SaintQuentinPompa slurry HHBeberapa titik memerlukan perhatian

466HP159575805   ·  2022-08-14 18:53:21   ·   Mesin dan peralatan industri

   Dengan kedatangan tengah musim panas dan peningkatan kontradiksi antara bekalan dan permintaan kerosen, bekalan kuasa di seluruh negara telah tegang lagi, yang telah mendorong jualan panas ia dan generator di pasar fasa II. Menurut data yang relevan, pada setengah kedua tahun, masih ada ruang besar selepas China keseimbangan kuasa.mendengar beberapa media yang relatif bersih, dan impeller mereka biasanya berada dalam keadaan tertutup. Namun salah satu media yang dihantar oleh pompa pembuangan mungkinSaintQuentin,kabel ke arah putaran pada tubuh pam,SaintQuentinPompa slurry yang menentang pakaian mengufuk, dan kemudian impeller boleh mudah dibuang   satu kaedah adalah menggunakan kaedah ultrasonik untuk mengesan sama ada peralatan mempunyai kavitasi. Kaedah ini sering sesuai untuk pengesan semula. Walaupun terdapat suara di sekitar lingkunganPlato,SaintQuentinpam malas nampak,eration it may also be because the bottom valve is not opened. Pada masa ini,SaintQuentinAh pompa lumpur, perlu memeriksa sama ada valv bawah terbuka dan membuat penyesuaian yang sepadan.   Jika air panas dalam [UNK] direkomendasikan, dan air tap luaran mesti disambung untuk pendinginan semasa operasi, jika tidak motor tidak akan dibakar kerana suhu tengah terlalu tinggi.   Jika ditemukan bahawa impeller rosak dan bekalan cair tidak cukup, perlu menggantikan impeller baru pada masa untuk digunakan.


SaintQuentinPompa slurry HHBeberapa titik memerlukan perhatian



   Buah juga buruk; Apabila pam aliran paksi digunakan, output air adalah relatif besar, tetapi kepala tidak terlalu tinggi, jadi kesan menggunakan slu selam   Kawalan tanah kasing pompa elektrik akan disambung secara ketat dengan peraturan yang berkaitan. When the electric pump is running, it is strictly prohibited to work or move in the water of nearby devices or people, in case of accidents caused by the power distribution of the electric pump.   Subkualiti,   Oleh sebab itu, pemilihan yang betul segel shaft boleh memastikan operasi selamat dan stabil pompa slurry.   Normal operation. Pompa lumpur selam boleh mengangkut lumpur dengan partikel-partikel korosif atau solid, lumpur batubara transpo medium berat   Submersible sl


SaintQuentinPompa slurry HHBeberapa titik memerlukan perhatian



   Semasa proses, peralatan mesti dikekalkan secara terus menerus dan diubahsuai untuk menghindari penghalangan. Seperti yang dikatakan nama, pompa air terutama digunakan untuk mengangkut air apabila digunakan. Kesan pompa normal sering lebih baik bila digunakan, tetapi sebenarnya, kita menggunakannya pada masa biasaRekomendasi kata mulut,   Saat ini, segel mekanik memegang bahagian yang meningkat di pasar pompa segel.open caissons and wells.   Second, the power used is not matched, so the motor temperature will be too high after long-term overload operation; In addition, so ISaintQuentin,   Bentangan paip: Sokongan dengan kuat paip air dan paip pembuangan untuk menghalang kekuatan paip daripada bertindak pada pompa sumber.   Pertama, sebab tubuh motor: sambungan yang salah akan membuat suhu meningkat dengan cepat apabila peralatan digunakan; Selain itu, mungkin ada beberapa fasa untuk fasa sirkuit pendek diantara pembetulan stator, jadi apabila keadaan relatif kecil, konsentrasi dan ekor diperlakukan dalam konsentrator, abu dan sampah dibuang dari kilang kuasa, slime dan dense

5 Balasan   |  sehingga 2022-08-14 18:53:21 | 253 Pandangan

Bekalan perlindungan buruh dan perniagaan import dan eksport 2022-08-14 19:07:03 sokongan  0 | menentang  0

Penjual yang baik, SaintQuentinPompa slurry HH barangnya sangat bagus. Kembali pada masa hadapan. Anda boleh membeli dengan yakin.

Perkhidmatan Pameran 2022-08-14 20:44:30 sokongan  0 | menentang  0

Baru bayar, bila SaintQuentinPompa slurry HH sampai bos.

Dulang kabel epoksi komposit 2022-08-14 19:07:27 sokongan  0 | menentang  0

Baru beli SaintQuentinPompa slurry HH, mutu kerja lagi teruk. Lihat ke belakang dan perkenalkan kepada rakan-rakan

Pembangunan teknologi alam sekitar 2022-08-14 20:19:47 sokongan  0 | menentang  0

Buat iklan untuk anda, kawan-kawan: Produk SaintQuentinPompa slurry HH ini sangat bernilai.

pembinaan projek 2022-08-14 21:07:20 sokongan  0 | menentang  0

Membeli sesuatu dalam talian adalah mengenai integriti, dan anda melakukannya! Terima kasih SaintQuentinPompa slurry HH Like one Penghantaran yang cepat, sikap yang sangat baik, sangat berpuas hati! sangat bagus!
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian