CroatiaPemasangan penyimpanan sejuk kecilFungsi utama dan perkembangan

632HP195506591   ·  2024-03-27 01:35:25   ·   tenaga

Membina rangkaian komputer yang sempurna, membuat distribusi rantai bekalan sejuk saintifik, dan mencapai jejak keselamatan makanan. Di Uni Eropah, Amerika Syarikat dan Jepun, semua ahli rantai bekalan makanan mempunyai tanggungjawab undang-undang untuk melaksanakan pengesan.Pemasangan kotak elektrik unit: kotak elektrik unit akan dipasang dekat unit; Pemasangan menegak. Jika unit dipasang di atas gudang,Peralatan ini dibina mengikut keperluan aplikasi distribusi kuasa suhu rendah. Ini diselarang dalam enam titik berikut: ruang suhu rendah, platform tertutup, pintu pendinginan elektrik, peralatan penyesuaian tinggi platform (saluran angkat) selesai & amp; amp; ldquo; Pintu ke Pintu & amp; amp; rdquo_; Jenis operasi memuatkan dan membuang telah menjadi simbol penyimpanan sejuk modern.Semasa pemasangan gudang polistiren, Ralat Perpendikulariti plat dinding akan diperbaiki semasa plat gudang atas dipasang. Panjang plat gudang atas mesti mm lebih pendek daripada permukaan plat dinding. Selepas pemasangan plat gudang atas ruang mm mesti ditandai dengan bahan putih untuk memastikan prestasi penyegelan tubuh gudang.Touba,Memulakan penyimpanan sejuk. Selepas semua bahagian penyimpanan sejuk dipasang dan disambungkan, penyimpanan sejuk boleh dimulakan untuk penyimpanan sejuk. Menurut keperluan pelanggan menyesuaikan nilai penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk boleh mencapai suhu yang ditentukan sebelumnya, kelajuan pendinginan dan operasi penyimpanan sejuk adalah normal, dan penyimpanan sejuk boleh dihantar untuk digunakan. Unit pemasangan penyimpanan sejuk juga akan menyediakan pengguna penyimpanan sejuk latihan mengenai penggunaan penyimpanan sejuk dan pengetahuan pengurusan, serta beberapa latihan selepas menjual.Peralatan ini dibina mengikut keperluan aplikasi distribusi suhu rendah. Ia diselarang dalam titik berikut: sebuah bilik suhu rendah, sebuah platform tertutup, pintu sejuk yang bersilat listrik, segel fleksibel anti-terhempas, dan peralatan pengkondisi tinggi platform (saluran mengangkat) dibina untuk menyelesaikan & ldquo; Pintu ke pintu & rdquo; Jenis operasi muatan dan muatan telah menjadi simbol penyimpanan sejuk modern.Polyurethan dengan perlahan api yang baik dan keterlaluan api adalah jenis bahan yang membakar dan memadam diri selepas menambahkan penerlaluan api. Dalam kes api, yang dapat mengelakkan penyebaran api secara efektif. Secara khususnya, ia boleh ditutup sebagai keseluruhan selepas perawatan sistemik penghalang api untuk membentuk produk yang tidak terbakar.


CroatiaPemasangan penyimpanan sejuk kecilFungsi utama dan perkembangan



Pendingin buatan menjaga bilik pada suhu konstan. Dinding lantai dan bumbung rata storan sejuk besar diletakkan dengan bahan insulasi panas dengan tebal tertentu untuk mengurangi panas masuk dari luar. Untuk mengurangkan penyorban radiasi surya, permukaan dinding luar penyimpanan sejuk dicat putih atau warna cahaya.Kurang bahagian cadangan, bahagian yang kurang rentan, kepercayaan tinggi, operasi stabil dan selamat dan getaran rendah; Efisiensi muatan sebahagian adalah tinggi, jadi ia tidak mudah mempunyai palu cair dan tidak sensitif kepada palu cair; Ia mempunyai ciri-ciri penghantaran gas dan kemampuan yang kuat untuk menyesuaikan keadaan kerja; Pelarasan tanpa langkah tersedia. - tindakan pencegahan untuk pemasangan lantai penyimpanan sejuk: lantai akan dipasang rata, bahagian yang tidak sama akan dipasang dengan bahan-bahan, dan hook kunci antara plat akan dikunci untuk memastikan permukaan gudang adalah rata tanpa perasaan kosong. (Perhatikan bahawa jika sistem pembuangan ini dipasang di luar di utara, paip pembuangan akan diasingkan).Jabatan Kewangan,Penyimpanan sejuk mempunyai kestabilan yang kuat. Teknologi bulu poliuretan membuatnya mempunyai prestasi ikatan yang lebih baik. Kombinasi kuat bulu poliuretan yang ketat dan lapisan pembawa adalah premis asas untuk memastikan kestabilan lapisan izolasi luaran. Ianya, dalam keadaan suhu setempat dan kelembapan yang tidak baik, ciri-ciri penyimpanan sejuk masih tidak terpisah dan jatuh dari lapisan pembawa dan tetap stabil dalam keadaan normal.Dinding lebar, cahaya dan tipis mempunyai keuntungan berat ringan, span besar dan muatan tinggi kerana bulu ketat poliuretan bertindak sebagai bahan struktur pada masa yang sama. Plat sandwich poliuretan yang lebih tipis boleh memenuhi persediaan yang berkaitan dengan batas konsumsi tenaga bangunan yang membolehkan penggunaan plat yang lebih tipis semasa bangunan dan menyimpan ruang bangunan.Pemasangan kotak dan peranti operasi: desain kotak mesti masuk akal, dan kualiti penampilan mesti memenuhi keperluan keindahan dan praktikal. Semua butang, tombol elektrik, dll. mesti dipercayai, selamat, pemasangan penyimpanan sejuk jangka panjang, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, marka lama, keuntungan harga dan jaminan kualiti! Mudah untuk dikenali dan beroperasi. Cahaya penunjuk akan mudah dan jelas. Peranti dan setiap suis akan dipasang di bahagian atas diluar pintu gudang, yang mudah beroperasi, baca data dan tidak mudah rosak, dan akan diperbaiki dengan selamat. Kotak peranti dipasang pada plat bingkai pintu di sisi pembukaan pintu. Garis tengah kotak meliputi garis tengah plat bingkai pintu. Bawah kotak adalah mm di atas tanah dan ditetapkan dengan yakin. Lampu pencahayaan dan tukar wayar bingkai pintu dalam gudang dipasang langsung di bawah peranti, dan tinggi pinggir bawah kotak tukar adalah kira-kira mm.


CroatiaPemasangan penyimpanan sejuk kecilFungsi utama dan perkembangan



Papan pengisihan poliuretan yang digunakan dalam pembangunan penyimpanan sejuk mesti integral dan terus menerus, dan tiada gabungan di tengah-tengah. Sambungan papan pengisihan poliuretan,CroatiaApa itu penyimpanan sejuk?, piring atas dan tanah mesti dibuat ke dalam lengkung filet untuk pengalihan, yang boleh memenuhi keperluan kesehatan dengan baik.Pengurusan,The quick-frozen warehouse is easy to load and unload. All the plates and walls of the quick-frozen warehouse are produced by molds. You can choose tens of millions of products. Professional cold storage installation, installation of cold storage, cold storage construction, fruit preservation cold storage, medical cold storage and transaction safety are guaranteed. Through internal concave convex groove connection, loading, unloading and handling are convenient. The installation period is short. Small and medium-sized cold storage can be delivered in - days, Tubuh perpustakaan boleh digabung, dipisahkan atau ditambah atau dikurangi mengikut keperluan pengguna.Apabila menyesuaikan stesen, setiap paip keluar akan dipotong ke dalam mulut darjah yang bersandar ke bawah, dan paip masuk akan menjadi titik diameter paip stesen penyesuaian.Penggunaan penyimpanan sejuk skala besar adalah secara alami sangat ketat dalam pemasangan dan pemilihan bahan. Oleh itu,CroatiaPemasangan storan sejuk, di hadapan situasi yang mungkin di atas, kita boleh secara ketat skrin bahan papan pengasingan penyimpanan sejuk, yang dapat mengurangi atau menyelesaikan masalah di atas. Namun, pada masa ini, terdapat banyak medan menggunakan papan pengisihan penyimpanan sejuk, jadi perincian persekitaran penggunaan patut dianggap untuk membuat kayu banyak produk seperti itu di pasar.Croatia,Aspekt lain: dalam proses desain penyimpanan sejuk makanan, juga diperlukan untuk mempertimbangkan kerjasama antara penyimpanan sejuk dan pembakaran api di lokasi, ventilasi, air dan sistem elektrik. Ia sepatutnya memenuhi keperluan keselamatan, sains dan perlindungan persekitaran. Apabila merancang dan memasang penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk dan titik berikut mesti dipertimbangkan semasa merancang semula dan pemasangan.Pemasangan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah dan penyimpanan sejuk perubatan mempunyai prestasi yang stabil, selamat, dipercayai dan percuma penyimpanan. Aras teknikal telah mencapai aras rumah dan aras maju produk antarabangsa yang serupa. Jika ada sejumlah besar a is dan air, ia mesti dibersihkan pada masa, dan ia mesti tidak diketuk semasa membersihkan, supaya tidak merusak tanah dan mempengaruhi kehidupan perkhidmatan penyimpanan sejuk.Semua kabel harus bersih. Semua penukar dan kekunci akan dibuka dan ditutup dengan sensitif, dipercayai dan tepat. Sambungan istimewa akan digunakan untuk kawat, dan perlindungan kuasa akan disediakan untuk kotak dan setiap cabang kuasa.

3 Balasan   |  sehingga 2024-03-27 01:35:25 | 9 Pandangan

Acuan FRP 2024-03-27 08:46:06 sokongan  0 | menentang  0

CroatiaPemasangan penyimpanan sejuk kecil Sangat menjimatkan kos! Ia berbaloi untuk dibeli seperti semua orang! berbaloi untuk dimiliki!

Jentera Kerja Logam 2024-03-27 09:46:45 sokongan  0 | menentang  0

CroatiaPemasangan penyimpanan sejuk kecil Not bad, harga berbaloi-baloi, betul-betul.

Pembuatan kelengkapan paip tekanan tinggi, sederhana dan rendah 2024-03-27 10:06:10 sokongan  0 | menentang  0

Kelajuan penghantaran adalah sangat pantas, berikan syarikat anda thums up
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian