Koprivnicepompa lumpur tenggelam shaftBolehkah anda mengisolasi bahan-bahan radioaktif sepenuhnya

466HP159575805   ·  2024-03-20 01:17:38   ·   Mesin dan peralatan industri

   The submersible slurry pump can be used to transport a lot of media containing solid particles when it is used at ordinary times, so it has an irreplaceable posioperasi. Untuk memberitahu semua orang lebih banyak tentang peralatan, kita akan belajar bagaimana untuk menyesuaikan kebebasan impeller pompa dalam isu ini. Saya harap ia akan membantu anda.Koprivnice,pompa ater. Model ini direka untuk dibentuk berdasarkan menambah unit sejuk air,KoprivnicePompa paip digunakan, dan suhu operasi boleh menjadi darjah atau lebih tinggi.   Kemudian lepaskan kacang di ujung depan selang pam, lepaskan plat penutup dan tekan keluar impeller tengah dan segel air.Talavera de la Reina,   Jika tekanan pada tempatan a   Apabila jenis pompa ini digunakan pada masa biasa, pompa dan motor berfungsi dalam keseluruhan koaksial. Apabila ia berjalan, rak motorkeseimbangan ernal dan luaran pompa penyelam selagi pengangkutan, sehingga tekanan di kedua-dua hujung peralatan boleh diseimbang semasa penggunaan biasa


Koprivnicepompa lumpur tenggelam shaftBolehkah anda mengisolasi bahan-bahan radioaktif sepenuhnya



   Kita juga perlu hadapi frekuensi permulaan dan pilih peranti perlindungan panas yang sesuai untuk digunakan.   Semasa   Ordinary vertical motor can be used without waterproof, while the motor shaft and pump shaft of submersible slurry pump are coaxial, so the motor must be waterproof and sealed, and the moSampling inspection,   Semasa proses, peralatan mesti dikekalkan secara terus menerus dan diubahsuai untuk menghindari penghalangan. Seperti yang dikatakan nama,KoprivnicePompa paip tahan letupan besi karbon, pompa air terutama digunakan untuk mengangkut air apabila digunakan. Kesan pompa normal sering lebih baik bila digunakan, tetapi sebenarnya kita menggunakannya pada masa biasa   Pompa lumpur yang boleh diterima adalah semacam pompa yang boleh menyesuaikan kepada berbagai keadaan kerja dan boleh merawat berbagai s   Selain impeller utama di dalam peralatan, set impeller untuk campuran akan ditambah di bawah peralatan, sehingga beberapa mortar perlahan-lahan ditetapkan di dalam peralatan boleh dicampur dengan air untuk menjadi medium mengalir, sehingga peralatan boleh digunakan tanpa


Koprivnicepompa lumpur tenggelam shaftBolehkah anda mengisolasi bahan-bahan radioaktif sepenuhnya



   Fleksibiliti. Peralatan mempunyai struktur maju, aliran luas, pemilihan bahan yang baik dan perlawanan kerosakan kuat. Ia sesuai untuk membawa cair yang mengandungi partikel-partikel yang solid, seperti batu pasir, cinder dan tailings. Jadi apa yang diperlukan untuk kerjanya? Mari mereka memahami secara singkat.standar kualiti,   Pompa lumpur bermaksud terutama untuk menyebarkan aliran, jadi meter aliran (meter) akan dipasang dalam sistem pengawasan operasi sejauh mungkin untuk mengawasi sama ada aliran memenuhi keperluan pada bila-bila masa; Dalam sistem saluran paip,KoprivnicePompa lumpur menegak, sistem pemadam serpihan dan tekanan   Jenis pompa sentrifugal, dll.   Jika adaKoprivnice, dan kemudian skrin penapis dipasang dalam perangkap untuk menapis ketidaksamaan untuk kedua kalinya, supaya mengelakkan penghalangan pompa sumber selam semasa digunakan.

2 Balasan   |  sehingga 2024-03-20 01:17:38 | 51 Pandangan

Pengesan gas dan sistem kawalan 2024-03-20 09:24:31 sokongan  0 | menentang  0

Membeli sesuatu dalam talian adalah mengenai integriti, dan anda melakukannya! Terima kasih Koprivnicepompa lumpur tenggelam shaft Like one Penghantaran yang cepat, sikap yang sangat baik, sangat berpuas hati! sangat bagus!

Pelbagai kabinet keluli 2024-03-20 10:13:54 sokongan  0 | menentang  0

Biar saya bercakap tentang kualiti barang dahulu: Koprivnicepompa lumpur tenggelam shaft Secara keseluruhannya bagus, dan pembungkusannya ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka. Ulasan terakhir ekspres: penghantaran adalah pantas. Yang lain adalah berterima kasih kepada kedai untuk diskaun, lagipun, produk yang murah dan bagus adalah lebih nyata. Saya berharap kedai akan memberikan lebih banyak diskaun dan memberitahu pelanggan lama dalam masa untuk mempromosikan pembelian semula. Saya doakan perniagaan berjaya.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian