Fijizambia_ districts. kgmPembuat dan pemasangan penyimpanan sejukLangkah penggabungan dan pengurusan perusahaan

632HP195506591   ·  2023-02-04 02:22:04   ·   tenaga

Aksi bakteria penyesuaian asid adalah terutama untuk menumbuhkan protein dalam bakteria. Penyasmian biasa termasuk asid laktik, putih, formalin, dll. Secara khusus,Fijizambia_ districts. kgmBerapa jenis penyimpanan sejuk,Fijizambia_ districts. kgmProduk beku penyimpanan sejuk, selepas ikan keluar dari gudang beku cepat, buangkan lapisan beku pada kumpulan paip penghapusan dan simpan suhu gudang di bawah , kemudian persiapkan dengan ~ g ħall per meter kubik gudang beku cepat, gunakan penyembur ke gudang, tutup pintu gudang dengan ketat, dan mulakan pembusnah secara berterusan untuk membiarkan ħall meledak dan mengalir dalam gudang, sehingga ħall boleh menyerap banyak bau ikan.Papan pengisihan poliuretan yang digunakan dalam pembangunan penyimpanan sejuk mesti integral dan terus menerus, dan tiada gabungan di tengah-tengah. Sambungan papan pengisihan poliuretan, piring atas dan tanah mesti dibuat ke dalam lengkung filet untuk pengalihan, yang boleh memenuhi keperluan kesehatan dengan baik.Fijizambia_ districts. kgm,pagar perlindungan akan ditetapkan di sekitar pintu penyimpanan atmosfer terkawal dengan tanda-tanda penangkapan mata.Berbagai bahan pembangunan, seperti sijil bahan, laporan ujian dan rekod penerimaan tahap, akan dilakukan secara bersamaan dengan pembangunan projek, tepat waktu, tepat dan meliputi keseluruhan proses pembangunan dan pembangunan, dan secara aktif bekerja sama dengan pemilik dalam perubahan rancangan dan negosiasi teknik.Kentau,Semasa pemasangan gudang polistiren, Ralat Perpendikulariti plat dinding akan diperbaiki semasa plat gudang atas dipasang. Panjang plat gudang atas mesti mm lebih pendek daripada permukaan plat dinding. Selepas pemasangan plat gudang atas, ruang mm mesti ditandai dengan bahan putih untuk memastikan prestasi penyegelan tubuh gudang.The quick-frozen warehouse is easy to load and unload. All the plates and walls of the quick-frozen warehouse are produced by molds. You can choose tens of millions of products. Professional cold storage installation, installation of cold storage, cold storage construction, fruit preservation cold storage, medical cold storage and transaction safety are guaranteed. Through internal concave convex groove connection, loading, unloading and handling are convenient. The installation period is short. Small and medium-sized cold storage can be delivered in - days, Tubuh perpustakaan boleh digabung, dipisahkan atau ditambah atau dikurangi mengikut keperluan pengguna.Binaan penyimpanan sejuk: yang mana yang sesuai untuk anda? Yang mana yang sesuai untuk anda?


Fijizambia_ districts. kgmPembuat dan pemasangan penyimpanan sejukLangkah penggabungan dan pengurusan perusahaan



Penyelesaian lantai anti bau harus ditetapkan di atas pelabuhan bilik sejuk dan bilik unit sejuk dan nisbah lebar tinggi segel air penyesalan lantai tidak boleh kurang dari mm. Lubang lif, lubang elektronik dan tempat lain yang sesuai untuk pembuangan, harus disediakan dengan pembuangan dan peralatan untuk menghindari aliran balik air.Pembangunan penyimpanan sejuk dalam pemilihan laman melakukan sirkulasi barang suhu rendah. Oleh itu apabila memilih lokasi, keutamaan patut diberikan kepada kemudahan pengangkutan lokasi pembinaan penyimpanan sejuk, seperti dekat dengan jalan dan kereta api. Pada masa yang sama, lokasi penyimpanan sejuk patut menghindari sumber pencemaran besar dan cahaya matahari langsung, dan pembinaan penyimpanan sejuk patut mempunyai keadaan pembuangan dan ventilasi yang baik.Struktur sel tertutup dan bahan permukaan dari bulu poliuretan yang ketat dengan ketat basah yang baik, ketat air dan perlawanan korosion membuatnya mempunyai perlawanan udara yang lebih baik dan perlawanan paru air, yang mudah untuk dikumpulkan. It does not need additional insulating layer to prevent moisture and saves a lot of trouble in laying insulating layer.pengurusan peranti,Beberapa tindakan pencegahan jambatan sejuk akan diambil di pergerakan antara papan pengisihan poliuretan.Dinding lebar, span besar dan muatan tinggi kerana bulu ketat poliuretan bertindak sebagai bahan struktur pada masa yang sama. Plat sandwich poliuretan yang lebih tipis boleh memenuhi persediaan yang berkaitan dengan batas konsumsi tenaga bangunan, yang membolehkan penggunaan plat yang lebih tipis semasa bangunan dan menyimpan ruang bangunan.Semasa pemasangan gudang polistiren, Ralat Perpendikulariti plat dinding akan diperbaiki semasa plat gudang atas dipasang. Panjang plat gudang atas mesti mm lebih pendek daripada permukaan plat dinding. Selepas pemasangan plat gudang atas, ruang mm mesti ditandai dengan bahan putih untuk memastikan prestasi penyegelan tubuh gudang.


Fijizambia_ districts. kgmPembuat dan pemasangan penyimpanan sejukLangkah penggabungan dan pengurusan perusahaan



Semasa operasi awal unit pendinginan, perhatikan dengan hati-hati kembali minyak pemampat dan pastikan ia bersih. Jika ditemui bahawa aras minyak tidak cukup bersih atau aras minyak jatuh, gantikannya dengan minyak baru pada masa, supaya mengelakkan pemampat buruk dan mengurangkan hidup perkhidmatan pemampat.Biaya adalah masuk akal,Ciri-ciri papan penyimpanan sejuk: prestasi pengisihan panas yang baik, kekuatan tinggi, perlawanan kerosakan, perlawanan penuaan dan penampilan indah.Semasa penggunaan penyimpanan atmosfer terkawal, ia mesti disimpan pada masa dan secara saintifik. Tidak peduli seberapa baik peralatan itu tanpa penggunaan saintifik dan penyelamatan, kehidupan dan kesannya perkhidmatan akan dikurangkan.Ini adalah beberapa bahan penyimpanan sejuk yang biasa. penggunaan bahan-bahan ini telah meningkatkan jauh pengisihan panas dan prestasi pendinginan penyimpanan sejuk, yang membuat item yang disimpan orang lebih selesa dan dipercayai. Dengan pembangunan terus menerus teknologi bahan berbagai bahan penyimpanan sejuk hari ini muncul tanpa henti, dan penyimpanan sejuk berbeza antara satu sama lain.Fijizambia_ districts. kgm,Fijizambia_ districts. kgmInstrumen perubatan penyimpanan sejuk,Pendingin tidak langsung adalah bahawa udara di gudang dipomp ke dalam peranti pendinginan udara oleh blower. udara diserap oleh paip penguap yang mengelilingi dalam peranti pendinginan, kemudian dihantar ke gudang untuk pendinginan. Keuntungan pendinginan udara adalah pendinginan cepat, suhu seragam di gudang, dan boleh membawa gas berbahaya seperti oksid karbon keluar dari gudang semasa penyimpanan.Kepentingan pembuangan minyak biasa, pembuangan dan pembuangan udara dalam sistem pendinginan gudang.Penyimpanan sejuk mesti diubahsuai dan disimpan secara terus menerus, untuk mengurangi kadar kegagalan unit pendinginan dan mencapai kesan pendinginan yang baik.

5 Balasan   |  sehingga 2023-02-04 02:22:04 | 213 Pandangan

Yuhai Electromechanical Equipment Co., Ltd. 2023-02-04 10:10:52 sokongan  0 | menentang  0

Fijizambia_ districts. kgmPembuat dan pemasangan penyimpanan sejuk Memang bagus, berapa lama masa yang diambil untuk tiba selepas berlepas?

Pemprosesan beg anyaman sayuran 2023-02-04 10:10:23 sokongan  0 | menentang  0

Fijizambia_ districts. kgmPembuat dan pemasangan penyimpanan sejuk Minimum berapa, boleh borong

Injap 2023-02-04 09:31:53 sokongan  0 | menentang  0

Kualiti sangat baik, betul-betul sama dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati sekali membeli-belah.

pengikat logam 2023-02-04 10:05:52 sokongan  0 | menentang  0

Logistik Fijizambia_ districts. kgmPembuat dan pemasangan penyimpanan sejuk agak perlahan. Secara keseluruhannya bagus, saya harap saya mempunyai peluang untuk memberi kerjasama lain kali

Jentera Kerja Logam 2023-02-04 11:41:40 sokongan  0 | menentang  0

Fijizambia_ districts. kgmPembuat dan pemasangan penyimpanan sejukBagaimana kualitinya? Adakah anda mempunyai stok?
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian