PolichniPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkanGloss

122HP117294921   ·  2024-03-23 01:56:47   ·   Mesin dan peralatan industri

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.Polichni,Dengan Vietnam dan Malaysia, projek percubaan penghantaran UHV pertama China, China Transformer Corporation telah memasuki penerbangan dalam trend pembangunan. Gred tensi dan volum komoditi tertinggi pertama di dunia, menguasai kedudukan teknikal utama trend s pembangunan industri. Selain itu, ia telah mempromosikan peningkatan dan kesempurnaan terus menerus teknologi pengubah tensi rendah.Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar,Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama,PolichniName, sumber, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.Segel kebocoran minyak


PolichniPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkanGloss



If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.Bagaimana untuk membuat minyak untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak?Penukar jenis keringTanda kualiti tinggi,Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan,PolichniPasar pengubah jenis kering, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.Apa peranan penting pengubah kuasaTerdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.


PolichniPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkanGloss



Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;servis teknikal,Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang menentang kerosakan dan kerosakan,PolichniBilik pengubah jenis kotak, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.Isolasi antara lembaran besi silikon rosak, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.Polichni,Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis keringSumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

5 Balasan   |  sehingga 2024-03-23 01:56:47 | 31 Pandangan

Syarikat Dagangan Keluli Dingchengxin 2024-03-23 09:17:55 sokongan  0 | menentang  0

Apabila PolichniPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkan menawarkan mata diskaun untuk aktiviti, hubungi saya apabila ada diskaun

Menara penyejuk FRP 2024-03-23 09:07:51 sokongan  0 | menentang  0

Sokong satu sama lain! Sampai jumpa PolichniPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkan, kami sedang bersedia untuk membuat pesanan dan berharap dapat menghantar tepat pada masanya.

pencerna FRP 2024-03-23 11:08:05 sokongan  0 | menentang  0

PolichniPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkan Kualiti sangat baik, saya beli kali kedua, barang bagus, bos sangat baik.

Penyediaan kilang saluran paip tekanan tinggi 2024-03-23 11:08:45 sokongan  0 | menentang  0

PolichniPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkan Sangat berpuas hati, kualiti bagus.

409HP184720764 2024-03-23 10:55:51 sokongan  0 | menentang  0

PolichniPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkan Tiba, ya, model baru ini memang standard, sangat bagus
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian