Fijizambia_ districts. kgmPembuat dan pemasangan penyimpanan sejukApa konsep aplikasi

632HP195506591   ·  2023-01-16 12:22:48   ·   tenaga

Fenomen ralat: semasa tinggi atau tergesa-gesa semasa unit permulaan, dan masalah penyunting udara pengguna; Tengah masukan terlalu rendah; Selang penukaran sudut bintang terlalu pendek (sepatutnya ~ saat); Kegagalan silinder hidraulik (tiada reset); Kegagalan valv masuk (terbuka atau terperangkap terlalu besar); Loose wiring; Gagal hos; Ralat motor utama; Reli masa TR rosak (unit reli).Pelepasan minyak biasa, turun dan pelepasan udara: apabila terdapat filem minyak tebal mm dalam kolam pembakaran, untuk menjaga keperluan suhu ditetapkan, suhu pembakaran akan menurun dengan [UNK] dan konsumsi kuasa akan meningkat dengan lebih dari ; Apabila skala pada dinding paip air dalam kondensator mencapai mm, suhu kondensasi akan meningkat [UNK] dibandingkan dengan suhu asal dan konsum kuasa akan meningkat. Apabila sistem pendinginan dicampur dengan gas yang tidak kondensasi dan tekanan sebahagian ia mencapai . mpa, konsum kuasa akan meningkat sekitar . Ia boleh dilihat bahawa ia sejukFijizambia_ districts. kgm,Sebuah saluran udara biasanya ditetapkan dalam penyimpanan sejuk sayuran. Aliran udara dari mulut saluran udara atas meletup ke dinding dan garis produk bawah, kembali ke tengah, diserap oleh bahagian bawah penapis, dan penapis menghisap dan kembali ke saluran udara lagi.Kerana lembaran poliuretan mempunyai prestasi pengisihan panas yang baik,Sama ada pompa air berfungsi secara biasa dan sama ada suis moldy berfungsi. Dalam kes ketidaknormaliti, mengendalikan pemampat pendinginan dalam penyimpanan sejuk secara tepat waktu: umumnya minyak pendinginan dan penapis kering akan diganti kali selepas operasi peralatan penyimpanan sejuk. Penggantian selepas setengah tahun. Bergantung pada keadaan.Kg hingga kg/m dan tebal plat besi biasanya perlu lebih dari . mm untuk memenuhi piawai. Pada pasaran, bahan-bahan mentah utama papan penyimpanan sejuk khas untuk projek penyimpanan sejuk adalah polyphenylene polyethylene dan polyphenylene lemak. Setelah nisbah tertentu polyethylene, ia boleh melumpuhkan bahan pengisihan penyimpanan sejuk dengan ketepatan yang sesuai dan kesan pengisihan panas yang baik, dan mempunyai kapasitas pembawa muatan yang tinggi; resin polifenilen mempunyai penyorban air yang kuat, papan sandwich poliuretan dengan prestasi yang sangat baik milik papan sandwich poliuretan. Walaupun ia sedikit lebih tinggi, papan poliuretan mempunyai prestasi pengisihan panas yang sangat baik dan tidak menyerap kelembapan. - Pemasangan plat menegak penyimpanan sejuk: pilih sudut dahulu mengikut syarat laman dan lokakannya (iaitu kunci plat menegak dan lantai) untuk melangkah ke kedua- dua sisi pada sudut in i. Hanya kunci plat menegak dan plat menegak, dan lokakannya apabila i a bertemu sudut menegak. Letakkan plat cantik di tempat yang kelihatan. Apabila dipasang di sisi pembakar, buat paip pembuangan dahulu, dan buat U- bengkok dan silica gel diluar penyimpanan.


Fijizambia_ districts. kgmPembuat dan pemasangan penyimpanan sejukApa konsep aplikasi



Untuk memastikan keselamatan pembangunan dan operasi penyimpanan sejuk, jangkauan antara papan penyimpanan atas menyokong (titik angkat) mesti sesuai dengan persediaan berikut: papan penyimpanan atas polistyren (tebal mm) mempunyai jangkauan yang sangat besar M, dan papan penyimpanan atas poliuretan (tebal mm) mempunyai jangkauan m.Diameter paip masuk dan keluar tangki penyimpanan cair mesti diameter paip keluar dan exhaust yang dinyatakan pada sampel unit.Temperatur beku cepat digunakan secara luas. Terdapat banyak jenis suhu dalam kedai beku cepat, dan suhu berbilang atau suhu ganda boleh diselesaikan untuk memenuhi keperluan pelanggan yang berbeza. Fenomena cacat: arus unit besar dan tenaga terlalu rendah; Kabel lepas; Tekanan unit melebihi tekanan nilai; inti pemisahan minyak telah diblokir; Gagal peranti; Gagal hos; Ralat motor utama; Fenomen ralat: unit tidak boleh dimulakan dan fuse rosak; Switch suhu rosak; Kabel lepas; Reli panas tindakan motor utama; Reli panas motor penggemar penyimpanan sejuk bertindak; Pengubah rosak; Tiada input kuasa (unit); Gagal tidak dibuang (unit); Aktuator rosak.Hasil ujian,Kg hingga kg/m, dan tebal plat besi biasanya perlu lebih dari . mm untuk memenuhi piawai. Pada pasaran, bahan-bahan mentah utama papan penyimpanan sejuk khas untuk projek penyimpanan sejuk adalah polyphenylene, polyethylene dan polyphenylene lemak. Setelah nisbah tertentu polyethylene, ia boleh melumpuhkan bahan pengisihan penyimpanan sejuk dengan ketepatan yang sesuai dan kesan pengisihan panas yang baik, dan mempunyai kapasitas pembawa muatan yang tinggi; resin polifenilen mempunyai penyorban air yang kuat, tetapi pengisihan panas yang lemah. Oleh itu, papan sandwich poliuretan dengan prestasi yang sangat baik milik papan sandwich poliuretan. Walaupun ia sedikit lebih tinggi, papan poliuretan mempunyai prestasi pengisihan panas yang sangat baik dan tidak menyerap kelembapan.Apabila udara luar masuk ke dalam tubuh penyimpanan sejuk, ia tidak hanya akan meningkatkan konsumsi sejuk penyimpanan sejuk, tetapi juga membawa air ke dalam gudang. Kondensasi air akan membawa kepada struktur bangunan, terutama struktur izolasi panas, yang rosak oleh kebumian dan beku. Oleh itu, lapisan izolasi panas dan ketembutan basah patut ditetapkan untuk menjaga papan penyimpanan sejuk bangunan yang ketembutan kebumian dan ketembutan udara dan penyegelan yang baik.Papan pengisihan poliuretan yang digunakan dalam pembangunan penyimpanan sejuk mesti integral dan terus menerus, dan tiada gabungan di tengah-tengah. Sambungan papan pengisihan poliuretan, piring atas dan tanah mesti dibuat ke dalam lengkung filet untuk pengalihan, yang boleh memenuhi keperluan kesehatan dengan baik.


Fijizambia_ districts. kgmPembuat dan pemasangan penyimpanan sejukApa konsep aplikasi



Keputusan ini telah mencapai hasil yang cukup baik. dibandingkan dengan beberapa storan sejuk pada pelanggan di Jining,Fijizambia_ districts. kgmPemasangan penyimpanan sejuk Co., Ltd., storan sejuk menggunakan bahan putih mereka mempunyai konsumsi kuasa yang jauh lebih rendah daripada yang menggunakan bahan putih lain.Jumlah jaminan kualiti,Langkah desain penyimpanan sejuk: takrifkan volum penyimpanan sejuk. Saiz penyimpanan sejuk patut berdasarkan desain nombor besar produk pertanian yang akan disimpan untuk masa yang lama. Volum ini dihitung berdasarkan volum penting barang yang disimpan yang dikumpulkan dalam penyimpanan sejuk, ditambah baris ke baris koridor, langit dan kosong rumah pakej. Selepas volum penyimpanan sejuk ditentukan, nisbah panjang dan lebar tinggi penyimpanan sejuk ditentukan. Necessary auxiliary engineering buildings and equipment shall also be considered in the design of cold storage, such as working intermediate, packaging and combing room, special tool warehouse, loading and unloading platform, etc.Faktor sebenar yang mempengaruhi meningkat suhu exhaust gudang segar: efisiensi pendinginan sementara rendah,Fijizambia_ districts. kgmPemasangan dan harga pembinaan penyimpanan sejuk, atau terlalu banyak skala dalam intercooler gudang segar mempengaruhi pertukaran panas, suhu suction tahap kemudian mesti tinggi, dan suhu exhaust juga akan meningkat.Pembangunan penyimpanan sejuk kecil digunakan secara luas dalam kehidupan, seperti industri makanan, industri memproduksi, dll. kerana penyimpanan sejuk digunakan secara luas, anda tahu penyimpanan sejuk? Especially the construction process and steps of cold storage. Memahami proses pembinaan dan langkah penyimpanan sejuk adalah berguna untuk semua pautan penyimpanan penyimpanan sejuk.Fijizambia_ districts. kgm,Fijizambia_ districts. kgmStoran sejuk, kongsi panel dinding akan disegel secara bersamaan dan dihiasi dengan penyegelan silikon.Bandar ultrasonik adalah teknologi berpotensi dengan penutup tenaga bentuk, yang meningkatkan jumlah pelembusan efektif dengan -% per jam. Apa aspek yang masuk akal dalam rancangan gudang beku cepat?Produk yang disimpan dalam projek penyimpanan sejuk perubatan mesti dikendalikan dengan kod warna, supaya mengelakkan masalah ralat pembelian. Dalam proses pengendalian, juga perlu mengikut arahan yang ketat.

0 Balasan   |  sehingga 2023-01-16 12:22:48 | 53 Pandangan
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian