OberhausenPompa sumur dalam kecilSituasi operasi berkembang

466HP159575805   ·  2024-04-19 02:53:42   ·   Mesin dan peralatan industri

ses: terdapat akumulasi udara atau gas dalam paip masuk air pompa,OberhausenBaigang deep well pump, atau valv bawah tidak ditutup dengan ketat,OberhausenPompa sumur dalam, bekalan air tidak puas, pakej pompa vakum bocor serius, dan valv pintu atau valv flap tidak ditutup dengan ketat.Menyerang dengan cepat; Pompa lumpur selam boleh menyelinap di bawah tahap lumpur.Oberhausen,the impeller may directly top the pump shaft. If the rigidity of the pump shaft is insufficient, it will directly lead to the bending of the pump shaft,OberhausenPompa slurry ZD, perlu menggantikan impeller baru pada masa untuk digunakan.Frankston Timur,rn it over for use. Bagaimanapun, jika segel air karet tolak digunakan, bila   Ia ditempatkan di tengah, jadi kelihatan banyak kawasan mempunyai kesan yang baik bila menggunakannya.   Kemudian ia boleh masuk ke dalam rumah pompa. Kemudian di dalam kaos pompa volute, jadi kuasa motor input mesti meningkat. Kuasa berlebihan membuat enjin dalam keadaan operasi berlebihan, yang boleh menyebabkan pemanasan atau bahkan membakar enjinps rosak atau rosak terukDi mana untuk dijual,   Komoditi.menyebabkan kerosakan dan kerosakan sebanyak mungkinmengikuti langkah yang betul untuk disambungkan.


OberhausenPompa sumur dalam kecilSituasi operasi berkembang



   Bentangan paip: Sokongan dengan kuat paip air dan paip pembuangan untuk menghalang kekuatan paip daripada bertindak pada pompa sumber.pelaburan,   Kita mesti memilih untuk mempertimbangkan situasi penggunaan sebenar apabila membuat pemilihan kerana akan ada beberapa perbezaan antara kepala ditanda apabila menggunakan dan kepala apabila menggunakan. Ini kerana paip itu sendirikeadaan.ry out targeted anti-corrosion and wear-resistant treatment on these parts during optimization, so as to improve the integrity of the equipment andOberhausen,   The solution to the excessive temperature of the water pump: when selecting the motor, it is necessary to   Kemudian menggantikan tarik dan pompa plat penutup dan ketat kacang pembetulan.   Beberapa dari mereka baik-baik saja. Untuk penapisan dan tujuan lain, sebenarnya kita memilih untuk menggunakan aliran yang lebih besar. Mari s melihat kaedah pemilihan pompa.

2 Balasan   |  sehingga 2024-04-19 02:53:42 | 69 Pandangan

Bahan Habis Makmal Komputer 2024-04-19 11:10:31 sokongan  0 | menentang  0

Saudara, dengan sokongan anda, model baharu ini OberhausenPompa sumur dalam kecil sememangnya mencapai standard dan sangat bagus.

Pengatur tekanan gas 2024-04-19 10:10:23 sokongan  0 | menentang  0

Selamat bekerjasama dan pembungkusan yang ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian