LakovskyPenyimpanan sejuk buahPasar sedang meningkat.

632HP195506591   ·  2024-03-23 03:05:37   ·   tenaga

- tindakan pencegahan untuk pemasangan lantai penyimpanan sejuk: lantai akan dipasang rata, bahagian yang tidak sama akan dipasang dengan bahan-bahan, dan hook kunci antara plat akan dikunci untuk memastikan permukaan gudang adalah rata tanpa perasaan kosong. (Perhatikan bahawa jika sistem pembuangan ini dipasang di luar di utara, paip pembuangan akan diasingkan).Di mana anda perlu membina peti sejuk,LakovskyUbat gudang beku, saiz peti sejuk atau kapasiti penyimpanan (saiz, kapasiti penyimpanan,LakovskyYang mana memasang penyimpanan sejuk, ton, meter kubik, bingkai, kotak); Produk apa yang disimpan dalam penyimpanan sejuk yang dibina? Suhu penyimpanan sebenar, anda perlu menguasai volum penyimpanan individu anda, suhu barang masuk dan keluar dari gudang frekuensi pembukaan dan menutup pintu, dll. Jika ini jelas, ia adalah pemilihan bahan-bahan mentah, seperti pemampat pendinginan, unit pendinginan, peminat pendinginan industri / slot paip, bahan-bahan pengisihan panas, pendingin, pintu, suhu dan peralatan pendinginan lain.Lakovsky,Jika peti sejuk telah digunakan selama lebih dari bulan atau tombol tenaga tinggi/rendah sering gagal, atau kapasitas sejuk dikurangi, sila atur staf untuk membersihkan kondensator. Jika kotak cahaya ultra-tipis diselesaikan mengikut arahan di atas untuk banyak kali, dan kesilapan peti sejuk masih terdengar untuk masa yang lama, sila minta pegawai penyelamatan peti sejuk untuk memperbaikinya.Perkaraan untuk masa penyimpanan sejuk peranti: penyimpanan sejuk sistem pendinginan menggunakan ammonia sebagai pendingin akan disokong di tempat dengan densiti populasi rendah sekitar.Valdivia,Bahan masak dan makanan yang disediakan dalam gudang beku-cepat mengandungi sejumlah lemak, protein dan lambat. Kewujudan bahan-bahan nutrisi ini akan membuat bentuk dan bakteria mendarab dan tumbuh dalam jumlah besar. Untuk melakukan pekerjaan yang baik dalam pengurusan higiene kawasan sejuk dan memastikan kualiti pendinginan makanan dan memasak bahan-bahan mentah, perlu melakukan penyesuaian higiene kawasan sejuk secara biasa.Pendingin pemampatan biasanya digunakan. Ia terdiri terutama dari pemampat, kondensator, valv throttle dan paip penghapusan. Pipa penghapusan dipasang dalam gudang pendingin. Apabila penenang sejuk melewati paip penghapusan, dan suhu berbilang atau suhu ganda boleh diselesaikan untuk memenuhi keperluan pelanggan yang berbeza. Fenomena cacat: arus unit besar dan tenaga terlalu rendah; Kabel lepas; Tekanan unit melebihi tekanan nilai; inti pemisahan minyak telah diblokir; Gagal peranti; Gagal hos; Ralat motor utama; Fenomen ralat: unit tidak boleh dimulakan dan fuse rosak; Switch suhu rosak; Kabel lepas; Reli panas tindakan motor utama; Reli panas motor penggemar penyimpanan sejuk bertindak; Pengubah rosak; Tiada input kuasa (unit); Gagal tidak dibuang (unit); Aktuator rosak.


LakovskyPenyimpanan sejuk buahPasar sedang meningkat.



Ruang yang masuk akal: konsum kuasa penyimpanan sejuk dihitung mengikut konsum sejuk penyimpanan sejuk, yang biasanya termasuk dua bahagian: konsum sejuk semasa pendinginan dan pendinginan kargo; Ia adalah konsum sejuk bilik sejuk sendiri dan pengurusan operasi.Penyimpanan sejuk air-sejuk akan menjaga menara air sejuk bersih dan menjaga udara di sekitar menara air mengelilingi dengan suhu rendah, untuk mengelakkan kering matahari dari memasuki menara sejuk dan mengurangkan efisiensi penyebaran panas.Gudang biasa beku-cepat kebanyakan disejukkan oleh mekanisme pendinginan dengan suhu gas rendah (ammonia atau Freon)Kualiti yang baik,Tindakan jaminan teknikal untuk pemasangan penyimpanan sejuk: semasa produksi di workshop produksi, aplikasi pemeriksaan diri dan pemeriksaan akan dilakukan untuk memastikan kadar laluan kilang adalah, dan produk yang tidak kualifikasi tidak dibenarkan meninggalkan kilang.Semasa pemasangan, piring akan dikendalikan dengan hati-hati. Operasi keras dilarang. Burrs akan dibuang pada pembukaan potongan untuk mencegah goresan permukaan piring dan pekerja.Sekarang mari kita analisis keperluan produksi dan penggunaan penyimpanan sejuk. Kondensi dalam storan sejuk atau lapisan pengisihan adalah berbahaya. Semasa proses kering dinding baru atau dalam keadaan musim sejuk, apabila uap air dengan suhu dalam tinggi migrasi di luar mustahil untuk kondensasi di dinding disebabkan penghalangan penyimpanan sejuk.


LakovskyPenyimpanan sejuk buahPasar sedang meningkat.



Ia dilarang meletakkan artikel dengan pencemaran dan bau pelik di sekitar penyimpanan sejuk. Persekitaran sekitar penyimpanan sejuk mesti dibersihkan dan disinfeksi secara peribadi setiap hari, dan pintu penyimpanan sejuk mesti dikunci.Seluruh julat produk,Semasa produksi di workshop produksi, berat unit papan gudang Pu tidak boleh kurang daripada berat unit yang diperlukan oleh projek, tidak kurang dari & plusmn; kg/m.Jika peralatan besar-besaran gudang segar dimulakan lagi selepas penggantian jangka panjang, kelajuan patut dikurangkan pada tahap awal pembukaan besar-besaran gudang segar. Jangan bermula terlalu cepat. Lebih baik untuk mengurangkan kelajuan pada kira-kira - darjah setiap hari. Apabila suhu turun ke darjah, ia patut kekal selama satu masa. Jangan mengatur ia pada kehendak.Polyurethan foam: Ini juga bahan penyimpanan sejuk yang sangat umum. Ia mempunyai kesan insulasi panas yang kuat dan kekuatan mekanik yang kuat. Sekarang ia digunakan secara luas dan mempunyai prospek aplikasi yang baik.Lakovsky,Suaran mengenai kuantiti bahan penyeluaran penyimpanan sejuk poliuretan: pelaburan penyimpanan sejuk adalah pelaburan jangka panjang dan menguntungkan. Kuntiti tinggi rambut pasti boleh mengurangi pelaburan awal, tetapi perlu untuk menangkap had tertentu dan mempertimbangkan secara meliputi konsumsi tenaga jangka panjang dan pelaburan awal, kerana kesan penyeluaran bahan penyeluaran penyimpanan sejuk poliuretan mempunyai korelasi linear parabolik dengan berat besar; Banyak kajian telah menunjukkan bahawa bulu mempunyai prestasi pengisihan panas yang baik apabila berat unit ~ kg / m. Oleh itu,LakovskyIa menghabiskan banyak untuk memasang penyimpanan sejuk, secara umum disarankan volum rambut penyimpanan sejuk suhu konstan ~ m / T.Bandar ultrasonik adalah teknologi berpotensi dengan penutup tenaga bentuk, yang meningkatkan jumlah pelembusan efektif dengan -% per jam. Apa aspek yang masuk akal dalam rancangan gudang beku cepat?Tinggi gudang, mengufuk dan menegak gudang mesti direka mengikut pendinginan, peralatan pendinginan, pengangkutan dan keadaan penumpang. Pemilihan papan pengisihan sangat penting untuk penyimpanan sejuk Guangdong. Pada masa ini, kebanyakan penyimpanan sejuk menggunakan papan pengisihan poliuretan. Apa ciri- ciri dan keuntungan papan pengisihan poliuretan?

2 Balasan   |  sehingga 2024-03-23 03:05:37 | 23 Pandangan

Termasuk jualan dalam talian 2024-03-23 12:01:25 sokongan  0 | menentang  0

LakovskyPenyimpanan sejuk buah Bagaimanakah arah aliran pasaran baru-baru ini, adakah anda tahu apa-apa?

lebuh raya dan jambatan 2024-03-23 11:13:11 sokongan  0 | menentang  0

Kualiti sangat bagus, sangat bagus, LakovskyPenyimpanan sejuk buah sama seperti gambar, pembungkusan dan kualiti juga sangat baik,
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian