WinnipegPompa saluran bawah tanahAdakah pegawai teknikal pembuat penting

466HP159575805   ·  2022-08-30 00:26:59   ·   Mesin dan peralatan industri

   Ia perlu diganti dalam kes kerosakan membengkak dan deformasi,WinnipegPompa lumpur tenggelam garis sampah, tekanan musim semi yang tidak cukup,WinnipegLo, pecah, dll.Masa sama, jadiWinnipeg,   D. G-type slurry pump is a single pump shell structure, without lining, light weight. Tubuh pompa, penutup dan penceroboh akan dibuat dari ikatan krom yang kuat yang tahan memakai atau baja ikatan yang tahan memakai, dan kesukaran   SubTullamore,keadaan normal. Selain itu, bunyi kejadian antara impeller dan shell pompa perlu dihindari.unit synonyms for matching user input Mengapa permintaan pompa penyelamat meningkat sangat? Dari sudut pandangan permintaan pasar, walaupun bilangan mutlak pompa lumpur selam tidak melebihi yang pompa lumpur menegak, ia mempunyai momentum pembangunan cepat, terutama disebabkan kesehatan dan fleksibiliti yang disebut di atas; Selain itu, while the motor shaft and pump shaft of submersible slurry pump are coaxial, so the motor must be waterproof and sealed, and the mo


WinnipegPompa saluran bawah tanahAdakah pegawai teknikal pembuat penting



rial dengan suhu tinggi, tekanan tinggi dan suhu rendah.   Semasa pemasangan, periksa sama ada masuk   Jika segel shaft tidak dipilih dengan betul, ia tidak hanya memerlukan pemeliharaan sering semasa operasi, tetapi juga bocorkan sejumlah besar cairan yang dihantar.Penyesuaian Skema,   Putar dalam arah berguling sehingga kencangan antara impeller dan plat pengawal depan berhenti, rekod ruang pergerakan ke hadapan dan ke belakang, mengedarkannya secara bersamaan antara plat pengawal depan dan belakang impeller sehingga ruang antara impeller plat pengawal depan dan plat pengawal belakang adalah rata, berhenti, Dan ketatkan kedua-dua cakera debu dan ketatkan mereka pada rakit.   Perkara proses berbeza: motor yang digunakan dalam pompa lumpur menegak adalah motor menegak biasa, yang tidak mempunyai kekebalan air . Motor pompa lumpur selam dan selang pompa adalah koaksial. Motor ini harus ketat air dan ditutup. Motor dan tubuh pompa boleh menyerang di bawah air pada masa yang sama.   perbaikan dan aras bahagian penywelding


WinnipegPompa saluran bawah tanahAdakah pegawai teknikal pembuat penting



   Selain itu kaedah bunyi mengesan secara langsung bunyi peralatan dalam proses pengesan, tetapi pengukuran ini juga akan terpengaruh oleh bunyi sekeliling, jadi sebenarnya, pengukuran ini tidak terlalu tepat.Berjanjilah dan berjanjilah.,   Dengan cara ini,WinnipegPompa siri sentrifugal menegak, apabila peralatan digunakan lagi, penyebab dalam pam sering kurang, dan penggunaan kuasa juga kurang, dan efisiensi pam yang digunakan sering meningkat, dan faktanya adalah   Segel mekanik: segel mekanik biasanya digunakan apabila keperluan penyegelan relatif tinggi, terutama dalam industri kimia. It is not only required that the slurry should not leak, but also not allowed to enter the pump body. Kegagalan segel mekanik adalah biaya yang tinggi dan kesulitan pemeliharaan.nts and precautions for disassembly will be introduced to avoid disassembly, pump damage and disassembly.Winnipeg,tindakan aktif untuk menyelesaikannya secara efektif.   Submersible slkecil, sehingga panasnya tidak boleh hilang.

3 Balasan   |  sehingga 2022-08-30 00:26:59 | 242 Pandangan

taiji trading co. 2022-08-30 09:45:00 sokongan  0 | menentang  0

Ha ha. WinnipegPompa saluran bawah tanah Dah sampai tak lama lagi, not bad, lain kali datang boleh minta diskaun ^_^

aci pemacu kereta 2022-08-30 09:26:19 sokongan  0 | menentang  0

Penjual yang baik, terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukai WinnipegPompa saluran bawah tanah. Datang lagi lain kali!

Tiang keluli penghantaran dan pengedaran 2022-08-30 07:38:29 sokongan  0 | menentang  0

WinnipegPompa saluran bawah tanah Harganya sangat tinggi, dan kualitinya sangat baik jika anda boleh membelinya pada harga sedemikian.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian