SaviniganKeuntungan paip kuasa dua galvanizedBagaimana memeriksa sebelum digunakan

256HP158312377   ·  2022-06-22 01:33:41   ·   Bahan binaan

Antara mereka, tabung kuasa dua qb dibahagi menjadi: (a) dengan proses & mdash& mdash; Arc welded square pipe, resistance welded square pipe (high frequency and low frequency), gas welded square pipe and furnace welded square pipe (b) are divided by weld & mdash& mdash; Pipa kuasa dua, penywelding spiralUntuk minyak, kerja berus minyak akan dilakukan sesuai dengan keperluan sistem peraturan, untuk memastikan berus minyak dan minyak di posisi yang betul berus dan menghindari kering.Savinigan,Besi struktur kuasa tinggi dengan kandungan karbon ,% - ,%, menambah unsur legasi utama seperti mangan, silikon, vanadium, niobium dan titanium; Kandungan sekumpulan ialah %. Menurut kekuatan, ia dibahagi menjadi empat tahap: , dan MPa.Tubu kuasa dua adalah besi yang sangat baik dalam pembinaan ekonomi. Terdapat banyak jenis dan prinsip lukisan sejuk and a mungkin masih mempunyai banyak pemahaman yang tidak cukup prinsip lukisan sejuk satu sama lain paip berikutnya, saya akan membawa anda untuk belajar prinsip lukisan sejuk itu.Comayagua,Ia adalah proses melukis lubang mati logam tergulung kosong (bentuk, paip, produk, dll.) ke dalam seksyen untuk mengurangi panjang dan meningkat. Ia kebanyakan digunakan untuk memproses sejuk.Pipa kuasa dua galvanized dip panas digunakan secara luas, terutama dalam dinding tirai, sokongan generasi tenaga surya,SaviniganSpesifikasi paip kuasa dua besi galvanized, terutama dalam dinding tirai, mesin dan pembangunan. Kesan tub kuasa dua galvanized sejuk jauh dari yang tub kuasa dua galvanized panas; Bagaimana untuk membedakan paip persegi galvanized panas dari paip persegi galvanized sejuk?Bengkuran kosong bengkuran adalah saat bengkuran yang terbentuk dalam satu arah diantara gulung luar dan dinding luar tabung kosong untuk bengkuran garis bengkuran. Bengkuran kosong akan memaksa garis bengkuran, kesan pemampatan akan memperpanjang garis bengkuran secara panjang, dan logam pada bengkuran akan berkumpul dan tebal, yang merupakan kesan pemampatan tebal bengkuran kosong.


SaviniganKeuntungan paip kuasa dua galvanizedBagaimana memeriksa sebelum digunakan



Jika hasil ujian tabung kuasa dua gagal memenuhi persediaan standar produk, yang tidak berpandangan akan dipilih, dan jumlah sampel ganda akan diambil dari kumpulan tabung kuasa dua yang sama untuk pemeriksaan semula item tidak berpandangan. Jika hasil pemeriksaan semula (termasuk mana-mana indeks yang diperlukan oleh ujian projek) tidak berkualifikasi, kelompok tabung kuasa dua tidak boleh dihantar. Jika item pemeriksaan berikut gagal lulus pemeriksaan awal, pemeriksaan semula tidak dibenarkan: A. Terdapat titik putih dalam peningkatan rendah; b. Mikroskopik.Perubatan pembuluhan lembut besi cair selepas perawatan kalsium boleh mengurangi inklusi sisa dalam besi cair dan membungkus MNS lebih baik sekitar al CAS dan inti lain.Besi karbon diklasifikasi oleh komposisi kimia: tabung persegi A. besi karbon rendah (C & le; .%); b. Besi karbon tengah (C & le; . ~ . %); c. Besi karbon tinggi (C & le; .%).Pengurusan jujur,Tuba kuasa dua untuk pengangkutan cair (gbt-) adalah tub kuasa dua umum untuk pengangkutan air, minyak, gas dan cair lain.Keuntungan pengelilingan kosong adalah ia boleh mengelilingi panjang sisi apabila pengelilingan sebenar tidak boleh dilakukan, seperti pengelilingan sinkronik dan menyelesaikan sisi atas dan sisi tabung kuasa dua qb. Bengkok kosong juga boleh bengkok R & amp; amp; lt; .T tanpa pecahan dinding paip.Alasan mengapa permukaan bahan palsu dan kotor mudah untuk retak adalah bahawa kosong adalah adobe dengan banyak lubang udara. Semasa proses pendinginan, adobe mempunyai retak kerana tindakan tekanan panas, dan terdapat retak selepas berguling.


SaviniganKeuntungan paip kuasa dua galvanizedBagaimana memeriksa sebelum digunakan



Tersambung dalam tabung kuasa dua, tabung segiempat kuasa dua tabung kuasa dua, tabung kuasa galvanized, tabung galvanized, tanda lama, keuntungan harga dan jaminan kualiti! Namun, Demander akan memotong paip antaramuka bila menggunakannya. Berat bagi produk panjang pendek dan panjang tidak tetap tidak boleh melebihi % daripada jumlah penghantaran. Untuk paip kuasa dua qb dengan berat teori lebih besar dari kgm, ia tidak boleh melebihi % daripada jumlah penghantaran. Tingkat bengkok paip kuasa dua qb tidak boleh lebih besar dari mm per meter, dan tingkat bengkok total tidak boleh lebih besar dari . % dari jumlah panjang. Pipa kuasa dua qb Galvanized untuk penghantaran cair tekanan rendah, qbqb, dll. Ia terutama digunakan untuk mengangkut air, gas, udara, minyak dan panas air panas atau uap,Untuk pengangkutan: bekalan air pembuangan air, jurutera penyembuhan air pengangkutan lumpur, pengangkutan air laut.Keuntungan bengkok sebenar adalah pembentukan terbalik kecil,SaviniganPipa kuasa dua galvanized pipa kuasa dua, tepat, dan selagi bentuk gulung adalah tepat, R bentuk sudut dalaman lebih tepat.Steel digunakan & mdash& mdash; Seperti besi jambatan, besi kapal, besi boiler, besi pembuat tekanan, dll.Savinigan,Permukaan tabung kuasa dua palsu dan bawah mudah untuk menghasilkan scabs. Ada dua alasan: bahan dari tabung kuasa palsu dan bawah tidak sama dan ada banyak kemudahan. Peralatan panduan pembuat bahan palsu dan kotor adalah mudah dan mudah untuk tetap pada besi. Kekotoran ini mudah untuk dipotong selepas menggigit gulung.Penampilan tabung persegi palsu dan bawah sering mempunyai pitting. Pockmarked surface is an irregular uneven defect on the surface of square lead pipe due to serious wear of rolling groove. Kerana mengejar keuntungan oleh penghasil tabung persegi palsu dan terkenal, gulungan tumpuan berguling sering melebihi piawai.QB square tube is a product appeared in recent years, which mainly has strict tolerance and roughness for the dimensions of inner hole and outer wall. Klasifikasi proses produksi bagi tabung kuasa dua diameter besar qb tabung kuasa dua diameter besar qb dibahagi menjadi tabung kuasa dua yang tidak tergulung panas, tabung kuasa dua yang tidak tergulung sejuk, tabung kuasa dua yang tidak tergulung dan tabung kuasa dua qb menurut proses produksi. Antara mereka, tabung kuasa dua qb dibahagi menjadi: (a) dengan proses & mdash& mdash; Arc welded square pipe, resistance welded square pipe (high frequency and low frequency), gas welded square pipe and furnace welded square pipe (b) are divided by weld & mdash& mdash; Klasifikasi bahan paip kuasa dua terweld bersinar lurus dan paip kuasa dua terweld spiral diameter besar qb paip kuasa dua: paip kuasa dua karbon biasa dan paip kuasa liga rendah. Besi karbon biasa dibahagi ke Q Q q SS, # besi, # besi, dll; Steel seting rendah dibahagi kepada q Mn, Q, St-, dll.

2 Balasan   |  sehingga 2022-06-22 01:33:41 | 259 Pandangan

Tengyuan Environmental Technology Co., Ltd. 2022-06-22 10:04:01 sokongan  0 | menentang  0

Logistik SaviniganKeuntungan paip kuasa dua galvanized agak perlahan. Secara keseluruhannya bagus, saya harap saya mempunyai peluang untuk memberi kerjasama lain kali

Bertindak sebagai ejen untuk pelanggan mudah alih untuk mengakses rangkaian 2022-06-22 09:30:54 sokongan  0 | menentang  0

Sokong satu sama lain! Sampai jumpa SaviniganKeuntungan paip kuasa dua galvanized, kami sedang bersedia untuk membuat pesanan dan berharap dapat menghantar tepat pada masanya.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian