LearPemasangan penyimpanan sejuk buah kecilPeningkatan terus-menerus nilai output

632HP195506591   ·  2024-03-25 00:55:47   ·   tenaga
foam and other soft materials should be padded at the floor groove of the cold storage when erecting the wall panel.Isolasi lantai penyimpanan sejuk kecil struktur penyimpanan sejuk kecil biasanya dipanggil permukaan

Slight depression can be used. In order to prevent damage to the cold storage, iaitu, atas, dinding dan tanah dibuat dari plat baja warna / baja tidak stainless dengan tebal poliuretan yang sesuai dan bahan isolasi lain, kerana muatan dan lepaskan penyimpanan sejuk kecil sering dikendalikan secara manual daripada forklift. Of course, if the height of the warehouse is high and the forklift is required for warehousing, loading and unloading, the insulation board is not recommended for ground insulation, but the ground needs to be insulated separately like the ground insulation sample of medium-sized cold storage.Lear,Pencucian udara dan ventilasi penyimpanan sejuk berada dalam penyimpanan LIUCai yang ditutup jangka panjang, dan oksid karbon dilepaskan kerana bernafas sayuran. Jika akumulasi terlalu tinggi, ia akan mempunyai kesan negatif pada penyimpanan sayuran. Oleh itu, peranti ventilasi atau peranti cuci udara dirancang di gudang umum.Menurut saiz dan sifat kawasan penyimpanan sejuk dan dalam kombinasi dengan peraturan setempat, bentuk pembangunan gudang penyimpanan sejuk makanan adalah untuk menentukan bentangan pesawat berdasarkan laman, sama ada ia adalah gudang satu lapisan atau dua lapisan, dan struktur adalah pemilihan struktur besi atau penyesalan kuasa. Kapasiti penyimpanan sejuk,LearKost pemasangan penyimpanan sejuk, sejuk tumpukan produk, suhu, dll. digunakan untuk menentukan saiz dan lokasi bilik penyimpanan sejuk, sehingga ia boleh menjadi keseluruhan.Titao,Judge the operating sound of the compressor,LearLangkah untuk memasang storan sejuk, cooling tower, compressor, fan and other equipment. In case of abnormal sound, timely warranty is required, so as to avoid greater damage to the compressor due to untimely warranty.Pengeluaran di pintu keluar ventilator pendinginan, pengeluaran pendingin volatil dan pengeluaran jalan gudang pendinginan yang menyimpan makanan atau minuman tidak boleh secara segera tersambung dengan perisian sistem saluran saluran air hujan dan pipa sampah, peralatan valv exhaust akan ditetapkan di hadapan pengangkat utama untuk pembuangan air (mencair).Tindakan penapisan akan disediakan untuk bilik villa dan lapisan atas atas permukaan jalan bangunan penyimpanan sejuk.


LearPemasangan penyimpanan sejuk buah kecilPeningkatan terus-menerus nilai output



Dengan pembangunan cepat perdagangan modern, penyimpanan sejuk asal untuk tujuan penyimpanan produk tidak lagi boleh memenuhi keperluan sirkulasi cepat, tepat dan sedikit batch komoditi modern. Oleh itu, bermain peran yang semakin penting dalam rantai sirkulasi komoditi. Apa sifat pembangunan cepat pembangunan penyimpanan sejuk?Kurang bahagian cadangan, bahagian yang kurang rentan, kepercayaan tinggi, operasi stabil dan selamat dan getaran rendah; Efisiensi muatan sebahagian adalah tinggi, jadi ia tidak mudah mempunyai palu cair dan tidak sensitif kepada palu cair; Ia mempunyai ciri-ciri penghantaran gas dan kemampuan yang kuat untuk menyesuaikan keadaan kerja; Pelarasan tanpa langkah tersedia.Binaan penyimpanan sejuk: yang mana yang sesuai untuk anda? Yang mana yang sesuai untuk anda?Konsultasi bebas,Papan pengisihan poliuretan yang digunakan dalam pembangunan penyimpanan sejuk mesti integral dan terus menerus, dan tiada gabungan di tengah-tengah. Sambungan papan pengisihan poliuretan, piring atas dan tanah mesti dibuat ke dalam lengkung filet untuk pengalihan, yang boleh memenuhi keperluan kesehatan dengan baik.Pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah dan penyimpanan sejuk perubatan mempunyai prestasi yang stabil, selamat, dipercayai dan percuma penyimpanan. Aras teknikal telah mencapai aras rumah dan aras maju produk antarabangsa yang serupa. Jika ada sejumlah besar a is dan air, ia mesti dibersihkan pada masa, dan ia mesti tidak diketuk semasa membersihkan, supaya tidak merusak tanah dan mempengaruhi kehidupan perkhidmatan penyimpanan sejuk.Penyimpanan sejuk automatik tiga dimensi mengadopsi komputer,LearHarga pemasangan penyimpanan sejuk buah-buahan dan sayuran, yang boleh menyelesaikan muatan, memuat dan tumpukan dalam penyimpanan, kawalan suhu penyimpanan dan operasi peralatan pendinginan.


LearPemasangan penyimpanan sejuk buah kecilPeningkatan terus-menerus nilai output



Apabila udara luar masuk ke dalam tubuh penyimpanan sejuk, ia tidak hanya akan meningkatkan konsumsi sejuk penyimpanan sejuk, tetapi juga membawa air ke dalam gudang. Kondensasi air akan membawa kepada struktur bangunan, terutama struktur izolasi panas yang rosak oleh kebumian dan beku. Oleh itu, lapisan izolasi panas dan ketembutan basah patut ditetapkan untuk menjaga papan penyimpanan sejuk bangunan yang ketembutan kebumian dan ketembutan udara dan penyegelan yang baik.bekalan, - Pemasangan plat menegak penyimpanan sejuk: pilih sudut dahulu mengikut syarat laman dan lokakannya (iaitu kunci plat menegak dan lantai) untuk melangkah ke kedua- dua sisi pada sudut in i. Hanya kunci plat menegak dan plat menegak, dan lokakannya apabila i a bertemu sudut menegak. Letakkan plat cantik di tempat yang kelihatan. Apabila dipasang di sisi pembakar, buat paip pembuangan dahulu, dan buat U- bengkok dan silica gel diluar penyimpanan.Sebagai sokongan penting untuk pembangunan prestasi rantai sejuk, pembangunan standar sistem penyimpanan sejuk adalah sangat penting. Ia tidak hanya membantu untuk menyesuaikan konsumsi tenaga sistem penyimpanan sejuk, tetapi juga mempunyai kesan penting untuk meningkatkan kualiti penyimpanan suhu rendah komoditi.Papan penyimpanan sejuk menggunakan poliuretan cahaya sebagai bahan dalaman papan penyimpanan sejuk. Keuntungan poliuretan adalah bahawa prestasi pengisihan suhu sangat baik. Pintu luar papan penyimpanan sejuk poliuretan terdiri dari SII, plat besi warna PVC dan plat besi tidak stainless. Keuntungan ini adalah untuk mencegah transmisi suhu papan penyimpanan sejuk disebabkan perbezaan suhu dalaman dan luar yang besar, supaya penyimpanan sejuk lebih menyimpan tenaga dan meningkatkan efisiensi kerja penyimpanan sejuk.Lear,Sebelum penerimaan dan penghantaran projek, permukaan papan akan dipadam bersih. Jika terdapat sebarang goresan, ia akan dilakukan. Tiada goresan yang jelas di permukaan papan.Bagi unit sejuk air, turbiditi air sejuk akan sering, air sejuk akan sering diganti dan sama ada sistem penyediaan air berjalan, mengeluarkan, mengeluarkan, bocor dan syarat lain wujud.Semasa penyimpanan sejuk, pegawai khas akan ditugaskan untuk memastikan permukaan plat penyimpanan sejuk akan menyatakan secara bersamaan tanpa kondensasi dan berjalan sejuk; Keadaan penutup kesan dan lubang; Sama ada pintu gudang dan port penghantaran tidak ditutup dengan ketat, dan dalam masa yang tepat menghadapi masalah pengisihan dan kegagalan segel seperti penghapusan air dan kebocoran udara.

4 Balasan   |  sehingga 2024-03-25 00:55:47 | 28 Pandangan

perabot kayu 2024-03-25 08:24:00 sokongan  0 | menentang  0

Bolehkah anda memberi saya LearPemasangan penyimpanan sejuk buah kecil spesifikasi terperinci?

produk FRP 2024-03-25 09:09:23 sokongan  0 | menentang  0

Sejak mencari dan membeli-belah dalam talian, anda tidak perlu keluar dan bersiar-siar. Kualiti LearPemasangan penyimpanan sejuk buah kecil anda dijamin, logistik dan penghantaran adalah pantas, jenama besar lebih baik daripada kedai luar talian, dan saya akan menyemaknya jika perlu pada masa hadapan !

Penjualan produk elektronik dan komponen elektronik 2024-03-25 09:32:42 sokongan  0 | menentang  0

LearPemasangan penyimpanan sejuk buah kecilBerapa harganya, bolehkah saya memindahkan barang?

Produk yang mengandungi teh dalam kepingan rebusan 2024-03-25 08:12:45 sokongan  0 | menentang  0

Adakah anda mempunyai LearPemasangan penyimpanan sejuk buah kecil? LearPemasangan penyimpanan sejuk buah kecilBerapa harga spot
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian