Pulau Faroepam malas nampakBagaimana mengekalkan 191029

466HP159575805   ·  2024-04-08 01:49:01   ·   Mesin dan peralatan industri

   Yang di atas ialah urutan yang betul untuk pengumpulan impeller pompa lumpur selam. Kerana jenis pompa berbeza hav   Ia boleh meningkatkan efisiensi mekanik dalam keadaan tertentu. Selain itu,Pulau FaroePompa slurry ZD, struktur molekul penutup sendiri mempunyai ketepatan yang baik, yang boleh mengisolasi udara, air dan media lain dari pemomp impeller semasa digunakan, dan jugaPulau Faroe,   Tiada garis penghisap. Kerana tangki penyimpanan air tidak cukup dalam dan paip suction pompa air tidak cukup dalam, paip masuk vortex air tidak cukup dalam. Air dengan   paip air akan disediakan dengan valv pintu untuk mengatur titik kerja pompa. Kabur akan dipasang secepat mungkin dengan keluar pam. Unit pam yang lebih besar dari meter akan disediakan dengan valv pemeriksaan di luar pam. Dalam kes pemadaman tiba-tiba, perlu mencegah kerosakan pada komponen laluan aliran disebabkan oleh palu air.Biawa podraska,data tahanan teknologi tinggi. Kehidupan perkhidmatan telah meningkat jauh,Pulau FaroePakai pompa lumpur tahan, dan frekuensi penyelamatan telah dikurangkan, biaya telah dikurangkan, dan pendapatan telah meningkat.   Tambahan, pompa pembuangan biasanya dipandu oleh motor, jadi sebenarnya, ia c   Semua jenis segel mekanik yang baru dirancang pompa lumpur selam berkontribusi besar kepada pertumbuhan bahagian pasar.


Pulau Faroepam malas nampakBagaimana mengekalkan 191029



   Jika ditemukan bahawa impeller rosak dan bekalan cair tidak cukup,Pulau FaroePompa penyiup tunggal, perlu menggantikan impeller baru pada masa untuk digunakan.   Motor kuasa tinggi IP. Pompa selam adalah motor selam YQS (jenis penuhian air).   Third, the whole industrial and mining system operates stably, and the operation of the pump will not affect the work of the whole industrial and mining system.Kepastian Kualiti,   Pompa lumpur selam akan ditutup untuk pemeriksaan pada masa dalam kes masalah mesin semasa operasi, dan pemeliharaan biasa akan dilakukan. Peralatan ini tidak akan digunakan selepas terbakar yang akan menyebabkan kehilangan ekonomi tertentu bagi kita.penghantaran dan menarik sungai. Apabila peralatan mempam pasir, beberapa lapisan pasir di sekitar peralatan akan membuat peralatan yang ditutup oleh sejumlah besar sedimen, dan arus akan perlahan-lahan meningkat semasa digunakan. Kita patut pilih.   Pump air selepas memahami penyebab bekalan cair yang tidak cukup, kita boleh menyelesaikan masalah: pertama kita perlu memeriksa sama ada aras cair tangki penyimpanan cair yang berkeliaran perlu menambah media padanya.


Pulau Faroepam malas nampakBagaimana mengekalkan 191029



   Although the shaft seal occupies a small position in the pump, the normal operation of the pump is closely related to the shaft seRakmandasi halaman rumah, pam sendiri secara umum perlu ditempatkan di tanah untuk digunakan, tetapi paip suction perlu ditempatkan dalam air   Adakah terdapat kabinet kawalan api cf penting? Analisis penting konfigur kabinet kawalan api cf untuk semua orang.   Yang di atas adalah perkenalan singkat kepada kesan dan bentuk segel peluru pompa lumpur selam. Pengguna boleh pilih jenis segel peluru sesuai mengikut keperluan sebenar mereka.Pulau Faroe,   satu kaedah adalah menggunakan kaedah ultrasonik untuk mengesan sama ada peralatan mempunyai kavitasi. Kaedah ini sering sesuai untuk pengesan semula. Walaupun terdapat suara di sekitar lingkungan   Jaga-jaga untuk pecahkan slu selam   Kemudian ketatkan kacang pemampatan pada gelang pengimbangan secara bersamaan untuk membuat cairan bocor keluar dalam titik, dan perhatikan pada suhu meningkat di luar bilik pengimbangan.

0 Balasan   |  sehingga 2024-04-08 01:49:01 | 5 Pandangan
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian