KhomutovPenyelam pompa sampahAnalisis aplikasi

466HP159575805   ·  2024-02-23 02:24:48   ·   Mesin dan peralatan industri

   Pompa, pompa selam air hujan dan se   Apabila jenis pompa ini digunakan pada masa biasa, pompa dan motor berfungsi dalam keseluruhan koaksial. Apabila ia berjalan, rak motorKhomutov,   Buang pengawal wayar,KhomutovPompa lumpur tenggelam garis sampah, penambah air dan potong kabel dari pemimpin dan tiga kabel utama atau sambungan kabel rata.erasi pompa lumpur menegak dari masa ke masa.Bartica,   Selain itu, kaedah bunyi mengesan secara langsung bunyi peralatan dalam proses pengesan, tetapi pengukuran ini juga akan terpengaruh oleh bunyi sekeliling, jadi sebenarnya, pengukuran ini tidak terlalu tepat.   Secara umum, kedalaman menyelam pompa penyelam selam tidak lebih dari meter, dan operasi itu boleh dipercayai. Mengapa tidak lebih dari meter? Ini adalah titik teknikal penting   Kekuatan paksi turun boleh digunakan untuk pengangkutan lumpur di kilang kuasa, hidraulik dan profesi lain; Segel mekanik ketat dan boleh dipercayai, dan kemungkinan bocoran tidak melebihi titik/min, yang kebanyakan digunakan untuk mengangkut cair atau bahan terbakar, letupan, racun, kuat korosif dan berharga


KhomutovPenyelam pompa sampahAnalisis aplikasi



Um batubara diangkut di kilang persiapan batubara, dan slurry diangkut dalam operasi tambang sungai pantai. Koncentrasi berat badan yang dirawat adalah: mortar %,KhomutovPompa lumpur cair pengeboran,KhomutovPompa selam QJ, mineral slurry %; Ia boleh beroperasi dalam siri mengikut keperluan pengguna.   Kurangkan biaya penyimpanan. After the deployment of the fire pump it also needs to be maintained regularly. Pertahanan manual memerlukan banyak kuasa kerja, bahan dan sumber keuangan, dan biaya penyimpanan sangat tinggi. Penggunaan kabinet kawalan api cf boleh mengurangi biaya penyelamatan iniperalatan pam. Sekarang mari s bercakap tentang pengalihan air dan kaedah kelemahan pompa sumber: pompa sumber sumber perlu mempam air untuk membentuk vakum, dan kemudian menyediakan air,penjual besar,   Semasa penyesuaian, pertama-tama lepaskan penyamaran sokongan, t   Kuasa efektif juga dipanggil kuasa output, yang diungkapkan oleh PE. Ia adalah tenaga efektif yang diperoleh dalam pam oleh output cair tengahpertama-tama, dan katakan bahawa kacang itu terlepas


KhomutovPenyelam pompa sampahAnalisis aplikasi



king gland can be properly pressed. Jika ia memakai terlalu banyak, ia perlu diganti. Seluruh proses penurunan pompa lumpur selam meliputi kebanyakan lima tugas di atas yang kebanyakan untuk memberi perhatian kepada perincian dan fenomena berlaku semasa operasi,   Jika ada   Hapuskan bahaya yang tersembunyi pompa api pada masa.es entering the equipment and causing pump jamming.Khomutov, pompa lumpur selam yang banyak digunakan dalam banyak kehidupan, dan terdapat segel air komponen yang sangat penting dalam pompa, yang boleh memisahkan tubuh pompa dari motor, jadi ia terutama bermain peran dalam menggunakan

5 Balasan   |  sehingga 2024-02-23 02:24:48 | 20 Pandangan

Aksesori alatan mesin 2024-02-23 11:22:03 sokongan  0 | menentang  0

Selepas bertahun-tahun membeli-belah dalam talian, ini adalah kali pertama saya mengambil serius perkara ini. Saya memegang telefon saya dan merenung skrin dengan rasa cemas, dan saya tidak berani memulakan. Untuk menulis penilaian notari KhomutovPenyelam pompa sampah, hantar empat aksara, kualiti tinggi dan harga rendah. Ini adalah belanja dalam talian saya yang gembira, terima kasih!

Kelengkapan kabel optik 2024-02-23 09:44:48 sokongan  0 | menentang  0

Saudara, dengan sokongan anda, model baharu ini KhomutovPenyelam pompa sampah sememangnya mencapai standard dan sangat bagus.

gunung plastik 2024-02-23 10:43:04 sokongan  0 | menentang  0

Jadi berikan pujian! Baru terima barang, sangat bagus, KhomutovPenyelam pompa sampah berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

Pendawaian bersepadu komputer 2024-02-23 11:46:27 sokongan  0 | menentang  0

Pembungkusan KhomutovPenyelam pompa sampah kelihatan sangat baik, pembungkusan sangat berhati-hati, saya percaya barangan mesti sangat baik, terima kasih! Nilai yang baik, ya, datang lagi lain kali.

122HP117294921 2024-02-23 11:22:29 sokongan  0 | menentang  0

Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, KhomutovPenyelam pompa sampah penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian