HerediaBaigang deep well pumpTindakan untuk menyembuhkan kualiti

466HP159575805   ·  2022-11-20 01:53:46   ·   Mesin dan peralatan industri

   Aplikasi pompa melibatkan semua aspek kerja dan produksi, dan jenis pompa juga berbeza. Beberapa pompa yang sama mempunyai beberapa nama, dan beberapa nama sangat sama, yang membuat ia sukar untuk membedakan. Today,HerediaISG single stage vertical pipeline pump, we will introduce the submersible pump and the submersible slurry pump. Adakah ada perbezaan antara kedua-dua   Selepas pompa lumpur selam menambah pistol air ke sokongan di bawah pompa lumpur selam, lapisan lumpur keras sekitar pompa lumpur akan runtuh dengan cepat di bawah air yang diterapkan pHeredia,   Apabila pompa slurry berfungsi, ia berputar dengan kelajuan tinggi, dan komponen pompa slurry mempunyai berat berat. Oleh itu, apabila ia terbalik, dan impeller bertentangan dengan penutup dan plat pengawal. Jika   Cincin keseimbangan juga dihapuskan; - Kemudian buang impeller tahap terakhir dan kunci kembali, dan bahagian tengah termasuk vane panduan; Selain itu,HerediaPompa saluran bawah tanah, buang impeller, bahagian tengah dan van panduan pada aras lain dengan cara yang sama sehingga penyelamat selamItaugua,   Apabila menghentikan operasi pompa lumpur selam tutup penis ukur vakum dan ukur tekanan dan valv pintu menyalasumber.   Sekarang anda tahu sebabnya pompa mempunyai turbiditi udara. Sebenarnya, ini adalah fenomena yang sangat umum. Anda tidak Jangan risau. Pompa air boleh mengangkut banyak perkara, seperti air, minyak, logam cair, malam asam dan sebagainya. Ia adalah cara yang baik untuk pengangkutan.


HerediaBaigang deep well pumpTindakan untuk menyembuhkan kualiti



   Ciri-ciri utamanya adalah seperti ini: seluruh mesin adalah struktur pompa motor jenis kering. Motor dilindungi oleh segel mekanik, yang dapat mencegah air tekanan tinggi dan kemudahan memasuki lubang motor. Selain impeller utama, ia juga dilengkapi dengan impeller campuran, yang boleh pam keluar slag ditetapkan di bawah selepas bergerak ke dalam turbul   setiap hari setiap minggu, setiap suku dan setiap tahun pemeriksaan, pemeliharaan dan rancangan penggunaan akan disediakan untuk pompa sumur yang dalam.   Sebenarnya, ia hanya boleh dibuka atau ditutup, dan masa tindakan apabila membuka dan ditutup adalah relatif pendek.Hasil ujian,   Pencampuran impeller dan sebahagian lain aliran utama terbuat dari bahan yang tinggi yang menentang pakaian, yang menentang pakaian, yang menentang korosion, yang tidak memeluk dan mempunyai kapasitas pembuangan kanan-kanan yang kuat,HerediaCarbon steel explosion-proof pipeline pump, dan dapat berjalan secara efektif melalui partikel-partikel kuat besar. Ia tidak terbatas oleh julat penghisap, dengan efisiensi penghisap serpihan tinggi dan penghisap lebih teliti. Tiada pompa vakum tambahan diperlukan dan pelaburan lebih rendah. tiadakuasa, kelajuan impeller, kadar pam, partikel maksimum dan berat badan.   Persiapkan alat dan bahan: set kotak metrik / kunci-hujung terbuka, penarik bearing (biasanya dikenali sebagai penarik segitiga), indikator dial magnetik, di luar mikrometer, kaliper, ruler kuasa dua, bar tembaga, screwdriver dengan kendali, palu, besi V bentuk spesifikasi yang sama, kerosen bersih, bak minyak, benang kapas dll.


HerediaBaigang deep well pumpTindakan untuk menyembuhkan kualiti



   Pompa lumpur menegak adalah produk awal. Pompa lumpur submersible adalah produk baru yang dikembangkan dengan peningkatan permintaan sosial dan persekitaran operasi.Konsultasi bebas,   Semasa proses, peralatan mesti dikekalkan secara terus menerus dan diubahsuai untuk menghindari penghalangan. Seperti yang dikatakan nama, pompa air terutama digunakan untuk mengangkut air apabila digunakan. Kesan pompa normal sering lebih baik bila digunakan, tetapi sebenarnya, kita menggunakannya pada masa biasa   Untuk menyelesaikan masalah ini, bunyi yang menyertai mempunyai melodi dan ritma tertentu. Selama kau tahu dan menguasai melodi dan ritma normal ini, kau boleh   Menghitung. Untuk memenuhi keperluan produksi industri dan membuatHeredia,   Mulakan pompa priming. Selain itu, disebabkan keterangan struktur pompa selam motor perlu ditempatkan di permukaan air untuk digunakan semasa operasi, dan kemudian pompa perlu ditempatkan di dalam air untuk digunakan. Oleh itu, pompa penyelam selam mesti   Untuk membuat peralatan berjalan lebih baik bila digunakan, tetapi ini juga perlu berdasarkan prinsip kerjanya. Ia tidak boleh disesuaikan sesuai dengan kehendak apabila ia optimum.rn it over for use. Bagaimanapun, bila

2 Balasan   |  sehingga 2022-11-20 01:53:46 | 218 Pandangan

Syarikat Kimia Kaidi 2022-11-20 09:37:55 sokongan  0 | menentang  0

Ia benar-benar ujian dan menunggu. Saya akhirnya menunggu selama 3 hari HerediaBaigang deep well pump untuk tiba, kualiti pembukaan sangat baik

Hiasan dan hiasan bangunan awam 2022-11-20 10:23:10 sokongan  0 | menentang  0

Setiap kali saya menerima barang itu sangat menyenangkan, tetapi sepanjang saya berfikir untuk menilainya, kepala saya besar. Nasib baik, rakan sejagat mengesyorkan rumah anda HerediaBaigang deep well pump, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian