TralpanHarga pemasangan penyimpanan sejuk besarGaransi pemprosesan dan produksi

632HP195506591   ·  2023-05-24 16:57:53   ·   tenaga

Pada masa biasa, pengguna patut periksa darjah penyegelan ruang penyimpanan sejuk, dan beritahu penyimpanan sejuk untuk penyimpanan pada masa jika bahagian yang rosak ditemui.Pada masa biasa, pengguna patut periksa darjah penyegelan ruang penyimpanan sejuk dan beritahu penyimpanan sejuk untuk penyimpanan pada masa jika bahagian yang rosak ditemui.Tralpan,Sama ada ada masalah dengan sistem baris penyimpanan atmosfer terkawal pertama. Selepas masalah baris dibuang, periksa sama ada penyimpanan sejuk dimuatkan berlebihan. Jika ada masalah dengan baris, kuasa atau meningkatkan kuasa dua baris.Penyimpanan sejuk, muatan berlebihan kompressor, kekurangan pendingin, tekanan rendah terlalu rendah, penerimaan udara berlebihan, penghalangan kompressor.Koson,Lampu di gudang tidak menyala. Sila semak sama ada suis gagal dan sama ada lampu rosak. Matikan bekalan kuasa semasa memasang lampshade, dan perhatikan lampu yang tidak bergerak air.Kemudahan skema reka: reka gudang beku-cepat tidak boleh dianggap sebagai tentu. Banyak faktor penghalang patut dianggap. Dalam praktik, skema reka-reka yang masuk akal patut diberikan mengikut syarat setempat. Contohnya, gudang beku-beku-cepat skala besar yang saya bina untuk keluarga saya patut disejukkan dengan ammonia secara teori, kerana kapasitas pendinginan pendinginan ammonia besar, dan saya mendapati bahawa ia murah untuk mereplikasikan sejuk melalui penyelidikan medan sebenar.Sambungkan sistem sejuk. Kawalan dan paip tembaga akan digunakan untuk menyambungkan unit sejuk, sistem kawalan elektrik dan komponen lain penyimpanan sejuk. Pipa sambungan akan disambung dengan dekat dan tindakan pengisihan dan perlindungan panas yang sepadan akan diambil.


TralpanHarga pemasangan penyimpanan sejuk besarGaransi pemprosesan dan produksi



Aksi bakteria penyesuaian asid adalah terutama untuk menumbuhkan protein dalam bakteria. Penyasmian biasa termasuk asid laktik, putih, formalin, dll. Secara khusus, selepas ikan keluar dari gudang beku cepat, buangkan lapisan beku pada kumpulan paip penghapusan dan simpan suhu gudang di bawah , kemudian persiapkan dengan ~ g ħall per meter kubik gudang beku cepat,TralpanYang baik untuk pemasangan penyimpanan sejuk perubatan, gunakan penyembur ke gudang, tutup pintu gudang dengan ketat, dan mulakan pembusnah secara berterusan untuk membiarkan ħall meledak dan mengalir dalam gudang, sehingga ħall boleh menyerap banyak bau ikan.Selepas gudang penyimpanan segar dibina, ia juga penting untuk memberi perhatian istimewa kepada penyimpanan peralatan penyimpanan segar dalam keseluruhan proses aplikasi. Ini beberapa masalah penyimpanan kunci.Semasa produksi di workshop produksi, berat unit papan gudang Pu tidak boleh kurang daripada berat unit yang diperlukan oleh projek, tidak kurang dari & plusmn; kg/m.produksi,Bilik mesin sistem pendinginan ammonia mesti dilengkapi dengan pemasangan exhaust; Peminat exhaust akan mengadopsi anti motor. Apabila bekalan kuasa dimatikan kerana pendinginan tidak dijangka, ia akan mampu memastikan bekalan kuasa yang boleh dipercayai bagi peminat exhaust. Perlindungan muatan berlebihan penggemar keleluaran patut dilaksanakan pada sistem penggera isyarat tanpa menghentikan penggemar keleluaran secara langsung. Kotak butang ventilator exhaust akan disembunyikan di dinding di luar bilik pemampat ammonia.Alasan lain ialah bahawa terdapat banyak bekas sejuk dalam sistem. Dalam kes ini, cari titik bocor dahulu, fokus pada sambungan setiap paip dan valv,TralpanPetikan untuk desain dan pemasangan penyimpanan sejuk, perbaiki bahagian yang ditemui, dan kemudian isi bekas sejuk yang cukup.Material beku-cepat adalah novel. Tubuh perpustakaan mengadopsi papan sandwich poliuretan atau polistyren yang ketat, yang dituangkan dan dibina oleh proses putih tekanan tinggi. Ia boleh dibuat ke berbagai panjang dan spesifikasi untuk memenuhi keperluan yang berbeza bagi pengguna.


TralpanHarga pemasangan penyimpanan sejuk besarGaransi pemprosesan dan produksi



Features of quick freezing warehouse: the quick freezing technology is advanced, the frost free quick freezing method is adopted, the famous brand compressor and refrigeration accessories are configured, and the automatic freeze is adopted. The method can only be used by microcomputer. Sistem pendinginan mengadopsi pendingin hijau, yang milik teknologi pendinginan internasional yang maju pada abad ke-.Interpretasi dan pengamatan, ia boleh diganti oleh pemampat ammonia, tetapi suhu keleluaran semasa digunakan tidak boleh melebihi [UNK], jika tidak viskositi minyak akan dikurangi di luar titik kilat dan karbon akan terbentuk, dengan itu merusak bahagian dan komponen.Dalam persekitaran suhu rendah, terutama dalam siklus pendinginan dan meluap periodik, bahan bangunan penyimpanan sejuk dan struktur setiap bahagian penyimpanan sejuk sepatutnya mempunyai kekebalan beku yang cukup.Tralpan,Semasa penggunaan penyimpanan sejuk, perhatian akan diberikan kepada kerosakan dan goresan tubuh penyimpanan untuk mengelakkan tekanan dan kerosakan plat penyimpanan, yang akan mengurangkan prestasi pengisihan panas setempat tubuh penyimpanan.. Kekalkan penyimpanan sejuk makanan. Dalam kedudukan yang sesuai untuk beroperasi diluar pintu bilik sejuk, tukar utama untuk memotong bekalan kuasa kompressor sejuk akan ditetapkan. tukar ini akan mampu menghentikan operasi kompressor sejuk, dan tanda-tanda berkaitan akan ditetapkan. Jika panel mekanik ditetapkan di bilik utama tukar butang akan ditambah di sebelah setiap pemampat sejuk.Kehidupan perkhidmatan bulu bahan pengisihan penyimpanan sejuk poliuretan: selain prestasi asas bulu poliuretan pada tahap awal, pengiriman prestasi bulu juga adalah indeks yang sangat penting. Dalam persiapan bahan putih, walaupun permukaan penggunaan beberapa bahan poliester membuat foam mempunyai kekerasan yang baik dan kekebalan kesan, resistensi hidrolisis yang lemah dari beberapa putih poliester juga akan mempengaruhi kehidupan perkhidmatan putih; Ia mengadopsi struktur polieter, yang sedikit lemah pada tahap awal, tetapi biasanya hilang selepas beberapa hari dan kemudian menyimpan prestasi stabil bahan penyisalan penyimpanan sejuk untuk masa yang lama.

0 Balasan   |  sehingga 2023-05-24 16:57:53 | 111 Pandangan
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian