Fijicameroon_ departments. kgmPenjagaan bekuPetikan harga

632HP195506591   ·  2024-03-24 02:21:18   ·   tenaga

Alasan lain ialah bahawa terdapat banyak bekas sejuk dalam sistem. Dalam kes ini, cari titik bocor dahulu, perbaiki bahagian yang ditemui, dan kemudian isi bekas sejuk yang cukup.Apabila menggunakan penyimpanan sejuk, cuba untuk menjaga tanah bersih dan profesional pemasangan penyimpanan sejuk,Fijicameroon_ departments. kgm,Kabur akan dipasang secepat mungkin dengan ventil pendingin. Tombol solenoid akan dipasang secara mengufuk, tubuh tombol akan menegak, dan perhatikan arah keluar cair.Keperluan untuk peralatan pendinginan dalam gudang beku cepat: penyegelan ketat gudang beku cepat jelas berbeza dari gudang beku cepat biasa. Oleh itu bagaimana untuk menutup peralatan pendinginan adalah kunci. Pertama-tama, semua saluran paip dinding mesti dilengkapi dengan lengan,Fijicameroon_ departments. kgmSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk, saluran paip balik air yang mengalir beku mesti dilengkapi dengan segel air bengkok U, dan saluran paip yang mengalir dan balik beku utama diluar gudang mesti dilengkapi dengan port penuh udara untuk menghalang gas di gudang daripada dipompa keluar dari gudang dengan tekanan negatif. Selain itu, disebabkan penyegelan yang baik dari gudang beku cepat, julat fluktuasi set suhu gudang tidak sepatutnya terlalu besar untuk mencegah tekanan positif dan negatif berlebihan daripada merusak tubuh gudang.Maryborough,Isolasi lantai penyimpanan sejuk kecil struktur penyimpanan sejuk kecil biasanya dipanggil permukaan iaitu, atas, dinding dan tanah dibuat dari plat baja warna / baja tidak stainless dengan tebal poliuretan yang sesuai dan bahan isolasi lain, kerana muatan dan lepaskan penyimpanan sejuk kecil sering dikendalikan secara manual daripada forklift. Of course, if the height of the warehouse is high and the forklift is required for warehousing, loading and unloading, the insulation board is not recommended for ground insulation, but the ground needs to be insulated separately like the ground insulation sample of medium-sized cold storage.Unit pemampat sejuk secara umum mengadopsi unit-end tinggi dengan kualiti yang dijamin dan stabil operasi kuat. Pengecut mengadopsi pengecut sejuk-udara yang disediakan oleh perusahaan kongsi yang diimpor, yang dapat memenuhi kapasitas sejuk sejuk sejuk dan memastikan kesan sejuk sejuk sejuk. Lampu sejuk mengadopsi lampu LED istimewa yang menyimpan tenaga untuk sejuk, yang mempunyai keuntungan dari kekebalan suhu rendah, konsumsi tenaga rendah dan masa perkhidmatan panjang, cuba untuk menjaga tanah bersih dan profesional pemasangan penyimpanan sejuk,


Fijicameroon_ departments. kgmPenjagaan bekuPetikan harga



Apabila udara luar masuk ke dalam tubuh penyimpanan sejuk, ia tidak hanya akan meningkatkan konsumsi sejuk penyimpanan sejuk, tetapi juga membawa air ke dalam gudang. Kondensasi air akan membawa kepada struktur bangunan, terutama struktur izolasi panas, yang rosak oleh kebumian dan beku. Oleh itu, lapisan izolasi panas dan ketembutan basah patut ditetapkan untuk menjaga papan penyimpanan sejuk bangunan yang ketembutan kebumian dan ketembutan udara dan penyegelan yang baik.Pada hari ini,Fijicameroon_ departments. kgmMakanan segar beku, aplikasi kedai penyimpanan segar semakin luas. Ia berkaitan dengan kehidupan harian kita. kedai penyimpanan segar adalah terutama untuk memastikan segar makanan.Penyimpanan sejuk automatik tiga dimensi mengadopsi komputer, yang boleh menyelesaikan muatan, memuat dan tumpukan dalam penyimpanan,Isolasi lantai penyimpanan sejuk ukuran-tengah struktur penyimpanan sejuk ukuran-tengah adalah apa yang kita sering panggil permukaan, iaitu, atas dan dinding dibuat dari plat baja warna / baja tidak stainless dengan tebal poliuretan yang sesuai dan bahan-bahan isolasi lain, sementara tanah perlu diisolasi secara terpisah. Pada masa ini, operasi umum di pasar adalah: meletakkan tanah dengan papan ekstrus XPS meletakkan bukti basah dan mengisolasi materi SPS di atas dan di bawah papan ekstrus secara berdasarkan, dan kemudian menuangkan beton atau beton kuat.Jumlah pelembusan akan menurun % pada darjah. - Pemasangan plat menegak penyimpanan sejuk: pilih sudut dahulu mengikut syarat laman dan lokakannya (iaitu kunci plat menegak dan lantai) untuk melangkah ke kedua- dua sisi pada sudut in i. Hanya kunci plat menegak dan plat menegak, dan lokakannya apabila i a bertemu sudut menegak. Letakkan plat cantik di tempat yang kelihatan. Apabila dipasang di sisi pembakar, buat paip pembuangan dahulu, dan buat U- bengkok dan silica gel diluar penyimpanan.


Fijicameroon_ departments. kgmPenjagaan bekuPetikan harga



Kehidupan perkhidmatan rata-rata struktur pengisihan poliuretan yang ketat dengan kualiti stabil kehidupan perkhidmatan panjang dan prestasi kost komprensif tinggi boleh mencapai lebih dari tahun dalam syarat penggunaan dan penyelenggaran biasa. Dalam keadaan perkhidmatan biasa selama kehidupan perkhidmatan struktur, ia tidak akan terpengaruh oleh kering, atau kerosakan elektrokimia, serta pertumbuhan serangga, jamur atau alga atau tikus.Risiko kualiti,Tinggi gudang, mengufuk dan menegak gudang mesti direka mengikut pendinginan, peralatan pendinginan, pengangkutan dan keadaan penumpang. Pemilihan papan pengisihan sangat penting untuk penyimpanan sejuk Guangdong. Pada masa ini, kebanyakan penyimpanan sejuk menggunakan papan pengisihan poliuretan. Apa ciri- ciri dan keuntungan papan pengisihan poliuretan?Keketatan valv air dan valv salji, penggantian cincin penyegelan, fleksibiliti valv, dan melepaskan dan membersihkan jika perlu.Apabila menggunakan penyimpanan sejuk, cuba untuk menjaga tanah bersih dan profesional pemasangan penyimpanan sejuk,Penyimpanan sejuk automatik tiga dimensi mengadopsi komputer, yang boleh menyelesaikan muatan, memuat dan tumpukan dalam penyimpanan, kawalan suhu penyimpanan dan operasi peralatan pendinginan.Papan pengisihan poliuretan yang digunakan dalam pembangunan penyimpanan sejuk mesti integral dan terus menerus, dan tiada gabungan di tengah-tengah. Sambungan papan pengisihan poliuretan, piring atas dan tanah mesti dibuat ke dalam lengkung filet untuk pengalihan, yang boleh memenuhi keperluan kesehatan dengan baik.Suhu dan kelembapan dalam gudang akan disimpan secara seragam tanpa bergerak; Cuba selesaikan makanan di gudang pada satu masa.

0 Balasan   |  sehingga 2024-03-24 02:21:18 | 29 Pandangan
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian