Bahia HondaPompa selam QJRekomendasi kualiti tinggi

466HP159575805   ·  2023-01-03 00:25:21   ·   Mesin dan peralatan industri

   Design pemilihan jenis pompa lumpur selam mempunyai kesan besar pada kehidupan perkhidmatan dan kestabilan operasi pompa lumpur. Name   Cincin keseimbangan juga dihapuskan; - Kemudian buang impeller tahap terakhir dan kunci kembali, dan bahagian tengah termasuk vane panduan; Selain itu, buang impeller,Bahia HondaPompa saluran paip air, bahagian tengah dan van panduan pada aras lain dengan cara yang sama sehingga penyelamat selamBahia Honda,   Bola atau perlindungan motor rosak.peralatan pam. Sekarang mari s bercakap tentang pengalihan air dan kaedah kelemahan pompa sumber: pompa sumber sumber perlu mempam air untuk membentuk vakum, dan kemudian menyediakan air,Ciudad Arce,   Submersible pump is a common water lifting equipment for deep wells. Semasa operasi, seluruh mesin masuk ke dalam air untuk mengekstrak air dari bawah tanah ke permukaan. Ia biasanya digunakan untuk air rumah, penyelamatan lombong, pendinginan industri, penyesuaian muatan kapal penangkapan air laut, dll   Memotong pedang boleh dipilih untuk memotong beberapa blok besar bahan-bahan kuat menjadi potongan semasa digunakan, supaya penghalangan boleh dihindari semasa digunakan semula.   Sekitar %),Bahia HondaPompa slurry ZD, dan kuasa motor p=i &kali; U menunjukkan bahawa kuasa tinggi dan arus akan meningkat.


Bahia HondaPompa selam QJRekomendasi kualiti tinggi



   Pertama, mari s bercakap tentang pompa menegak yang biasa. Here we refer to ZJL and SP submerged slurry pumps. Secara langsung, pompa penyelamat selam juga adalah penyelamat menegakt the electric pump up and down. Perlahan-lahan di sepanjang keretapi panduan   Satu penyukar frekuensi dengan satu pompa yang menyebabkan pemasangan. Kaedah penukaran khusus adalah sebagai berikut: tutup valv kembalian, mengadopsi mod kawalan loop-tutup aras air, pasang sensor aras cair pada dinding dalaman tangki oleh penghasil pompa slurry, dan guna pelarasan PID frekuensimarket,   Semasa proses peralatan mesti dikekalkan secara terus menerus dan diubahsuai untuk menghindari penghalangan. Seperti yang dikatakan nama, pompa air terutama digunakan untuk mengangkut air apabila digunakan. Kesan pompa normal sering lebih baik bila digunakan, tetapi sebenarnya, kita menggunakannya pada masa biasa   Fenomen ini menunjukkan bahawa kegagalan pompa bukan sahaja masalah materi, tetapi juga mengingatkan pompatindakan aktif untuk menyelesaikannya secara efektif.


Bahia HondaPompa selam QJRekomendasi kualiti tinggi



l kecepatan (m/s.    Perbezaan antara kuasa peluru P dan kuasa efektif PE adalah kerugian kuasa dalam pam, yang diukur oleh efisiensi pam. Efisiensi pam ialah nisbah kuasa efektif dan kuasa peluru yang diukur oleh η Menunjukkan.Kepastian Kualiti,   Ia akan terbakar. Jika ada masalah pemanasan yang sedang digunakan, anda boleh rujuk kepada sebab berikut.   Keperluan. Kemudian pasang filem yang mengatur tekanan, mengatur tekanan musim semi dan tutup.   Satu penyukar frekuensi dengan satu pompa yang menyebabkan pemasangan. Kaedah penukaran khusus adalah sebagai berikut: tutup valv kembalian,Bahia HondaPompa lumpur menegak, mengadopsi mod kawalan loop-tutup aras air, pasang sensor aras cair pada dinding dalaman tangki oleh penghasil pompa slurry, dan guna pelarasan PID frekuensiBahia Honda,   Submersible slurry pump can be widely used in mining, power, metallurgy, coal, environmental protection and other industries to transport abrasive slurry containing solid particles. Seperti pengangkutan kering minyak dalam konsentrator metallurgi, batu batu   Pindahkan laman pam pasir sering. Apabila pompa pam pasir pada kedudukan tertentu dan jatuh ke tinggi tertentu, angkat pompa selam dan alihkan ke kedudukan sebelah tempat pam pasir terdahulu untuk terus pam pasir   Kemudian pasang semula peralatan pada enjin dan pasang selang karet.

0 Balasan   |  sehingga 2023-01-03 00:25:21 | 104 Pandangan
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian