LahoyskBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahCiri-ciri proses isotermal

122HP117294921   ·  2023-02-04 11:22:04   ·   Mesin dan peralatan industri
penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.Lahoysk,Pasar pengubah dalaman lambat() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah,LahoyskModel pengubah kawalan, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.TraiguenPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:Penukar jenis keringSebelum impuls tiada muatan ditutup, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.


LahoyskBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahCiri-ciri proses isotermal



Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.Jaga-jaga untuk operasi percubaan penghasil pengubah kuasaPasukan pengubah kuasaKonsultasi dalam talian,Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemahSetelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;


LahoyskBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanahCiri-ciri proses isotermal



Pasukan pengubah kuasaProfessional adalah raja,LahoyskModel pengubah tenggelam minyak,Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu,LahoyskMinyak Transformer ditenggelamkan, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasaApabila kuasa output P bagi pengubah sama dengan kuasa input P, efisiensi & ETA; Sama, pengubah tidak akan menyebabkan kehilangan. Tetapi sebenarnya, tidak ada pengubah seperti itu. Energi elektromagnetik pengubah sentiasa menyebabkan kehilangan kunci kehilangan semacam ini adalah kehilangan tembaga dan kehilangan besi. Kehilangan tembaga merujuk kepada kerugian disebabkan oleh bilangan pusingan koil pengubah. Apabila arus mempunyai demam menurut bilangan pusingan koil, sebahagian tenaga elektromagnetik berubah menjadi tenaga dan hilang. Kerana kola elektromagnetik biasanya terluka oleh wayar inti tembaga dengan lapisan mengisolasi, ia dipanggil kehilangan tembaga.Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paipLahoysk,Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis keringPenukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

2 Balasan   |  sehingga 2023-02-04 11:22:04 | 192 Pandangan

Pengeluaran, penjualan dan penyelenggaraan pam dan aksesori 2023-02-04 13:39:56 sokongan  0 | menentang  0

Selepas pengalaman peribadi saya, reputasi kedai ini agak baik. LahoyskBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanah Kualitinya lebih seperti berlian. Terima kasih banyak-banyak!

Kotak terminal 2023-02-04 12:26:46 sokongan  0 | menentang  0

Saya sibuk lupa, maaf, apa lagi yang boleh saya katakan~~ Ini LahoyskBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanah memang bagus, cukup bertuah.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian