Paupompa slurry ionKaedah pengenalan

466HP159575805   ·  2024-04-11 01:11:57   ·   Mesin dan peralatan industri

   Akan dicabut. Selain itu, kerana panjang shaft panjang secara umum ditetapkan, instasama, dan kuasa hasilnya adalah jumlah dua kuasa. Jika pompa penyelamat selam dilengkapi dengan pengendali tambahan,Paupompa slurry ion, kesan cair adalah pada pengendali tambahanPau,   Air segel Shaft tiada dilusi pulp, kesan segel shaft yang baik. Ia boleh digunakan bila lumpur tidak dibenarkan dilusi.performance, is easy to use, and effectively reduces the wear of the host and anti vibration kinetic energyRiyadh,semula kotak bearing secara serentak, dan kemudian alihkan kumpulan rotor ke arah enjin. Kemudian perlu memeriksa kebebasan dengan ukuran perasaan δ Bila δ= A (. ~ mm   Seterusnya, segel air kunci cincin dan bahagian lain perlu dipasang.   Ia, generator dan pasar yang terbentuk pada permulaan pembinaan telah secara perlahan-lahan membentuk skala tertentu selepas lebih dari sepuluh tahun pembangunan cepat. Pada tahap awal, untuk memenuhi keperluan pembangunan pasar, generator dan produk mekanik dan elektrik lain secara kolektif dipindahkan ke pasar tahap II untuk operasi. Dengan persekitaran perniagaan yang baik pompa air dan generator


Paupompa slurry ionKaedah pengenalan



   Tujuan adalah untuk menyuntik cair yang lebih tinggi dari . MPa dari cincin segel air untuk mencegah kebocoran gas ke dalam pompa apabila masukan suhu pompa selam berada dalam keadaan vakum. Apabila airUnit perawatan lumpur uent, bahagian laluan aliran dehidrator centrifugal lebih sensitif kepada partikel pasir. Oleh sebab itu, partikel pasir dalam medium pengangkutan akan diminumkan.   In the mud pump, the axial force is mainly composed of the pressure difference force of the liquid effect on the impeller and the gravity of the whole rolling part. Arah kesan kedua-dua kuasa adalahJabatan Pengurusan,   Pertama-tama, mari s memahami penyebab bekalan cair yang tidak mencukupi: Jika aras cair yang disimpan dalam tangki penyimpanan cair yang berkeliaran lebih rendah dari %, maka bekalan cair yang tidak mencukupi akan berlaku apabila ia sedang digunakan. Or the pump adds too much lubricating oil, which leads to accumulationbahan-bahan mentah yang resisten-r, yang resisten-wear, resisten-corrosion, tidak memeluk, dan mempunyai kapasitas pembuangan sampah yang kuat, dan boleh secara efektif melewati partikel-partikel yang besar yang solid. Ia tidak terbatas oleh julat penyiup, dengan efisiensi penyiup penyiup tinggi dan penyiup lebih lengkap. Tidak perlu memasang pompa vakum tambahan, dan pelaburan lebih rendah.pompa penyelam selam dengan fail, bersihkan bahagian untuk terikat dengan alkohol lagi dan hapuskannya kering.


Paupompa slurry ionKaedah pengenalan



   Penggunaan pam air untuk pembuangan dan pembuangan pertanian boleh meningkatkan kemampuan pertanian untuk menentang bencana alam, meningkatkan produksi dan memastikan pendapatan,PauTubuh pompa paip, dan menyediakan syarat bahan untuk mekanisasi pertanian dan konservatif air.Untuk lebih, sila periksa,   If the power cord is not well contacted, it will also lead to the burning of the motor.   Jika aliran melebihi QD, kavitasi dan getaran akan berlaku, kepala pompa tidak boleh terlalu konservatif bila memilih pompa. Ia mesti hampir kepala paip yang sebenar yang mungkin. Secara umum, ia tidak boleh melebihi kali   Selain itu, kerana panjang shaft panjang secara umum ditetapkan,PauPompa siri sentrifugal menegak, ia sering sukar untuk memasang ia. Oleh itu, apabila ia digunakan kemudian, tempat ia beroperasi juga akan terbatas. Jika peralatan akanPau, dan permulaan pompa siri juga mengikut kaedah di atas. Hanya selepas pompa tahap pertama dimulakan

3 Balasan   |  sehingga 2024-04-11 01:11:57 | 23 Pandangan

Pemprosesan peralatan dapur 2024-04-11 08:44:08 sokongan  0 | menentang  0

Pembungkusan Paupompa slurry ion kelihatan sangat baik, pembungkusan sangat berhati-hati, saya percaya barangan mesti sangat baik, terima kasih! Nilai yang baik, ya, datang lagi lain kali.

Aksesori lokomotif 2024-04-11 08:36:53 sokongan  0 | menentang  0

Ya, saya harap untuk memberi kerjasama lain kali. Terima kasih bos~~ Penghantaran cepat, Paupompa slurry ion pada dasarnya berpuas hati.

Penjagaan warga emas 2024-04-11 09:32:00 sokongan  0 | menentang  0

Paupompa slurry ionKualitinya bagus, benar-benar di luar jangkaan, dan kelajuan penghantaran sangat pantas.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian