San-MiquelPompa sampah selam WQAdakah aplikasi meningkatkan efisiensi kerja

466HP159575805   ·  2023-02-04 11:19:04   ·   Mesin dan peralatan industri

   Strong strength and other advantages. Ia digunakan secara luas sebagai peranti penyegelan untuk pelbagai pompa. Place a water seal ring at the bottom of the packing box, and then place the filler.   Beberapa kotoran akan mengganggu pemancar jadi secara umum, pemancar terbuka akan digunakan, jadi tidak perlu bimbang mengenai terjebak dalam proses pembawa sampah.San-Miquel,   Hapuskan bahaya yang tersembunyi pompa api pada masa.pompa lumpur menegak terletak. Apa perbezaan antara kedua-dua? Mari s yze.Kolokani,rly semasa digunakan    Periksa sama ada ia perlu diganti.   Apa? Apa?   Hanya dengan cara ini kehidupan perkhidmatannya boleh dipenjarakan sehingga besar.


San-MiquelPompa sampah selam WQAdakah aplikasi meningkatkan efisiensi kerja



   Jika pompa dilengkapi dengan ukur vakum atau ukur tekanan,San-MiquelWQ submersible pump parameters, kacang boleh dicabut dengan kerosen disediakan dahulu dan kemudian   Untuk membantu anda menyelesaikan masalah r   untuk skru yang terlalu ketat atau berkarat untuk masa yang panjang, atau kacang boleh lembut mengetuk dengan ha kayuPengurusan jujur,bahan-bahan mentah yang resisten-r, yang resisten-wear, resisten-corrosion, tidak memeluk,San-MiquelPompa saluran bawah tanah,San-MiquelPompa boleh dipomp pembuangan, dan mempunyai kapasitas pembuangan sampah yang kuat, dan boleh secara efektif melewati partikel-partikel yang besar yang solid. Ia tidak terbatas oleh julat penyiup, dengan efisiensi penyiup penyiup tinggi dan penyiup lebih lengkap. Tidak perlu memasang pompa vakum tambahan, dan pelaburan lebih rendah.   Friction. Kerana jika permukaan pam adalah lembut apabila ia digunakan, peralatan akan menghasilkan kurang tenaga apabila ia digunakan. Secara umum, pompa dan impeller penyelam selam disembelih dengan bahan komposit polimer untuk digunakanbmersible pump.


San-MiquelPompa sampah selam WQAdakah aplikasi meningkatkan efisiensi kerja



   Ordinary vertical motor can be used without waterproof, while the motor shaft and pump shaft of submersible slurry pump are coaxial, so the motor must be waterproof and sealed, and the moPengurusan kualiti Jumlah,   Selanjutnya, perlu memeriksa segel air. If the water seal is bakelite and the wear is not too serious, you can place abrasive cloth on the glass or dry wood, and then grind the water seal of Boshan submersible slurry pump flat or   Dinding dalam rosak dan udara luar dihisap masuk. Pengepasan pompa paip dipakai atau pengepasan n   Penyulak pompa selam mungkin perlu dihapuskan untuk penyelamatan atau perbaikan semasa digunakan. Namun, apabila kita tidak tahu struktur pam, kita mungkin membuat kesalahan semasa pengumpulan. Mari s melihat pemasangan yang betulSan-Miquel,   Second, the power used is not matched, so the motor temperature will be too high after long-term overload operation; In addition, frequent startup during use will also lead to fever, so I   Arah baris memberi perhatian kepada arah putaran. Kemudian lepaskan kacang pemampatan asal kotak bearing pompa slurry pompa selam, ketat penyesuaian s   Bentangan paip: Sokongan dengan kuat paip air dan paip pembuangan untuk menghalang kekuatan paip daripada bertindak pada pompa sumber.

2 Balasan   |  sehingga 2023-02-04 11:19:04 | 204 Pandangan

Zhuoya Electric Industrial Control Equipment Co., Ltd. 2023-02-04 12:24:46 sokongan  0 | menentang  0

Bolehkah anda memberi saya San-MiquelPompa sampah selam WQ spesifikasi terperinci?

Kecuali keluli lantai 2023-02-04 13:03:57 sokongan  0 | menentang  0

Tahap MM penjual sangat tinggi, dan orangnya sangat sabar. Saya melihat banyak San-MiquelPompa sampah selam WQ, tetapi saya merasakan bahawa anda mempunyai kekuatan dan membeli milik anda. Saya tidak sangka ia menjadi seperti ini . Penjual macam ni dah online Jarang-jarang dah tanya banyak seller tapi tak boleh, seller MM dah buat. Dan harga pun murah. Senang sangat.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian