Fijizambia_ districts. kgmPemasangan peralatan pendinginan dalam storan sejukJulat

632HP195506591   ·  2023-01-28 02:18:58   ·   tenaga

Seharusnya terdapat piawai paip pembuangan yang baik di sekitar gudang, suhu tanah seharusnya rendah, seharusnya ada antar lapisan di bawah gudang sejuk,Fijizambia_ districts. kgmRaka dan pemasangan syarikat pemasangan penyimpanan sejuk, dan menjaga ventilasi semulajadi yang baik. Menjaga kekeringan adalah sangat penting untuk gudang sejuk. Selain itu, sebelum pembangunan penyimpanan sejuk, elektrik fasa volum relatif akan dibina mengikut kuasa output unit pendinginan. Jika penyimpanan sejuk adalah sejuk air-sejuk dan radiasi, saluran paip air tap akan dipanjang dan menara pendinginan FRP akan dibina.Judge the operating sound of the compressor, and carefully listen to the operating sound of water pump, fan and other equipment. In case of abnormal sound compressor, timely warranty is required, so as to avoid greater damage to the compressor due to untimely warranty.Fijizambia_ districts. kgmPencerahan panas yang bagus, pendinginan yang bagus. Jangan tumpukan sundry disekitar unit sejuk Peralatan elektrik peralatan gudang segar akan dilindungi dari kebumian dan kejutan elektrik disebabkan oleh kebocoran elektrik. Tali, kendali dan kunci pintu gudang penyimpanan segar akan ditambah secara terus menerus dengan minyak mengikut situasi sebenar. Penyelamatan peralatan elektrik peralatan gudang penyimpanan segar akan beroperasi oleh ahli elektrik atau pegawai yang tahu perasaan umum elektrik. Setiap penyimpanan mesti matikan bekalan kuasa untuk memastikan keselamatan.Sambungkan sistem sejuk. Kawalan dan paip tembaga akan digunakan untuk menyambungkan unit sejuk, sistem kawalan elektrik dan komponen lain penyimpanan sejuk. Pipa sambungan akan disambung dengan dekat, dan tindakan pengisihan dan perlindungan panas yang sepadan akan diambil.Salmiya,Produk yang disimpan dalam projek penyimpanan sejuk perubatan mesti dikendalikan dengan kod warna, supaya mengelakkan masalah ralat pembelian. Dalam proses pengendalian,Fijizambia_ districts. kgmPenyimpanan sejuk berbilang fungsi, juga perlu mengikut arahan yang ketat.Pasang sistem kawalan elektrik. Sistem kawalan elektrik penyimpanan sejuk mengandungi pengendali elektrik, pintu elektrik, cahaya dan peralatan elektrik lain dalam penyimpanan sejuk. Sumber kuasa penyimpanan sejuk diperlukan untuk menjadi garis fasa stabil, dan sumber kuasa atau sumber kuasa cadangan boleh digunakan sesuai dengan yang diperlukan. Sirkuit akan mempunyai pembuangan yang masuk akal dan tindakan perlindungan yang sepadan.Keputusan ini telah mencapai hasil yang cukup baik. dibandingkan dengan beberapa storan sejuk pada pelanggan di Jining, storan sejuk menggunakan bahan putih mereka mempunyai konsumsi kuasa yang jauh lebih rendah daripada yang menggunakan bahan putih lain.


Fijizambia_ districts. kgmPemasangan peralatan pendinginan dalam storan sejukJulat



Dalam persekitaran suhu rendah, terutama dalam siklus pendinginan dan meluap periodik, struktur bangunan juga rentan. Oleh itu, bahan bangunan penyimpanan sejuk dan struktur setiap bahagian penyimpanan sejuk sepatutnya mempunyai kekebalan beku yang cukup.Pengetahuan perbaikan dan penyelamatan penyimpanan sejuk adalah sesuatu yang anda tidak boleh gagal memahami dalam proses penggunaan air sejuk sehari-hari!On the basis of cold storage and preservation, the quick-frozen warehouse increases the regulation of gas composition, inhibits the respiration of fruits and vegetables, delays their metabolic process, better maintains the freshness and commercial quality of fruits and vegetables, and prolongs the storage period and shelf life of fruits and vegetables. Secara umum, penyimpanan atmosfer terkawal buah boleh memperpanjang masa penyimpanan dengan & mdash; Tiga kali atau lebih. OK, apa piawai gudang beku cepat?konsum,Biasanya perhatikan keadaan operasi pemampat jantung peralatan penyimpanan sejuk dan suhu exhaust. Semasa operasi perubahan musim, perhatikan keadaan operasi sistem dan menyesuaikan bekalan cair dan suhu kondensasi sistem pada masa.Here we focus on polyurethane. Polyurethane adalah bahan papan penyimpanan sejuk yang ideal dalam teknik penyimpanan sejuk. prestasi ikatan atasnya membuat panel lumpur dan logam membentuk keseluruhan yang kuat, jadi tidak perlu bahan ikatan lain. Apabila poliuretan digunakan sebagai bahan untuk papan gudang teknik penyimpanan sejuk, kerana panel logam boleh menggulung bentuk gelombang berbeza, supaya keseluruhannya lebih kuat dan kapasiti pembawa lebih tinggi. Papan penuhi poliuretan boleh memenuhi keperluan kuat dan fizik dinding luar dan boleh digunakan dalam pelbagai projek penyimpanan sejuk. Secara teknikal ia boleh dan berkesan pada biaya. Pendingin Yuanbao percaya bahawa poliuretan adalah salah satu bahan penyimpanan sejuk baru dengan prospek pembangunan yang besar di masa depan. Bahan pengisihan panas dari rekayasa penyimpanan sejuk seharusnya tidak hanya mempunyai prestasi pengisihan panas yang baik, tetapi juga ekonomi, berlaku dan ramah dengan persekitaran. Untuk memastikan kemajuan lancar projek penyimpanan sejuk kita, kita tidak hanya perlu bertanya tentang bahan-bahan mentah penyimpanan sejuk, iaitu plat besi stainless steel, plat besi zinc warna, plat besi garam, plat aluminum terkotor dan plat lantai piawai mm galvanized piawai piawai piawai.Semasa menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan halaman barang, barang yang disimpan mesti sesuai dengan peraturan yang berkaitan. Barang patut mempunyai jarak tertentu dari tanah dan dinding penyimpanan sejuk. Apabila menyimpan, jarak antara barang dan barang mesti cm. Pada masa yang sama, jarak antara barang dan pemandu sejuk juga patut cm. Tiada barang boleh disimpan dalam julat ini, Ini juga kandungan penting dalam penggunaan teknik penyimpanan sejuk perubatan.


Fijizambia_ districts. kgmPemasangan peralatan pendinginan dalam storan sejukJulat



Seharusnya terdapat piawai paip pembuangan yang baik di sekitar gudang, suhu tanah seharusnya rendah, seharusnya ada antar lapisan di bawah gudang sejuk, dan menjaga ventilasi semulajadi yang baik. Menjaga kekeringan adalah sangat penting untuk gudang sejuk. Selain itu, sebelum pembangunan penyimpanan sejuk, elektrik fasa volum relatif akan dibina mengikut kuasa output unit pendinginan. Jika penyimpanan sejuk adalah sejuk air-sejuk dan radiasi, saluran paip air tap akan dipanjang dan menara pendinginan FRP akan dibina.Rakomendasi dan konsultasi,Slight depression can be used. In order to prevent damage to the cold storage foam and other soft materials should be padded at the floor groove of the cold storage when erecting the wall panel.After the refrigeration system is installed, it shall be beautiful and color. Tiada ketinggian salib ketinggian saluran paip.Kita perlu melaksanakan pemeliharaan biasa dan pemeliharaan sehari-hari, pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk perubatan, kuantiti besar, kualiti yang baik dan harga rendah, perlahan api - Waterproof - perlahan suhu tinggi,Fijizambia_ districts. kgmPasang penyimpanan sejuk sendiri, kuat dan kekal, selamat dan dipercayai, dan menyimpan kadar operasi kompressor.Fijizambia_ districts. kgm,Secara umum, pembangunan penyimpanan sejuk adalah untuk memastikan kualiti bangunan dengan isolasi panas ketat, penyegelan, ketepatan dan perlawanan beku.Ada dua jenis pendinginan dalam kumpulan penyimpanan sejuk: pendinginan segera dan pendinginan sederhana.Material beku-cepat adalah novel. Tubuh perpustakaan mengadopsi papan sandwich poliuretan atau polistyren yang ketat, yang dituangkan dan dibina oleh proses putih tekanan tinggi. Ia boleh dibuat ke berbagai panjang dan spesifikasi untuk memenuhi keperluan yang berbeza bagi pengguna.

3 Balasan   |  sehingga 2023-01-28 02:18:58 | 183 Pandangan

Kejuruteraan sistem pencegahan teknologi keselamatan kontrak 2023-01-28 09:44:33 sokongan  0 | menentang  0

Adakah anda mempunyai Fijizambia_ districts. kgmPemasangan peralatan pendinginan dalam storan sejuk? Fijizambia_ districts. kgmPemasangan peralatan pendinginan dalam storan sejukBerapa harga spot

Aksesori alatan mesin 2023-01-28 11:25:26 sokongan  0 | menentang  0

Sekarang bisnes bukan senang nak buat, boleh bagi diskaun lagi?

meja makan dan kerusi 2023-01-28 09:28:10 sokongan  0 | menentang  0

Kualiti sangat bagus, sangat bagus, Fijizambia_ districts. kgmPemasangan peralatan pendinginan dalam storan sejuk sama seperti gambar, pembungkusan dan kualiti juga sangat baik,
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian