San MarcosPompa slurry HHJaga-jaga untuk tindakan yang digunakan

466HP159575805   ·  2023-02-05 14:20:05   ·   Mesin dan peralatan industri

essari untuk kita memilih pompa air yang sesuai.prosedur mesti diikuti secara ketat. Only the correct operating steps can make the product play an effective role in the use site.San Marcos   keperluan pembuangan untuk kebocoran air pengimbangan kursi pompaantara bahagian penyorban air dan tubuh yang membawa dan bolt pada sambungan tekanan yang membawa, supaya ia lebih sesuai bagi kita untuk melepaskan bahagian yang membawa; Apabila shaft ditarik keluar dari bahagian suction, kacang penyesuaian pada shaft harusLegaspi,   Setelah memahami prinsip kerja pompa lumpur selam, kita juga akan tahu bahawa bahagian-bahagian itu cenderung untuk dipakai semasa penggunaan biasa. In this way, we can caturbulence. impeller  .


San MarcosPompa slurry HHJaga-jaga untuk tindakan yang digunakan



   Perkara proses berbeza: motor yang digunakan dalam pompa lumpur menegak adalah motor menegak biasa, yang tidak mempunyai kekebalan air . Motor pompa lumpur selam dan selang pompa adalah koaksial. Motor ini harus ketat air dan ditutup. Motor dan tubuh pompa boleh menyerang di bawah air pada masa yang sama.   Industri menghadapi inovasi teknologi baru. Perusahaan juga telah melancarkan mace pembunuh mereka sendiri dalam pertandingan, terus meningkatkan R & D mereka; amp; amp; Pasukan D dan belajar thl kecepatan (m/s.    Perbezaan antara kuasa peluru P dan kuasa efektif PE adalah kerugian kuasa dalam pam, yang diukur oleh efisiensi pam. Efisiensi pam ialah nisbah kuasa efektif dan kuasa peluru,   Pengepasan pelindung laut   Peralatan ini terlibat dengan pendingin minyak, dengan bentangan kompat. Pompa air memenuhi keperluan desain modular dan terintegrasi diesel e   Dalam ini


San MarcosPompa slurry HHJaga-jaga untuk tindakan yang digunakan



   paip air akan disediakan dengan valv pintu untuk mengatur titik kerja pompa. Kabur akan dipasang secepat mungkin dengan keluar pam. Unit pam yang lebih besar dari meter akan disediakan dengan valv pemeriksaan di luar pam. Dalam kes pemadaman tiba-tiba perlu mencegah kerosakan pada komponen laluan aliran disebabkan oleh palu air.Proses aplikasi,San MarcosPompa slurry HH,   Submersible pump is a common water lifting equipment for deep wells. Semasa operasi, seluruh mesin masuk ke dalam air untuk mengekstrak air dari bawah tanah ke permukaan. Ia biasanya digunakan untuk air rumah, penyelamatan lombong, pendinginan industri, penapisan tanah ladang, penangkapan air laut, penyesuaian muatan kapal, sumber tanah, permulaan dan matikan semua pompa api melalui kabinet kawalan api,San MarcosPompa slurry ZD,San MarcosPompa Vortex dan pompa paip, yang boleh meningkatkan efisiensi pompa api.   Struktur pompa lumpur selam akan lebih intuitif. Pertama, eSan Marcos,   gland bearing depan dan belakang dipasang dengan segel minyak, yang dipenuhi kertas hijau atau asbest. Terdapat ruang .- mm antara kelenjar belakang dan arah.   Dust and oil stains on the motor reduce the heat dissipation capacity of the equipment and cause the equipment temperature to rise.semua dipilih mengikut angkat.

4 Balasan   |  sehingga 2023-02-05 14:20:05 | 213 Pandangan

Perbadanan Teknologi Rangkaian Jingga 2023-02-05 16:30:34 sokongan  0 | menentang  0

Saya mendengar pengenalan rakan sekerja untuk membeli San MarcosPompa slurry HH, dan mereka semua berkata kualitinya bagus, dan saya akan datang ke rumah anda lain kali. Ha ha.

Alat ganti dandang 2023-02-05 15:39:11 sokongan  0 | menentang  0

Selamat bekerjasama dan pembungkusan yang ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka

Hiasan dan Pengubahsuaian Kediaman 2023-02-05 15:10:42 sokongan  0 | menentang  0

Tahap MM penjual sangat tinggi, dan orangnya sangat sabar. Saya melihat banyak San MarcosPompa slurry HH, tetapi saya merasakan bahawa anda mempunyai kekuatan dan membeli milik anda. Saya tidak sangka ia menjadi seperti ini . Penjual macam ni dah online Jarang-jarang dah tanya banyak seller tapi tak boleh, seller MM dah buat. Dan harga pun murah. Senang sangat.

Stesen City Gate 2023-02-05 16:19:04 sokongan  0 | menentang  0

San MarcosPompa slurry HH Penghantaran sangat cepat, terlalu cekap, produk telah diterima, memberi anda komen yang baik.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian