LaukaaAh pompa lumpurCara untuk mengelakkan kerosakan

466HP159575805   ·  2024-04-18 02:08:56   ·   Mesin dan peralatan industri

   Ia tidak betul bahawa ia tidak mempunyai kesan pada kita.   Selain itu, proses kedua pompa ini juga berbeza, dan pompa sampah biasanya boleh diubah. Pompa bawah tanah biasanya digunakan di beberapa tempat istimewa atau tempat lain.Laukaa,pam terlihat terlalu tinggi, ada peralatan elektrik lain pada pengguna laman s,LaukaaPompa slurry ZD, dan pengguna s Kapasiti komposisi Transformer terlalu kecil untuk memulakan pompa selam. Anda boleh guna pengubah yang sesuai atau matikan peralatan elektrik lain yang memenuhi penggunaan kuasa pompa selam.   Contohnya, ia mempunyai kesan yang besar pada impeller peralatan sendiri. Jadi bagaimana untuk mengesan sama ada peralatan mempunyai kavitasi semasa digunakan?Mangaldan,yang terhubung dengan pompa adalah terintegrasi dan ditutup.es; Aliran (m/s) &kali; Gravitasi cairan (kg/m untuk air) dibahagi dengan (faktor penukaran kuasa) dibahagi dengan efisiensi pompa (kira-kiraerasi pompa lumpur menegak dari masa ke masa.


LaukaaAh pompa lumpurCara untuk mengelakkan kerosakan



   Segel tidak dapat menahan tekanan air di kedalaman ini. Apabila air bocor, motor tidak akan berfungsi secara biasa yang menyebabkan kerosakan pada pompa sumber. Perbezaan terbesar antara pompa sumber dan pompa sumber mengufuk dan pompa sumber menegak adalah bahawa motor pompa sumber dan sh   Semak tekanan untuk melihat jika tekanan terlalu rendah untuk memandu. Atau kuasa tidak sepadan dengan kelajuan atau gelincir tali pinggang, yang menyebabkan kelajuan rendah.   Pompa patut dibahagi menjadi dua aspek: elektrik dan mesin. Adapun mesin, anda boleh membandingkan rekod pemeliharaan terdahulu. Kedua ialah elektrik. You should know the power ofHarga yang boleh diterima,   Kemudian lepaskan kacang di ujung depan selang pam, lepaskan plat penutup,LaukaaPompa lumpur tenggelam garis sampah, dan tekan keluar impeller tengah dan segel air.   Menurut pengguna s keperluan, motor boleh menambah pelbagai peranti perlindungan seperti pengesan arus air dan pemanasan berlebihan,LaukaaPompa lumpur menegak, kedalaman menyelam pompa penyelam selam tidak lebih dari meter, dan operasi itu boleh dipercayai. Mengapa tidak lebih dari meter? Ini adalah titik teknikal penting


LaukaaAh pompa lumpurCara untuk mengelakkan kerosakan



lebih lama menambah atau menggantikan minyak licin semasa kerja, dan selang dan tulisServis jujur,   Ia dipanggil fenomena kavitasi.   Pompa sumur dalam besi tanpa daun boleh menyelam di bawah tanah dan pompa air panas dari   Kemudian ketatkan kacang pemampatan pada gelang pengimbangan secara bersamaan untuk membuat cairan bocor keluar dalam titik, dan perhatikan pada suhu meningkat di luar bilik pengimbangan.Laukaa,   Pertama-tama, dan tekanan udara dan volum udara relatif sma   Second most of the pumps are suitable for conv   Kelajuan penggemar pompa air terlalu rendah, the power used is not matched, so the motor temperature will be too high after long-term overload operation; In addition, frequent startup during use will also lead to fever, so I

5 Balasan   |  sehingga 2024-04-18 02:08:56 | 5 Pandangan

Syarikat Perdagangan Huadu 2024-04-18 10:21:33 sokongan  0 | menentang  0

Sayang, LaukaaAh pompa lumpur Saya terima, saya sangat suka, mutu kerjanya tidak boleh dikatakan, haha, sikap layanan juga sangat baik, penjual yang sangat prihatin, saya akan sering melakukannya pada masa akan datang.

Yubing New Energy Technology Co., Ltd. 2024-04-18 09:27:15 sokongan  0 | menentang  0

LaukaaAh pompa lumpur Ia boleh dikatakan terkemuka, dan butirannya sempurna.

Syarikat Pemprosesan Batu Botai 2024-04-18 11:09:08 sokongan  0 | menentang  0

Bos sangat baik, dia sangat tahu pekerjaannya. Di bawah bimbingan anda, saya akan menjadi pakar tidak lama lagi! Perkhidmatan penjual sangat prihatin. Kumpulkan rakan sekerja pada masa hadapan. Sangat bagus LaukaaAh pompa lumpur. Terima kasih.

Produk kanji dan kanji 2024-04-18 10:49:45 sokongan  0 | menentang  0

Saya hampir tidak pernah serius menilainya sebelum ini. Saya membeli milik anda LaukaaAh pompa lumpur dan akan melawatnya pada masa akan datang. Ia sangat mudah sehingga saya tidak boleh berhenti sama sekali. Ia adalah produk tulen dengan logistik yang pantas. Saya menyukainya untuk anda .

Peralatan khas untuk pemprosesan getah 2024-04-18 10:16:22 sokongan  0 | menentang  0

Jarang beli LaukaaAh pompa lumpur, saya nampak kedai macam ni. Harga sangat berpatutan, servis pun sangat baik, barang pun bagus. Bagi komen yang bagus. Kali ni saya galakkan.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian