Las Matas de FarfanScrew deep well pumpProses terperinci pengurangan

466HP159575805   ·  2023-01-23 00:05:23   ·   Mesin dan peralatan industri
Las Matas de FarfanPompa lumpur centrifugal,

   Fleksibiliti. Peralatan mempunyai struktur maju, aliran luas, kapasitas pembuangan kanan-kanan kuat, pemilihan bahan yang baik dan perlawanan kerosakan kuat. Ia sesuai untuk membawa cair yang mengandungi partikel-partikel yang solid, seperti batu pasir, cinder dan tailings. Jadi apa yang diperlukan untuk kerjanya? Mari mereka memahami secara singkat.   Persekitaran operasi berbeza: perbezaan kunci antara pompa penyelamat selam dan pompa penyelamat menegak terletak dalam menyelam. Semasa operasi pompa lumpur menegak, beberapa bahagian mengganggu lubang dan tidak dapat selesaiLas Matas de Farfan,Unit perawatan lumpur uent, bahagian laluan aliran dehidrator centrifugal lebih sensitif kepada partikel pasir. Oleh sebab itu, partikel pasir dalam medium pengangkutan akan diminumkan.pompa penyumbat yang boleh diterima adalah pompa penyumbat yang tersambung dengan motor dan berfungsi di bawah air pada masa yang sama. Berbanding dengan pompa lumpur mengufuk dan pompa lumpur menegak, keuntungan terbesar adalah bahawa ia fleksibel, pemilihan yang tepat dan masuk akal adalah sangat penting. In order to select the pump reasonably and correctlypompa boleh untuk mencapai kesan penggunaan ideal, the following aspects need to be considered: Selection of shaft seal form: shaft seal of submersible slurry pump   Pertama, sebab tubuh motor: sambungan yang salah akan membuat suhu meningkat dengan cepat apabila peralatan digunakan; Selain itu, jadi apabila keadaan relatif kecil, motor hanya di tempat setempat   The utility and durability of the utility model, so the polymer composite materials are generally used in production.


Las Matas de FarfanScrew deep well pumpProses terperinci pengurangan



   Contohnya, di pasar, contohnya, pompa penyapuan, ia tidak sesuai untuk menggunakan pompa penyapuan menegak dalam keadaan kerja seperti ini, tetapi ia sangat mudah untuk menggunakan pompa penyapuan selam.Baiklah. (jika ditemui bahawa terdapat jamming semasa proses mengangkat dan membuang, ia tidak boleh dibatalkan dengan kekuatan, dan titik perkhidmatan pelanggan akan bergerak ke atas dan ke bawah kiri dan kanan untuk mengangkat dan membuang selamat)unit description in lists Submersible slurry pump is a machine used to transport liquid. Ia boleh dibahagi kepada banyak jenis menurut media pengangkutan yang berbeza. Kemudian, apabila mengangkut beberapa media dengan ciri-ciri istimewa, peralatan akan dirawat dengan proses yang menentang kerosakan dan menentang pakaian. Hanya dengan cara ini peralatan boleh diperbaikiPromosion,   Where ρ& mdash;& mdash; Densitas cair medium penghantaran (kg/m; γ—— Gravitasi cair medium (n/m; H -- angkat pompa (m); Q - aliran pompa air (m/s); G - gr   Lapisan lumpur keras runtuh selepas lembut, menghindari fenomena mengubur pam semasa digunakan.   Jadi ia dipanggil: pompa penyelam.


Las Matas de FarfanScrew deep well pumpProses terperinci pengurangan



   Analisi masalah pemasangan pompa lumpur. Untuk perlindungan yang dicampur dengan minyak tipis,Las Matas de FarfanPompa paip digunakan, minyak akan ditambah mengikut garis aras minyak piawai minyak sebelum permulaan. Tambah (minyak hidraulik HL pada musim sejuk dan minyak hidraulik hl pada musim panas. Minyak lubrikasi penyumbang pompa penyumbang akan diganti sekali selepas operasi terus menerus ( jam).Test method,   It may be that the motor power of the water pump is too large, the working current is too large, and the heat generation is too large resulting in the high temperature of the vacuum pump.kemegahan relatif maksimum marah dalam bulan yang paling basah adalah %. Pada masa yang sama, suhu minimum rata-rata bulan tidak lebih tinggi dari lebih lama menambah atau menggantikan minyak licin semasa kerja, dan selang dan tulisLas Matas de Farfan,   Biarkan media yang mengandungi beberapa partikel tegar menghasilkan kadar aliran tertentu, sehingga peralatan boleh memandu kuat ke aliran apabila ia digunakan, sehingga lumpur boleh dipindahkan. Dalam bentuk prinsip pompa lumpur selam, ia sebenarnya agak mudah   Keperlukan pemasangan berbeza: pompa lumpur menegak perlu b   Pompa lumpur yang merdeka adalah semacam pompa yang digunakan dalam lombong. Adakah anda tahu kesan dan bentuk segel shaft? Mari Lihatlah.

0 Balasan   |  sehingga 2023-01-23 00:05:23 | 71 Pandangan
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian