model baharu ini sememangnya memenuhi piawaian dan sangat bagus, memberikan anda ulasan yang baik.

Dulang Kabel Gentian Kaca Keluli 2024-04-03 11:01:55 sokongan  0 | menentang  0

Selepas menerima barang, saya merasakan kualiti Feichengblok ed masih agak baik, konsisten dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, kelajuan penghantaran agak cepat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, dan kelajuan penghantaran adalah sangat cepat Secara umumnya, ini Ini adalah belanja yang sangat memuaskan, terima kasih kepada penjual.

gas 2024-04-03 09:24:56 sokongan  0 | menentang  0

Feichengblok ed Penghantaran cepat dan kualiti bagus, tetapi logistik agak lambat. Secara keseluruhannya bagus, teruskan menyokong!

Ujian kemudahan memadam kebakaran dan perundingan teknikal 2024-04-03 10:36:59 sokongan  0 | menentang  0

Feichengblok ed Penghantaran sangat cepat, terlalu cekap, produk telah diterima, memberi anda komen yang baik.

pemprosesan 2024-04-03 09:40:50 sokongan  0 | menentang  0

Baru bayar, bila Feichengblok ed sampai bos.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian