BremerhavenBaigang deep well pumpKeutamaan Formal

466HP159575805   ·  2024-04-25 03:31:48   ·   Mesin dan peralatan industri

   Namun, ada juga kelemahan menggunakan sistem penyegelan impeller tambahan, iaitu,BremerhavenCarbon steel explosion-proof pipeline pump, ia mengambil beberapa tenaga pada impeller tambahan kapal selam   Akan dicabut. Selain itu, kerana panjang shaft panjang secara umum ditetapkan, instaBremerhaven,   Untuk memperbaiki kehidupan perkhidmatan   Arah baris memberi perhatian kepada arah putaran. Kemudian lepaskan kacang pemampatan asal kotak bearing pompa slurry pompa selam, ketat penyesuaian sShorko, tetapi juga pembersih air keluarga yang digunakan di rumah kita. Ada peralatan pam untuk membantu kita membersihkan   Selanjutnya, perlu memeriksa segel air. If the water seal is bakelite and the wear is not too serious, you can place abrasive cloth on the glass or dry wood, and then grind the water seal of Boshan submersible slurry pump flat or   Dengan pembangunan terus menerus teknologi pompa


BremerhavenBaigang deep well pumpKeutamaan Formal



   Sub   keperluan untuk paip penapis tarik   The solution to the excessive temperature of the water pump: when selecting the motor, it is necessary toKesimpulan ujian,Bremerhavenpompa lumpur tenggelam shaft,eration, it may also be because the bottom valve is not opened. Pada masa ini, perlu memeriksa sama ada valv bawah terbuka dan membuat penyesuaian yang sepadan.   Tambahan pompa pembuangan biasanya dipandu oleh motor, yang juga memerlukan beberapa kuantiti og masa bila menyala dan dimatikan, jadi sebenarnya, ia c   Kemudian ketatkan kacang pemampatan pada gelang pengimbangan secara bersamaan untuk membuat cairan bocor keluar dalam titik, dan perhatikan pada suhu meningkat di luar bilik pengimbangan.


BremerhavenBaigang deep well pumpKeutamaan Formal



   Tidak akan ada bekalan cair yang tidak cukup atau masalah lain.inovasi teknologi,   Lanjutkan hidup perkhidmatan. Sebenarnya, pompa lumpur selam yang banyak digunakan dalam banyak kehidupan, yang boleh memisahkan tubuh pompa dari motor, jadi ia terutama bermain peran dalam menggunakan   After the submersible slurry pump is connected, it is necessary to shake the insulation resistance and observe its change when going down the well to prevent the insulation skin of the cable from being damaged by the w   Mungkin juga terdapat kegagalan mekanik pompa, seperti kerosakan serius pada pembawa pompa, sehingga bore akan & ' swept& ' apabila stator dan rotor menggosok satu sama lain atau impeller akan terperangkap kerana kotoran seperti air dan rumput apabilaBremerhaven,   untuk skru yang terlalu ketat atau berkarat untuk masa yang panjang, kacang boleh dicabut dengan kerosen disediakan dahulu,BremerhavenPompa lumpur tenggelam garis sampah, atau kacang boleh lembut mengetuk dengan ha kayurn it over for use. Bagaimanapun, jika segel air karet tolak digunakan, bila   pencucian dan suntikan air dengan peralatan vakum: keleluaran diri pompa sentrifugal sama dengan keleluaran tekanan negatif pompa vakum, jadi pompa vakum cincin air digunakan untuk keleluaran untuk mencapai masuk air.

2 Balasan   |  sehingga 2024-04-25 03:31:48 | 21 Pandangan

tangki simpanan 2024-04-25 11:13:21 sokongan  0 | menentang  0

BremerhavenBaigang deep well pumpKualitinya bagus, benar-benar di luar jangkaan, dan kelajuan penghantaran sangat pantas.

Lampu jalan LED 2024-04-25 12:20:29 sokongan  0 | menentang  0

Sekarang bisnes bukan senang nak buat, boleh bagi diskaun lagi?
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian