Budaors10kV transformer oil immersedAnalisis beberapa sebab buruk

122HP117294921   ·  2024-04-22 01:20:35   ·   Mesin dan peralatan industri
BudaorsPengubah minyak terjun 2500kVA,

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis,BudaorsPiawai negara untuk kehilangan pengubah tenggelam minyak, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).Budaors,Apabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua,Kaedah pengalihan berbeza pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.Oil leakage of cast iron parts


Budaors10kV transformer oil immersedAnalisis beberapa sebab buruk



Bunyi,BudaorsPengubah yang ditenggelamkan minyak besar, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.Pembuat pengubah akan memperkenalkan efisiensi pengubah kepada andaBerapa banyak pengubah kuasaPiawai inspeksi, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.


Budaors10kV transformer oil immersedAnalisis beberapa sebab buruk



Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.Cipta kecerdasan,Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupanAnalisis penyimpanan kuasa pengubahJika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).Budaors,Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

5 Balasan   |  sehingga 2024-04-22 01:20:35 | 46 Pandangan

panshuo trading co., ltd. 2024-04-22 10:47:36 sokongan  0 | menentang  0

Izinkan saya menilai ini Budaors10kV transformer oil immersed, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.

Alat pemesinan 2024-04-22 10:18:41 sokongan  0 | menentang  0

Tahap MM penjual sangat tinggi, dan orangnya sangat sabar. Saya melihat banyak Budaors10kV transformer oil immersed, tetapi saya merasakan bahawa anda mempunyai kekuatan dan membeli milik anda. Saya tidak sangka ia menjadi seperti ini . Penjual macam ni dah online Jarang-jarang dah tanya banyak seller tapi tak boleh, seller MM dah buat. Dan harga pun murah. Senang sangat.

Kejuruteraan Jambatan Perbandaran 2024-04-22 08:36:15 sokongan  0 | menentang  0

Selepas pengalaman peribadi saya, reputasi kedai ini agak baik. Budaors10kV transformer oil immersed Kualitinya lebih seperti berlian. Terima kasih banyak-banyak!

Penternakan 2024-04-22 10:27:02 sokongan  0 | menentang  0

Budaors10kV transformer oil immersed Not bad, harga berbaloi-baloi, betul-betul.

getah sintetik 2024-04-22 09:03:26 sokongan  0 | menentang  0

Penjualnya sangat baik, Budaors10kV transformer oil immersed sama seperti pengenalan, penjual jujur
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian