DunakesziVehicle mounted boarding bridgeIndustri dikeluarkan

161HP196399230   ·  2024-04-08 01:33:25   ·   Mesin dan peralatan industri

Semasa penggunaan, perhatian yang dekat patut diberikan kepada keadaan peralatan, dan jika ada sebarang masalah, penggunaan patut dihentikan segera.Pengeluaran: Tambah minyak hidraulik yang cukup untuk menghapuskan masalah.DunakesziMenyelamatkan lebih banyak modal dan melaburkan dalam pengendalian kargo tradisional bergantung pada lebih banyak kuasa kerja untuk meningkatkan efisiensi kerja. Jembatan boarding bergerak hari ini berguna untuk meningkatkan efisiensi kerja, mengurangkan banyak pelaburan sumber manusia, menyelamatkan lebih banyak pelaburan kapital untuk perusahaan, dan meningkatkan efisiensi ekonomi.Jembatan naik adalah sesuai untuk berbagai industri penghasilan; Widely used in processing plants, warehouses, storage yards subway stations, ports,DunakesziJembatan penerbangan tetap hidraulik, granaries and other places with large loading and unloading requirements. Memuatkan peralatan ujian yang membawa, memastikan kualiti dan kuantiti; Operasi praktik seorang diri, menguasai ruang dalam yang kurang, mempertahankan efisiensi tinggi dalam memuatkan dan membuang kargo, hanya memerlukan operasi praktik seorang diri, membuang dan mengumpulkan untuk mengumpulkan ruang dalam yang kurang, dan keuntungan lain.Satruville,Pembangunan jambatan penerbangan sederhana sepatutnya mengikut keperluan desain dan rancangan pembangunan.Alasan: valv satu arah pompa manual terperangkap dan fungsi kembali rosak.Semasa pembangunan, faktor pembuatan dan pembuatan operasi tidak dianggap. Pemuatan dan pembuatan jembatan jenis platform berkhidmat sebagai penyelesaian penyelesaian dan juga boleh memenuhi keperluan untuk pembuatan dan pembuatan operasi ke dalam kereta trak. Jembatan penerbangan jenis platform juga dirancang dalam berbagai bentuk struktur menurut keadaan di lokasi yang berbeza. Ia juga boleh disesuaikan ke atas (di bawah platform kargo) atau ke bawah (di bawah platform kargo) dalam julat tertentu, yang boleh memenuhi pemasangan dan penggunaan kebanyakan platform muatan dan muatan. Adakah jembatan papan mudah digunakan? Jembatan naik adalah peralatan bantuan yang digunakan untuk jembatan dengan kereta barang dan direka untuk menyelesaikan perbezaan tinggi antara kereta barang dan tanah. Sesuai untuk memuatkan dan memuatkan barang yang tetap atau bergerak, ia sebenarnya sama dengan cerun, membolehkan forklift memasuki kereta dengan lancar untuk memuatkan dan memuatkan barang, memerlukan hanya satu orang untuk memuatkan dan memuatkan barang dengan cepat, yang merupakan penyelamatan kerja.


DunakesziVehicle mounted boarding bridgeIndustri dikeluarkan



Jembatan naik bimbit hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, tanpa perlukan bekalan kuasa, dan boleh mencapai muatan dan muatan cepat barang. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan, dan adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo bersama dengan forklift.Ban aksel hidraulik bergerak memerlukan putaran fleksibel dan tiada jamming.Pengecualian: Pengurangan muatan boleh menghapuskannya.Petikan terakhir,DunakesziJembatan penerbangan tetap mekanik,Jembatan kenderaan: Ia tidak memerlukan menggali atau mengubur lubang di permukaan bangku kerja pengendalian kargo. Ia segera dipasang di tepi bahagian depan platform perkhidmatan pengendalian kargo, dan kebanyakan pembangunan bangunan teknik belum diubah suai. Mesin dan peralatan dengan keuntungan yang jelas, telah sepenuhnya bermain peran besar dalam industri mereka. Jadi apa akan menjadi trend pembangunan masa depan jambatan naik? Hari ini, muatan statik: T, lebar: M,DunakesziVehicle mounted boarding bridge, panjang: M. Terdapat banyak klasifikasi, biasanya dibahagi menjadi jambatan naik bimbit dan jambatan naik tetap. Jeneral: Ban kuat dengan panjang M dan lebar M.Pertama, parameter relevan jambatan naik mesti dipahami secara awal.


DunakesziVehicle mounted boarding bridgeIndustri dikeluarkan



Semasa operasi, rantai berguling jambatan naik bimbit tiba-tiba rosak. Based on years of experience, the following summary is made by the editor: Chain fatigue. Due to the constant changes in the load on the chain during movement, the chain operates under variable stress. After a certain number of cycles, the chain plate will experience fatigue fracture or fatigue pitting and fatigue cracks will occur on the roller surface.tawaran,Alasan: valv satu arah pompa manual terperangkap dan fungsi kembali rosak.Persekutuan produksi dan penghasilan jambatan pengangkutan mesti memegang sijil untuk bekerja, dan tiada saksi dibenarkan untuk melakukan kerja penywelding atau memotong laser.Sistem hidraulik mengadopsi produk markah Itali yang diimpor, dengan prestasi yang baik dan pemeliharaan minimal. Sistem kuasa angkat silinder minyak, plat yang bersandar, operasi silinder minyak atas, dan kecil, boleh disesuaikan dengan lancar. Plat penyesuaian tinggi adalah plat dekoratif dan profil yang dipilih, dengan kehidupan perkhidmatan panjang. Berbagai pembuat kualifikasi jambatan naik selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!Dunakeszi,Udara bercampur dengan minyak hidraulik dalam sistem hidraulik akan melarikan diri dari minyak dan membentuk gelembung di zon tekanan rendah. Apabila ia bergerak ke zon tekanan tinggi, gelembung ini akan hancur oleh minyak tekanan tinggi dan dipampur dengan cepat, melepaskan sejumlah besar panas, menyebabkan suhu minyak meningkat.Operasi yang betul jambatan penerbangan hidraulik adalah penyelamatan yang baik, dan bagaimana untuk operasinya dengan betul. Biar saya perkenalkan langkah operasi jambatan penerbangan hidraulik, berharap untuk membawa lebih banyak bantuan kepada semua orang.Pemuatan dan membuang jembatan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk pemuatan dan membuang cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengangkutan lain boleh masuk secara langsung trak untuk pemuatan dan membuang batch barang, juga dikenali sebagai platform pemuatan dan membuang.


5 Balasan   |  sehingga 2024-04-08 01:33:25 | 50 Pandangan

Ze Chemical Technology Co., Ltd. 2024-04-08 10:41:19 sokongan  0 | menentang  0

Baru beli DunakesziVehicle mounted boarding bridge, mutu kerja lagi teruk. Lihat ke belakang dan perkenalkan kepada rakan-rakan

Yongqing Environmental Protection Machinery Co., Ltd. 2024-04-08 08:56:34 sokongan  0 | menentang  0

DunakesziVehicle mounted boarding bridge Sangat berpuas hati, kualiti bagus.

Peralatan Pengairan Tanah Ladang 2024-04-08 09:33:02 sokongan  0 | menentang  0

DunakesziVehicle mounted boarding bridgeKualitinya bagus, benar-benar di luar jangkaan, dan kelajuan penghantaran sangat pantas.

Aksesori alatan mesin 2024-04-08 09:18:35 sokongan  0 | menentang  0

DunakesziVehicle mounted boarding bridge Kualiti pada harga ini adalah nilai terbaik untuk wang

Kotak agihan 2024-04-08 10:07:41 sokongan  0 | menentang  0

Bolehkah anda memberi saya diskaun lain kali saya membelinya, DunakesziVehicle mounted boarding bridge Kualitinya bagus, dan saya akan memenuhi kehendak bos
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian