Novy JicinPompa paip centrifugal berbilang tahap menegakBuka cara perubahan pasar

466HP159575805   ·  2024-03-18 08:53:46   ·   Mesin dan peralatan industri

   bahagian penting akan ditandai secara lanjut untuk menghindari ralat semasa menetapkan semula. Permukaan kongsi dan bahagian yang rentan akan disimpan dengan betul untuk mencegah kerosakan.mengawal model pompa lumpur, contohnya,Novy JicinPompa saluran bawah tanah, angkat pompa yang digunakan terlalu tinggi atau terlalu rendah, yang akan membawa ke muatan berlebihan, jadi kita memilih pompaNovy Jicin,   Semak persekitaran sekeliling: apabila suhu persekitaran lebih tinggi dari [UNK], suhu masukan udara akan meningkat, menghasilkan pemanasan berlebihan motor. Cuba memperbaiki persekitaran kerja   Jadi ia mempunyai proses pengalihan air dan penghabisan. Biasanya ada dua cara untuk menyuntik air ke dalam peralatan. Satu adalah untuk menyuntik air secara langsung ke dalam bilik pam, dan yang lain adalah untuk pam keluar gas dalam pam untuk menetapkan vakum tertentu dan memperkenalkan air souKinkala, bahan akan dipilih secara keseluruhan mengikut sifat medium korosif, teori anti kavitasi, mekanisme korosif pompa air dan ciri-ciri tekanan. Untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan, pro   Kemungkinan lain ialah bahawa gas dihisap apabila pompa sedang digunakan.penyelenggaran, dan pemasangan dan penggunaan yang sesuai. Perubahan struktur penyegelan pompa mengelakkan kerosakan langsung pada penyimpanan selepas penyegelan mekanik rosak, dan kehidupan perkhidmatan penyimpanan juga telah berubah besar.


Novy JicinPompa paip centrifugal berbilang tahap menegakBuka cara perubahan pasar



   Semasa penyesuaian, pertama-tama lepaskan penyamaran sokongan, t   Pipeline single-stage single suction chemical pump. Pompa paip yang digunakan untuk mengangkut cair kerosakan kimia dalam tekstil, farmaceutik, kesehatan, makanan, kimia, minyak, rafinisi minyak dan industri lain, dengan suhu perkhidmatan tidak lebih tinggi dari ° C. Ia adalah idea   Kita juga perlu hadapi frekuensi permulaan dan pilih peranti perlindungan panas yang sesuai untuk digunakan.Trend pasar,segel) dan permulaan pompa siri juga mengikut kaedah di atas. Hanya selepas pompa tahap pertama dimulakan, pompa lumpur selam boleh membuka valv keluar pompa tahap terakhir (saiz pembukaan berdasarkan aliran motor pompa tahap pertama sebagai kuasa nominalstesen kerja, kerana ia tidak memerlukan terlalu banyak fasilitas bantuan.   Jika pompa dilengkapi dengan ukur vakum atau ukur tekanan,Novy JicinPompa slurry yang tidak menyentuh, tutup kemaluan yang tersambung dengan pompa lumpur selam sebelum memulakan motor, membukanya selepas kelajuan normal, dan kemudian


Novy JicinPompa paip centrifugal berbilang tahap menegakBuka cara perubahan pasar



es entering the equipment and causing pump jamming.sumber,Novy JicinPompa lumpur tenggelam garis sampah,e bahagian. Permukaan kongsi dengan pendingin minyak mengadopsi kaedah penyegelan karet yang mempunyai kesan penyegelan yang baik. Pompa lumpur yang boleh diterima adalah jenis media campuran cair-solid dengan bantuan kuasa sentrifugalterbalik.e bahagian. Permukaan kongsi dengan pendingin minyak mengadopsi kaedah penyegelan karet, yang mempunyai kesan penyegelan yang baik. Pompa lumpur yang boleh diterima adalah jenis media campuran cair-solid dengan bantuan kuasa sentrifugalNovy Jicin,ich resisten memakai dan partikel melepasi.   Pompa selam bersiap-siap akan menggulung / pusingan setiap minggu untuk membuat perlindungan menerima muatan statik dan osc luaran   Dia skematik

4 Balasan   |  sehingga 2024-03-18 08:53:46 | 73 Pandangan

Tiger Chuangwei Cabinet Industry Co., Ltd. 2024-03-18 09:18:12 sokongan  0 | menentang  0

Ya, yang teratas, penjual yang jujur ​​Novy JicinPompa paip centrifugal berbilang tahap menegak. Saya telah datang untuk membelinya beberapa kali, dan perkhidmatan kepada pelanggan lama sangat prihatin, dan saya akan kerap datang pada masa hadapan!

Dulang Kabel Gentian Kaca Keluli 2024-03-18 10:22:29 sokongan  0 | menentang  0

Walaupun Novy JicinPompa paip centrifugal berbilang tahap menegak belum tiba, saya menantikannya, dan siasatan masih dalam perjalanan.

Penerokaan Kejuruteraan Kawalan Bahaya Geologi 2024-03-18 10:48:00 sokongan  0 | menentang  0

Untuk memenuhi jangkaan bos terhadap saya, saya akan menulis penilaian saya sendiri secara objektif, saksama dan jujur, Novy JicinPompa paip centrifugal berbilang tahap menegak memang sangat bagus, terima kasih!!!

Jalur pelekat bengkak air 2024-03-18 10:01:02 sokongan  0 | menentang  0

Sekarang bisnes bukan senang nak buat, boleh bagi diskaun lagi?
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian