StolinPengubah minyak tenggelam 1250Tingkatkan inovasi

122HP117294921   ·  2023-02-03 11:22:03   ·   Mesin dan peralatan industri

Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?Stolin,Pasar pengubah dalaman lambatSumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;Ilobu,Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah


StolinPengubah minyak tenggelam 1250Tingkatkan inovasi



Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paipJaga-jaga untuk operasi percubaan penghasil pengubah kuasaKilang pengubah kuasaDevelopment Curriculum,Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis keringApabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup,StolinPemulihan kabinet pengubah, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).


StolinPengubah minyak tenggelam 1250Tingkatkan inovasi



Therefore, lock the fault point it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar,StolinPengubah kuasa s13-50, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.Berjanjilah dan berjanjilah.,Bunyi dalam kes kegagalan fasaPeringatan suhu berlebihan dan perjalanan: mengumpulkan isyarat data suhu angin atau inti besi mengikut resistor pengukuran suhu sistem termistir PTC yang terpisah dalam angin tegangan bawah. Apabila suhu pembuluh pengubah naik lagi, jika ia mencapai [UNK] perisian sistem mengeluarkan sistem penggera suhu berlebihan; Jika suhu meningkat ke [UNK] lagi dan pengubah tidak lagi boleh beroperasi, isyarat data perjalanan suhu berlebihan mesti dipindahkan ke sirkuit penyelenggaran sekunder, dan pengubah mesti tergesa-gesa dengan cepat.Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).Stolin,(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m,StolinTeknologi produksi pengubah tenggelam minyak, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

3 Balasan   |  sehingga 2023-02-03 11:22:03 | 128 Pandangan

Shenlong Xinhai Railway Engineering Materials Co., Ltd. 2023-02-03 13:21:39 sokongan  0 | menentang  0

Saya akhirnya menunggu sehingga saya membelinya StolinPengubah minyak tenggelam 1250. Mula-mula saya masih tertanya-tanya sama ada untuk membelinya. Saya suka sedikit. Saya agak takut membaca komen. Saya takut kualitinya tidak bagus. Ia bukan produk tulen. Ia agak berbeza daripada gambar. Namun, semuanya salah, barangnya bagus, asli, bosnya bagus, dan logistiknya bagus.

Pengeluaran dan penjualan aksesori peralatan penyingkiran habuk 2023-02-03 13:41:13 sokongan  0 | menentang  0

Walaupun StolinPengubah minyak tenggelam 1250 belum tiba, saya menantikannya, dan siasatan masih dalam perjalanan.

produk PE 2023-02-03 12:40:03 sokongan  0 | menentang  0

Raya tak lama lagi, boleh StolinPengubah minyak tenggelam 1250 dapat diskaun?
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian