Pasarkemis304Cara memilih mana yang lebih baik

535HP136858825   ·  2024-03-18 07:46:49   ·   Bahan binaan
PasarkemisBaris komposit aluminium tembaga, yang ditekan dan dilukis tub tanpa senyap. Pipa tembaga mempunyai konduktiviti panas yang baik, dan kuat dan menentang corrosion. Ia tidak akan retak bila dibandingkan dengan suhu lingkungan, jadi ia menjadi pilihan pertama bagi kontraktor modern untuk memasang paip air, paip bekalan panas dan paip pendinginan di semua rumah komersial.Urs adalah sederhana, pasar keseluruhan telah berhenti. Menmentaliti pasar tidak berubah banyak sejak hujung minggu ini. Harganya stabil, tetapi beberapa spesifikasi adalah subjek untuk negosiasi,PasarkemisT2 copper bar, dan julat negosiasi adalah kira-kira - yuan. Ritm pasar secara keseluruhan stabil dan sejuk. Pada tengah musim sejuk pasar keseluruhan di Timur Laut China telah memasuki tradisional luar musim, dan pasar keseluruhan telah berakhir dengan sedikit peningkatan. Semua syarikat menjual barang. Aras inventoriPasarkemis,hardware, electronics, accessories, sanitary ware and kitchenware.Pasar terbuka hari ini. Walaupun prestasi Zitong Pai fMoussoro,lls di Jiangxi telah memulakan pembelian baru-baru ini, tetapi volum pembelian tidak besar. Harga pembelian besi babi di kilang besi Yunnan sedikit meningkat untuk memastikan volum pembelian kerana harga pembelian besi babi rendah pada tahap awal. Baru-baru ini, pasar besi telah terkejut dan penyesuaian, dan pedagang tidak stabil. Kerusi besi di Hebei, Tianjin dan kawasan lain telah berhenti menghasilkan besi babi untuk pembuatan besi. Sekarang ia terutama dijangka untuk membuat penyelidikan. HoSaya tak tahu. tidak tahu bagaimana untuk menyimpan tabung tembaga.harga. Penggantian adalah terutama untuk menyimpan inventori yang ada, dan harga pasar bar tembaga Zhengzhou dijangka akan stabil dan menurun.


Pasarkemis304Cara memilih mana yang lebih baik



Keuntungan: kualiti yang baik, struktur halus, densiti tinggi, tahan tekanan tinggi, deformasi bengkok besar, sesuai untuk sejuk dan panas seringKegagalan: Struktur paip terlepas, dan ia tidak menahan tekanan tinggi. Ia hanya sesuai untuk produksi paip tembaga pengkondisi udara kecil.Kerana aksarasumber,hou bar tembaga pada dasarnya stabil, dan penghantaran tidak baik. Dalam terma tabung kosong: hari ini, tabung Shandong Luli kosong sedikit dikurangkan dengan yuan,PasarkemisTuba aluminium 6061, dan harga bekas utama semasa adalah - yuan. Dalam terma kilang paip: kilang paip Linyi mengunci harga selama seminggu. Dengan mentalitas pasar yang stabil, harga kilang paip yang tidak tergulung panas sekarang antara - yuan. Di sisi pasar: dengan kedatangan off-season, pedagang biasanya menghantar barang pada harga yang tinggiKaedah ekstrusi: Kaedah produksi ini adalah untuk melemparkan ingot tembaga selepas mencair, dan ekstrusi tabung tembaga dengan ekstruser besar selepas pemanasan sekunder.Dan ia akan dibersihkan sesudah berlaku sombong angkuh. Yang disebut & ' membersihkan diri& ' aliran biasanya tidak direkomendasikan kerana kerosakan mereka.


Pasarkemis304Cara memilih mana yang lebih baik



Dalam hari pertama Mei, keseluruhan oKeadaan pemasangan,ia berubah menjadi pessimisme, dan beberapa pedagang dihantar dengan harga rendah. inventori pasar meningkat, fenomena kekurangan stok hilang, dan atmosfera transaksi pasar sejuk, prestasi permintaan terus menurun, dan harga spot menurun di bawah tekanan.Banyak orang tidak sepenuhnya memahami kaedah penyimpanan tabung tembaga dalam proses penggunaan dan kaedah produksi.Berita baik besar minggu lepas menyebabkan penghantaran paip pengembangan panas di Cangzhou dalam dua minggu lepas, yang lebih baik di luar musim, dan penghantaran beberapa spesifikasi telah berkembang. However, the trading atmosphere in the small and medium-sized pipe market is still cold, and the demand is slowing down gradually. Sejujurnya, ia dijangka bahawa harga pasar paip tanpa senyap Cangzhou akan stabil dan lemah dalam masa depan yang dekat.Pasarkemisharga. Penggantian adalah terutama untuk menyimpan inventori yang ada, dan tiada rancangan penggantian yang besar. Permintaan lemah, dan harga pasar bar tembaga Zhengzhou dijangka akan stabil dan menurun.secara signifikan. Pada masa itu, inventori pasar di Handan mencapai tingkat tinggi selepas perayaan. Pertunjukan permintaan yang lemah untuk masa yang lama membawa ke oversupply pasar, dan peningkatan terus menerus inventori membawa ke mentaliti pasar kosong.Plat tembaga merah mempunyai duktiliti. Sampah murni, yang sebesar tetes air, boleh ditarik sehingga dua kilometer wayar tipis atau digulung ke dalam folio yang transparan yang lebih besar daripada katil. Ciri-ciri yang paling berharga


4 Balasan   |  sehingga 2024-03-18 07:46:49 | 14 Pandangan

Zotyelong Technology Co., Ltd. 2024-03-18 08:33:37 sokongan  0 | menentang  0

Ha ha. Pasarkemis304 Dah sampai tak lama lagi, not bad, lain kali datang boleh minta diskaun ^_^

Pembinaan dan pemasangan peralatan penjanaan kuasa fotovoltaik solar 2024-03-18 08:56:36 sokongan  0 | menentang  0

Pasarkemis304 Kualiti sangat baik, saya beli kali kedua, barang bagus, bos sangat baik.

akuakultur 2024-03-18 09:21:21 sokongan  0 | menentang  0

Raya tak lama lagi, boleh Pasarkemis304 dapat diskaun?

Jualan paip keluli 2024-03-18 08:39:58 sokongan  0 | menentang  0

Saya cukup berpuas hati, dan kualiti dan mutu kerja lebih teruk. Lihat ke belakang dan perkenalkan kepada rakan-rakan
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian