GabusJembatan boarding tetapAnalisis operasi indeks harga

161HP196399230   ·  2024-03-16 04:01:38   ·   Mesin dan peralatan industri

Konfigurasi jambatan naik bimbit: Sistem hidraulik mempunyai fungsi pengendalian kecemasan dalam kes kemalangan tiba-tiba atau penghilangan kuasa.Operasi elektronik sangat mudah. Dengan hanya satu butang, panel pengkondisi akan naik secara automatik. Lepaskan butang, laraskan plat untuk mengurangkan dirinya sendiri,GabusJembatan penerbangan hidraulik bergerak, dan tali digunakan pada trak.Gabus,B) Bila mengekalkan sistem hidraulik, hanya plug plastik bersih boleh digunakan untuk menutup hujung paip.Memuatkan jambatan naik ton adalah relatif selesa semasa operasi, dengan keterbatasan peralatan tinggi dan biaya penyelamatan rendah. Sesuai untuk berbagai jenis kenderaan dalam kawasan muatan dan muatan dan kawasan pengangkutan sibuk. The ton boarding bridge requires practical operation by oneself, and can maintain safety and fast cargo loading and unloading without the need for a power supply system. Jembatan naik ton digunakan untuk platform perkhidmatan kargo dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan mesin dan peralatan. Ia adalah peranti anti slip peralatan bantuan untuk memuatkan, memuatkan, dan mengendalikan barang yang digunakan bersama dengan forklift elektrik: peralatan ini dibuat dari plat besi tebal yang diseweldi oleh penywelding elektrik, yang boleh menjaga kesan anti slip dan boleh dipercayai.Gherla,Alasan: sirkuit terbuka.Jembatan penerbangan tekan hidraulik boleh dibawa: Ia adalah jenis yang digunakan secara luas, sesuai untuk tempat dimana muatan, muatan, dan pengangkutan tidak ditetapkan atau bergerak; Jembatan penerbangan tekanan hidraulik bergerak: sesuai untuk barang yang tetap dan tidak bergerak seperti port, platform kargo, gudang, dll.Langkah-langkah pencegahan semasa menggunakan jambatan naik hidraulik berharap akan membantu anda.


GabusJembatan boarding tetapAnalisis operasi indeks harga



Alasan: pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan.Unik Streamline” The open hinge joint design increases the welding area by more than three times compared to other traditional tubular joints, greatly extending the service life and facilitating maintenance.Selepas kerja jembatan naik selesai, semua bahagian patut dicuci dan dibersihkan. Bila tidak berfungsi,Sekali lagi, menggantikan motor, dan menambah minyak hidraulik. Period jaminan biasanya dalam satu tahun, yang boleh diperbaiki dan dikekalkan. Selepas peristiwa jaminan, jika perbaikan diperlukan dengan biaya harga tidak rendah. Choosing a high-quality and slightly more expensive boarding bridge can reduce maintenance or be maintenance free,GabusJenis bergerak jembatan naik hidraulik, and it can be used for up to - years without major problems. Jembatan boarding tetap kualiti tinggi adalah pilihan yang disukai untuk perancangan jangka panjang.Muatan semasa operasi peralatan terutamanya dianggap dalam desain muatan berat rantai dan tekanan yang dijana. Apabila peralatan berada dalam kelajuan rendah, transmisi muatan berat, atau apabila rantai tiba-tiba dimuatkan berlebihan, tekanan statik rantai rosak, dan kapasitas bearing dipengaruhi oleh kekuatan tekanan statik komponen rantai. Dalam keadaan yang baik dan rancangan dan pemasangan yang betul, kekuatan kelelahan adalah faktor utama yang menentukan transmisi rantai.Keperluan untuk menggunakannya adalah untuk memilih pembuatan besar untuk produksi, memilih yang diketahui, kualiti dijamin, dan perkhidmatan selepas jualan untuk mengelakkan risau and a sendiri.


GabusJembatan boarding tetapAnalisis operasi indeks harga



Perrancangan terbuka sebelum ditempatkan membuat ia mudah untuk membersihkan clutter.Honesty is the foundation,GabusMaintenance of boarding bridge,Berikut adalah ciri-ciri produk.Ia tidak dapat dihindari untuk melakukan pemeriksaan sebelum menggunakan jambatan pengangkutan, seperti memeriksa kerosakan dan lekasan minyak dalam saluran paip bahan bakar, dan memeriksa untuk kacang longgar pada komponen sambungan.Tindakan preventif: Pemilihan minyak patut ditentukan mengikut tanda yang direkomendasikan pembuat, persekitaran kerja mesin, faktor suhu, dll. Untuk beberapa mesin dengan keperluan istimewa, minyak hidraulik istimewa patut dipilih; Apabila pemeliharaan komponen dan sistem hidraulik tidak selesa, minyak hidraulik yang tahan memakai dengan prestasi yang baik patut dipilih.Gabus,Pengecualian: Penggantian atau pembersihan boleh menghapuskan masalah.Pembangunan jambatan penerbangan sederhana sepatutnya mengikut keperluan desain dan rancangan pembangunan.Pertahanan bulanan jambatan penerbangan hidraulik: periksa pakaian pada gulung, peluru dan perlindungan sementara, pins silinder dan perlindungan, peluru dan perlindungan selain itu; Kualiti minyak dan aras minyak hidraulik; Jembatan penerbangan hidraulik sepatutnya ditangkap sepanjang proses, dan pada kedudukan ini, melekat, atau mempunyai objek asing seperti gravil. Jika ditemui ia patut diganti secara tepat waktu; Tambah minyak ke setiap bahagian untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan. Jembatan penerbangan hidraulik mempunyai julat yang luas penggunaan. Melakukan titik di atas dengan baik tidak hanya memastikan keselamatan peribadi anda tetapi juga memperpanjang kehidupan perkhidmatan peralatan, membuat jembatan penerbangan lebih baik berkhidmat anda.


5 Balasan   |  sehingga 2024-03-16 04:01:38 | 51 Pandangan

Youchuang Future Technology and Trade Co., Ltd. 2024-03-16 11:28:15 sokongan  0 | menentang  0

Sayang, GabusJembatan boarding tetap Saya terima, saya sangat suka, mutu kerjanya tidak boleh dikatakan, haha, sikap layanan juga sangat baik, penjual yang sangat prihatin, saya akan sering melakukannya pada masa akan datang.

Zhuoya Electric Industrial Control Equipment Co., Ltd. 2024-03-16 13:09:33 sokongan  0 | menentang  0

GabusJembatan boarding tetap Penghantaran sangat cepat, terlalu cekap, produk telah diterima, memberi anda komen yang baik.

Syarikat Pembuatan Kenderaan Khas Disokong Emas 2024-03-16 12:20:49 sokongan  0 | menentang  0

GabusJembatan boarding tetap Kualiti pada harga ini adalah nilai terbaik untuk wang

Penyelidikan dan pembangunan teknologi bahan baharu 2024-03-16 13:20:59 sokongan  0 | menentang  0

Sejak mencari dan membeli-belah dalam talian, anda tidak perlu keluar dan bersiar-siar. Kualiti GabusJembatan boarding tetap anda dijamin, logistik dan penghantaran adalah pantas, jenama besar lebih baik daripada kedai luar talian, dan saya akan menyemaknya jika perlu pada masa hadapan !

pelaburan perniagaan 2024-03-16 11:36:42 sokongan  0 | menentang  0

GabusJembatan boarding tetap Sangat bagus, saya akan menempah milik anda untuk batch seterusnya.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian