MelissiaPengubah selai Amorphous dan pengubah yang ditenggelamkan minyakAnalisis ketahanan kakisan

122HP117294921   ·  2024-04-17 01:33:29   ·   Mesin dan peralatan industri

Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering,MelissiaKeperlukan tetapan pengubah jenis kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.Melissia,Bagaimana untuk membuat minyak untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak?Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?Lamakan,Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama),MelissiaWhat are the power transformers, dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis keringMod wayar pengubah jenis kering:


MelissiaPengubah selai Amorphous dan pengubah yang ditenggelamkan minyakAnalisis ketahanan kakisan



Operasi pengubah tenggelam minyakIsolasi antara lembaran besi silikon rosak, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel,MelissiaPenukar jenis kering, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji angin dan pasir.Standard eksekutif,Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.Segel kebocoran minyak


MelissiaPengubah selai Amorphous dan pengubah yang ditenggelamkan minyakAnalisis ketahanan kakisan



Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.Dokumen kualiti,Penukar jenis keringKadar penukar adalah: n = P / pxo%, apabila kehilangan tembaga penukar sama dengan kehilangan besi, kadar adalah sangat besar. Oleh itu, muatan penukar ialah: = P / PK. Pertimbangkan secara penuh kehilangan kuasa aktif disebabkan oleh kuasa reaktif dalam perisian sistem semasa operasi penukar. Pelarasan muatan ialah: ia boleh dilihat dari pengiraan formula muatan bahawa kadar besar penukar tidak berlaku apabila muatan penuh, Secara umum, ia adalah kira-kira %, tetapi apabila memilih kapasitas pengubah, kita perlu memilih pengubah yang berkesan mengikut keadaan muatan dan muatan, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.Melissia, sebagai tangan minit menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

4 Balasan   |  sehingga 2024-04-17 01:33:29 | 66 Pandangan

Syarikat Perdagangan Ou Hong 2024-04-17 08:57:05 sokongan  0 | menentang  0

Hebat MelissiaPengubah selai Amorphous dan pengubah yang ditenggelamkan minyak, perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih.

Pemasangan kuasa 2024-04-17 09:54:43 sokongan  0 | menentang  0

Raya tak lama lagi, boleh MelissiaPengubah selai Amorphous dan pengubah yang ditenggelamkan minyak dapat diskaun?

pengisi 2024-04-17 10:54:36 sokongan  0 | menentang  0

MelissiaPengubah selai Amorphous dan pengubah yang ditenggelamkan minyak Penghantaran cepat dan kualiti bagus, tetapi logistik agak lambat. Secara keseluruhannya bagus, teruskan menyokong!

Bahan penebat kalis air dan anti-karat 2024-04-17 10:14:24 sokongan  0 | menentang  0

Penjual yang baik, terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukai MelissiaPengubah selai Amorphous dan pengubah yang ditenggelamkan minyak. Datang lagi lain kali!
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian