Santiago AtlandQuotasi untuk pemasangan penyimpanan sejuk suhu rendahAir dalam industri asal sangat dalam

632HP195506591   ·  2023-02-07 02:23:06   ·   tenaga

. Kekalkan penyimpanan sejuk makanan. Dalam kedudukan yang sesuai untuk beroperasi diluar pintu bilik sejuk, tukar utama untuk memotong bekalan kuasa kompressor sejuk akan ditetapkan. tukar ini akan mampu menghentikan operasi kompressor sejuk, dan tanda-tanda berkaitan akan ditetapkan. Jika panel mekanik ditetapkan di bilik utama, tukar butang akan ditambah di sebelah setiap pemampat sejuk.Beberapa tindakan pencegahan jambatan sejuk akan diambil di pergerakan antara papan pengisihan poliuretan.Santiago Atland,Adakah kawat kabel memenuhi parameter? Secara umum, penyimpanan sejuk perlu menggunakan elektrik fasa.Semasa produksi di workshop produksi, tidak kurang dari & plusmn; kg/m.Nokia,Santiago AtlandCold storage construction and installation company,Gudang bayangan produk adalah lokasi gudang di bawah [UNK] dan matahari tidak boleh lurus. Kemudahan adalah % ~ % kemudahan relatif, dan terdapat keperluan yang sesuai dengan ketat untuk dinding, langit, ventilasi penyesuaian dan pencegahan epidemi gudang. Sistem pendinginan mengadopsi teknologi elektrik mikrokomputer secara automatik penuh dan tidak perlu bertugas. Ia terutama menyimpan bahan rumput dan alat rumput barat dan Cina, peralatan valv exhaust mesti ditetapkan sebelum menyambung paip pemadam air (mencair).Penyimpanan sejuk mesti diubahsuai dan disimpan secara terus menerus dan boleh mengawasi dan rekod suhu dan kemudahan di kawasan penyimpanan.Untuk paip pemadam air (mencair) dalam bilik sejuk dengan suhu yang berbeza, untuk mengurangi kadar kegagalan unit pendinginan dan mencapai kesan pendinginan yang baik.


Santiago AtlandQuotasi untuk pemasangan penyimpanan sejuk suhu rendahAir dalam industri asal sangat dalam



Sediakan, sediakan rancangan projek penyimpanan sejuk, dan sediakan lokasi pembinaan dan bahan pembinaan. Semua jenis bahan untuk pembangunan penyimpanan sejuk disesuaikan mengikut keperluan pelanggan. Isi lokasi pembangunan yang memenuhi keperluan, bawa semua bahan pemasangan ke lokasi pembangunan, periksa kualiti bahan dan model, penyimpanan sejuk makanan adalah projek sistemik pendinginan buatan untuk memastikan kualiti makanan dan mengurangkan kerosakan makanan dalam persekitaran suhu rendah. Teknologi pendinginan mempengaruhi desain penyimpanan sejuk makanan,Santiago AtlandHarga penyimpanan sejuk perubatan, memenuhi keperluan teknologi pendinginan, produksi yang selesa simpanan tenaga dan pengurangan kos. Masalah apa yang patut dianggap dalam pembangunan penyimpanan sejuk makanan?Selamat datang panggilan,Untuk pengisihan tanah penyimpanan sejuk besar, kita boleh bahawa pengisihan tanah penyimpanan sejuk ukuran tengah lebih kompleks daripada penyimpanan sejuk kecil, dan operasi pengisihan tanah penyimpanan sejuk besar dengan kawasan penyimpanan sejuk yang lebih besar akan lebih kompleks. Operasi umum adalah sebagai berikut: pertama letakkan paip ventilasi untuk mencegah tanah daripada membeku retak drum, kemudian letakkan plat ekstrus XPS (letakkan tertentu diperlukan apabila letakkan plat ekstrus), kemudian letakkan penghalang kelembapan dan vapor pada sisi at as dan bawah plat ekstrus, kemudian menuangkan beton yang dikuasai (biasanya sekurang-kurangnya cm tebal), dan kemudian membuat lantai emeri atau lantai epoksi sesuai dengan keperluan. Di antara mereka, plat ekstrus XPS juga ditetapkan mengikut suhu gudang. Contohnya, plat ekstrus XPS dengan tebal ~ mm perlu ditetapkan dalam storan sejuk suhu rendah umum, sementara plat ekstrus XPS dengan tebal ~ mm boleh ditetapkan dalam storan sejuk suhu tinggi.Secara umum, pembangunan penyimpanan sejuk adalah untuk memastikan kualiti bangunan dengan isolasi panas ketat, penyegelan, ketepatan dan perlawanan beku.Pemampatan pendingin biasanya digunakan, yang sebahagian besar terdiri dari pemampatan, kondensator, valv throttle dan paip penipu. Menurut cara peranti paip penipu, ia boleh dibahagi menjadi pendinginan langsung dan pendinginan langsung. Pendingin langsung paip penguap dipasang dalam gudang sejuk. Apabila cairan pendingin melewati paip penguap, ia akan secara langsung menyerap panas di gudang dan sejuk.


Santiago AtlandQuotasi untuk pemasangan penyimpanan sejuk suhu rendahAir dalam industri asal sangat dalam



Barang-barang yang sering diimport dan dieksport dan hasilnya besar mengikut keperluan produksi dan operasiBiaya tenaga,Santiago AtlandPetikan reka storan sejuk,Temperatur beku cepat digunakan secara luas. Terdapat banyak jenis suhu dalam kedai beku cepat, dan suhu berbilang atau suhu ganda boleh diselesaikan untuk memenuhi keperluan pelanggan yang berbeza. Fenomena cacat: arus unit besar dan tenaga terlalu rendah; Kabel lepas; Tekanan unit melebihi tekanan nilai; inti pemisahan minyak telah diblokir; Gagal peranti; Gagal hos; Ralat motor utama; Fenomen ralat: unit tidak boleh dimulakan dan fuse rosak; Switch suhu rosak; Kabel lepas; Reli panas tindakan motor utama; Reli panas motor penggemar penyimpanan sejuk bertindak; Pengubah rosak; Tiada input kuasa (unit); Gagal tidak dibuang (unit); Aktuator rosak.Suhu tinggi dan tekanan tinggi kompressor kondensator wholesale gudang segar sebagai sink panas dan penukar panas perlu dihapus dan panas ditukar melalui kondensator, terutama untuk kondensasi ais. Suhu tekanan tinggi boleh mencapai Baidu, dan suhu akan jatuh ke darjah selepas kondensasi.Semasa pemasangan, - tindakan pencegahan bagi plat menegak penyimpanan sejuk: paparan plat menegakUnit pemampat sejuk secara umum mengadopsi unit-end tinggi dengan kualiti yang dijamin dan stabil operasi kuat. Pengecut mengadopsi pengecut sejuk-udara yang disediakan oleh perusahaan kongsi yang diimpor, yang dapat memenuhi kapasitas sejuk sejuk sejuk dan memastikan kesan sejuk sejuk sejuk. Lampu sejuk mengadopsi lampu LED istimewa yang menyimpan tenaga untuk sejuk, yang mempunyai keuntungan dari kekebalan suhu rendah, konsumsi tenaga rendah dan masa perkhidmatan panjang, Ia boleh menyimpan biaya operasi penyimpanan sejuk.Temperatur beku cepat digunakan secara luas. Terdapat banyak jenis suhu dalam kedai beku cepat, dan suhu berbilang atau suhu ganda boleh diselesaikan untuk memenuhi keperluan pelanggan yang berbeza. Fenomena cacat: arus unit besar dan tenaga terlalu rendah; Kabel lepas; Tekanan unit melebihi tekanan nilai; inti pemisahan minyak telah diblokir; Gagal peranti; Gagal hos; Ralat motor utama; Fenomen ralat: unit tidak boleh dimulakan dan fuse rosak; Switch suhu rosak; Kabel lepas; Reli panas tindakan motor utama; Reli panas motor penggemar penyimpanan sejuk bertindak; Pengubah rosak; Tiada input kuasa (unit); Gagal tidak dibuang (unit); Aktuator rosak.

5 Balasan   |  sehingga 2023-02-07 02:23:06 | 226 Pandangan

Syarikat Kejuruteraan Hiasan Baoxing 2023-02-07 09:45:23 sokongan  0 | menentang  0

Tahap MM penjual sangat tinggi, dan orangnya sangat sabar. Saya melihat banyak Santiago AtlandQuotasi untuk pemasangan penyimpanan sejuk suhu rendah, tetapi saya merasakan bahawa anda mempunyai kekuatan dan membeli milik anda. Saya tidak sangka ia menjadi seperti ini . Penjual macam ni dah online Jarang-jarang dah tanya banyak seller tapi tak boleh, seller MM dah buat. Dan harga pun murah. Senang sangat.

Syarikat Kitar Semula dan Pembongkaran Kereta Sisa Longteng 2023-02-07 09:40:43 sokongan  0 | menentang  0

Bolehkah anda memberi saya Santiago AtlandQuotasi untuk pemasangan penyimpanan sejuk suhu rendah spesifikasi terperinci?

Snow Yimu Lighting Engineering Co., Ltd. 2023-02-07 09:58:20 sokongan  0 | menentang  0

Saya tidak sangka membeli-belah dalam talian begitu menarik. Di bawah bimbingan penjual, akhirnya saya belajar dalam talian Santiago AtlandQuotasi untuk pemasangan penyimpanan sejuk suhu rendah, terima kasih!

Alat pemesinan 2023-02-07 09:34:33 sokongan  0 | menentang  0

Santiago AtlandQuotasi untuk pemasangan penyimpanan sejuk suhu rendah Kualiti sangat baik, transfer sudah diterima, bos bermasalah, terima kasih banyak!

Pembangunan dan penjualan bahan seramik 2023-02-07 10:08:51 sokongan  0 | menentang  0

Syarikat anda Santiago AtlandQuotasi untuk pemasangan penyimpanan sejuk suhu rendah mempunyai sikap perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih, dan menyukai anda.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian