BrugesSmall cold storage installation companyApa faktor luar yang mempengaruhi pemprosesan

632HP195506591   ·  2024-03-07 00:12:52   ·   tenaga

Pendingin segera adalah untuk memasang kondensator penyimpanan sejuk dalam kotak atau bangunan peralatan pendinginan, gunakan penerbangan sejuk untuk segera menyenangkan udara di udara, dan gunakan udara sejuk untuk menyenangkan objek yang perlu disenangkan. Jenis pendinginan ini berkaraterisasi dengan kelajuan pendinginan yang lebih cepat, perbezaan suhu kondukti panas kecil dan perisian sistem sederhana, untuk mengurangi kadar kegagalan unit pendinginan dan mencapai kesan pendinginan yang baik.Bruges,Bilik sejuk dengan kabinet tenaga tinggi dan kabinet distribusi mesti dilengkapi dengan alat istimewa dan perlindungan untuk operasi tenaga tinggi.Berbagai bahan pembangunan, seperti sijil bahan, laporan ujian dan rekod penerimaan tahap, akan dilakukan secara bersamaan dengan pembangunan projek,BrugesBerapa biaya untuk memasang penyimpanan sejuk kecil, dengan hati-hati, tepat waktu, tepat dan meliputi keseluruhan proses pembangunan dan pembangunan, dan secara aktif bekerja sama dengan pemilik dalam perubahan rancangan dan negosiasi teknik.Bilson,Di mana anda perlu membina peti sejuk, saiz peti sejuk atau kapasiti penyimpanan (saiz, kapasiti penyimpanan, ton, meter kubik, bingkai, kotak); Produk apa yang disimpan dalam penyimpanan sejuk yang dibina? Suhu penyimpanan sebenar, masa penyimpanan dan suhu tetapan boleh dinyatakan oleh peraturan khusus; Jika penyimpanan sejuk anda menjadi lebih besar, anda perlu menguasai volum penyimpanan individu anda, suhu barang masuk dan keluar dari gudang, frekuensi pembukaan dan menutup pintu, dll. Jika ini jelas, ia adalah pemilihan bahan-bahan mentah, seperti pemampat pendinginan, unit pendinginan, peminat pendinginan industri / slot paip, bahan-bahan pengisihan panas, pendingin, pintu, suhu dan peralatan pendinginan lain.Suhu dan kelembapan dalam gudang akan disimpan secara seragam tanpa bergerak; Cuba selesaikan makanan di gudang pada satu masa.Material beku-cepat adalah novel. Tubuh perpustakaan mengadopsi papan sandwich poliuretan atau polistyren yang ketat, yang dituangkan dan dibina oleh proses putih tekanan tinggi. Ia boleh dibuat ke berbagai panjang dan spesifikasi untuk memenuhi keperluan yang berbeza bagi pengguna.


BrugesSmall cold storage installation companyApa faktor luar yang mempengaruhi pemprosesan



Kadar ruang besar gudang beku cepat: untuk gudang beku cepat saiz yang sama, skema rancangan yang masuk akal menyimpan lebih banyak barang daripada yang tidak masuk akal. Untuk gudang beku cepat saiz tertentu, bagaimana untuk merancangnya untuk maksimumkan kadar ruang itu sering menjadi masalah penting yang dianggap oleh perancang kita. Dalam skema rancangan gudang perubatan Lukang yang dibekukan cepat, kami merancang untuk mengembangkan kapasitas penyimpanan asal kotak kepada kotak, yang meningkatkan ruang banyak.Pemindahan: sebelum pemasangan gudang penyimpanan segar periksa bilangan gudang gudang penyimpanan segar mengikut nota penghantaran. Apabila memuatkan dan memuatkan papan gudang, mengendalikannya dengan hati-hati dan letakkan lapisan anti goresan pada setiap lapisan papan gudang dan kumpulan tanah.Pendingin segera adalah untuk memasang kondensator penyimpanan sejuk dalam kotak atau bangunan peralatan pendinginan,BrugesPemasangan storan sejuk, gunakan penerbangan sejuk untuk segera menyenangkan udara di udara, dan gunakan udara sejuk untuk menyenangkan objek yang perlu disenangkan. Jenis pendinginan ini berkaraterisasi dengan kelajuan pendinginan yang lebih cepat, perbezaan suhu kondukti panas kecil dan perisian sistem sederhana, jadi ia digunakan secara luas.kualiti,Untuk memastikan keselamatan pembangunan dan operasi penyimpanan sejuk, jangkauan antara papan penyimpanan atas menyokong (titik angkat) mesti sesuai dengan persediaan berikut: papan penyimpanan atas polistyren (tebal mm) mempunyai jangkauan yang sangat besar M, dan papan penyimpanan atas poliuretan (tebal mm) mempunyai jangkauan m.Operasi unit: sentiasa mengamati aras minyak dan kembali minyak pemampat dan bersih minyak. Jika minyak kotor atau aras minyak jatuh, ia akan diselesaikan pada masa untuk menghindari kesan negatif.Ini adalah beberapa bahan penyimpanan sejuk yang biasa. penggunaan bahan-bahan ini telah meningkatkan jauh pengisihan panas dan prestasi pendinginan penyimpanan sejuk,BrugesPemasangan dan pembinaan penyimpanan sejuk, yang membuat item yang disimpan orang lebih selesa dan dipercayai. Dengan pembangunan terus menerus teknologi bahan, berbagai bahan penyimpanan sejuk hari ini muncul tanpa henti, dan penyimpanan sejuk berbeza antara satu sama lain.


BrugesSmall cold storage installation companyApa faktor luar yang mempengaruhi pemprosesan



Jarak garis tarik di sudut dalaman dan luar adalah mm dan mm respectively; Selepas perpustakaan polystyrene dipasang, kongsi panel dinding akan disegel secara bersamaan dan dihiasi dengan penyegelan silikon.Persekitaran pemeriksaan,Selepas disimpan dalam projek penyimpanan sejuk perubatan, ia juga akan mempunyai kesan tertentu pada produk lain. Oleh itu, kita mesti melaksanakan ventilasi biasa dalam proses penggunaan sehari- hari, supaya mengurangkan masa penyimpanan produk. Jika projek penyimpanan sejuk perubatan menggunakan pendinginan tabung baris, imej beku mungkin muncul selepas penggunaan selama beberapa masa. Jika kita tidak melumpuhkan masa, saya harap anda mesti memperhatikan penghapusan.Apa perasaan biasa perlindungan dan penyelamatan peralatan gudang segar? Pada hari ini, skop aplikasi kedai penyimpanan segar semakin luas. Ia berkaitan dengan kehidupan harian kita. Selain kilang produksi makanan kedai dan restoran telah mula membina kedai penyimpanan segar. Tujuan utama untuk membina gudang penyimpanan segar adalah untuk memastikan segar makanan. Terdapat banyak tindakan pencegahan dalam proses penyimpanan baru. Selepas selesai, terdapat juga banyak item perlindungan dan penyelamatan. Pencegahan dan perlindungan biasa penyimpanan baru boleh meningkatkan kehidupan perkhidmatannya. Oleh itu, ia diperlukan bagi operator untuk memahami beberapa pengetahuan umum mengenai perlindungan dan penyelamatan peralatan penyimpanan baru. Apa pengetahuan umum mengenai perlindungan dan penyelamatan peralatan penyimpanan baru?Sekarang mari kita analisis keperluan produksi dan penggunaan penyimpanan sejuk. Kondensi dalam storan sejuk atau lapisan pengisihan adalah berbahaya. Semasa proses kering dinding baru atau dalam keadaan musim sejuk, apabila uap air dengan suhu dalam tinggi migrasi di luar, mustahil untuk kondensasi di dinding disebabkan penghalangan penyimpanan sejuk.Bruges,Pasang fasilitas pencahayaan sementara di gudang, pasang dan mengatur peralatan elektrik pembinaan, dan melakukan pekerjaan yang baik dalam bukti hujan, bukti basah, anti-ikatan dan perlindungan keselamatan lain.Pasang fasilitas pencahayaan sementara di gudang, pasang dan mengatur peralatan elektrik pembinaan, dan melakukan pekerjaan yang baik dalam bukti hujan bukti basah, anti-kejadian, anti-ikatan dan perlindungan keselamatan lain.Semakin ramai orang mula membina penyimpanan sejuk, dan kebanyakan orang memilih untuk menggunakan penyimpanan sejuk untuk membina penyimpanan sejuk. Mengapa? Mengapa orang memilih penyimpanan sejuk untuk pembinaan? Apa keuntungan penyimpanan sejuk? Berikut adalah perkenalan terperinci.

2 Balasan   |  sehingga 2024-03-07 00:12:52 | 69 Pandangan

celim trading co., ltd. 2024-03-07 07:21:07 sokongan  0 | menentang  0

Tanya, boleh saya hantar BrugesSmall cold storage installation company spesifikasi khusus, izinkan saya menghubungi anda.

tali pinggang segi tiga 2024-03-07 09:21:53 sokongan  0 | menentang  0

Akhirnya dapat BrugesSmall cold storage installation company Sangat gembira! Hasil kerja sangat bagus.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian