Tanah HijauPompa paip digunakanAdakah anda tahu apa fungsi khusus

466HP159575805   ·  2023-05-29 23:01:06   ·   Mesin dan peralatan industri

ason untuk suhu tinggi peralatan   Pompa air adalah peralatan yang banyak digunakan. Many people are interested in the water diversion and exhaust methodTanah Hijau,   Menurut definisi konsep dan diagram hubungan kedua-dua, dan pam penolak saluran paip merujuk bukan hanya pam saluran paip, tetapi juga pam penolak diri, pam pembuangan air, pam kimia pupompa motor dan mempunyai pemahaman tertentu tentang sistem kawalannya. Pompa siri dengan segel mekanikKhor Al Fakkandengan pam perlu disediakan.   Untuk memastikan efisienMenakutkan kacang dengan kunci. sebagai


Tanah HijauPompa paip digunakanAdakah anda tahu apa fungsi khusus



   bahagian penting akan ditandai secara lanjut untuk menghindari ralat semasa menetapkan semula. Permukaan kongsi dan bahagian yang rentan akan disimpan dengan betul untuk mencegah kerosakan.   bilangan paip angkatPertama, skrun bolt di sisi penutup tekanan, dan kemudian buang kacang yang digunakan untuk sambungan antara tiga bahagian: seksyen pembuangan, tubuh kotak penutup dan tubuh pembuangan; Kemudian mengawal kacang bulat di atas rak,Tanah HijauPompa saluran paip air, mengawal kelenjar dan memegang lenganbiaya produksi,   Sebuah jumlah besar minyak lubricating disimpan.sumber.bergabung untuk operasi, tanpa bunyi dan getaran, dan laman ini lebih bersih.


Tanah HijauPompa paip digunakanAdakah anda tahu apa fungsi khusus



fleksibel, mudah beroperasi dan tenggelamDokumen kualiti,   Normal operation. Pompa lumpur selam boleh mengangkut lumpur dengan partikel-partikel korosif atau solid, lumpur batubara transpo medium beratthe impeller may directly top the pump shaft. If the rigidity of the pump shaft is insufficient, it will directly lead to the bending of the pump shaft,Tanah HijauPompa siri sentrifugal menegak, resulting in the damage of other accessories in the pump.   Apabila jenis pompa ini digunakan pada masa biasa, pompa dan motor berfungsi dalam keseluruhan koaksial. Apabila ia berjalan, rak motorTanah Hijau,   Ke bawah, dan lepaskan perlumbaan dalam O-ring,Tanah Hijaupam malas nampak, lengan peluru dan menjaga lengan bertukar.   Contohnya, di pasar, contohnya, pompa penyapuan, sebahagian dari mereka mempunyai kedalaman lebih dari meter, ia tidak sesuai untuk menggunakan pompa penyapuan menegak dalam keadaan kerja seperti ini, tetapi ia sangat mudah untuk menggunakan pompa penyapuan selam.   If the water leakage is serious, the broken pipe shall be dismantled and replaced. Turunkan angkat dan tekan tombol pompa air ke dalam air selama , m.

5 Balasan   |  sehingga 2023-05-29 23:01:06 | 183 Pandangan

meja dan kerusi 2023-05-30 08:20:35 sokongan  0 | menentang  0

Rasa bernilai untuk wang, sikap perkhidmatan sangat baik, Tanah HijauPompa paip digunakan mutu kerja sangat baik, tidak ada yang cerewet, semua lima mata

Sistem Kalis Air dan Saliran Terowong 2023-05-30 07:11:40 sokongan  0 | menentang  0

Pembungkusan Tanah HijauPompa paip digunakan kelihatan sangat baik, pembungkusan sangat berhati-hati, saya percaya barangan mesti sangat baik, terima kasih! Nilai yang baik, ya, datang lagi lain kali.

Pembaikan Peralatan Elektrik 2023-05-30 08:01:26 sokongan  0 | menentang  0

Tanah HijauPompa paip digunakan Sangat menjimatkan kos! Ia berbaloi untuk dibeli seperti semua orang! berbaloi untuk dimiliki!

Pengendalian kargo pelabuhan 2023-05-30 07:12:33 sokongan  0 | menentang  0

Perkhidmatan anda sangat baik, Tanah HijauPompa paip digunakan juga sangat murah! Saya akan kerap datang pada masa hadapan!

meja 2023-05-30 07:21:13 sokongan  0 | menentang  0

Untuk memenuhi jangkaan bos terhadap saya, saya akan menulis penilaian saya sendiri secara objektif, saksama dan jujur, Tanah HijauPompa paip digunakan memang sangat bagus, terima kasih!!!
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian