kgirlsPompa sumur yang dalamPengenalan kepada tindakan perlindungan

466HP159575805   ·  2022-06-27 01:06:29   ·   Mesin dan peralatan industri
pompa yang saya akan bercakap tentang di sini mempunyai julat yang luas penggunaan. Pump diperlukan untuk tujuan awam dan tentera,kgirlsPompa paip korosif, serta untuk teknologi maju, terutama dalam sektor tambang, kimia, metallurgi dan industri lain. Ia adalah peralatan mekanik umum yang digunakan. Most   Setelah memahami prinsip kerja pompa lumpur selam, kita juga akan tahu bahawa bahagian-bahagian itu cenderung untuk dipakai semasa penggunaan biasa. In this way, we can cakgirlspam rry dalam bidang industri dan keadaan kerja berbeza, kami telah terus melakukan kajian, pembangunan dan peningkatan, sehingga kita mempunyai siri yang berbeza, setiap siri mempunyai berbagai spesifikasi dan model dan siri yang berbeza produk mempunyai prestasi dan s yang berbeza. Mari s belajar mengenainya di bawah   Reasonable.Comalapa,dan hidup, banyak unit, hotel dan kawasan tinggal di berbagai provinsi dan bandar di China telah membelinya dan generator. Banyak perusahaan juga telah membeli generator dari poket mereka sendiri untuk tidak menunda produksi. Digerak oleh ini, ia dan generator secara alami menjadi populer   lepaskan lapisan luaran kabel untuk mengekspos wayar tembaga selama hingga mm, secara perlahan-lahan mencurahkan guma di dekat inti wayar, mencurahkannya ke lapisan oksid pada inti wayar, hapuskan inti wayar dengan alkohol (atau asid hidroklorik), membungkus lapisan pengasingan dan lapisan penutup,kgirlsPompa sumur dalam kecil, dan keringkannya secara alami.   Cirkulasi. Dalam aplikasi pompa lumpur, kita mesti memperhatikan rancangan yang masuk akal, pengiraan yang betul dan pemilihan jenis yang sesuai, yang sangat penting. Selain daripada


kgirlsPompa sumur yang dalamPengenalan kepada tindakan perlindungan



   Dengan kedatangan tengah musim panas dan peningkatan kontradiksi antara bekalan dan permintaan kerosen, bekalan kuasa di seluruh negara telah tegang lagi, yang telah mendorong jualan panas ia dan generator di pasar fasa II. Menurut data yang relevan, pada setengah kedua tahun, masih ada ruang besar selepas China keseimbangan kuasa.   Atau besi lempar nodular, terpecah menegak, dipotong. Tubuh pam tersambung dengan gelang dengan bolt. Keluaran pam boleh putar dan dipasang pada selatan [UNK] dan lapan sudut sesuai dengan yang diperlukan.   Pompa selam bersiap-siap akan menggulung / pusingan setiap minggu untuk membuat perlindungan menerima muatan statik dan osc luaransarankancincin mesti dikawal, dan minyak lubrikasi yang berlebihan dalam pam mesti dibuang dan diganti secara terus menerus.   Prent will rise. At this time,kgirlsPompa saluran paip air, the outlet valve can be turned down to increase the resistance to control the current.


kgirlsPompa sumur yang dalamPengenalan kepada tindakan perlindungan



   Sama ada pompa dipindahkan atau mengalir, dll., dan mengendalikannya kapan saja.Cipta kecerdasan,   Akan dicabut. Selain itu, kerana panjang peluru panjang secara umum ditetapkan, pemasangan dan penggunaan kapal selam pompa lumpur adalah masalah dan kesempatan aplikasi terbatas. Pompa lumpur selam dikembangkan untuk menyesuaikan dengan keadaan kerja yang semakin kompleks   Pompa lumpur bawah tanah adalah peralatan penting dalam operasi pengeboran dan penggunaan air. Apabila peralatan berfungsi, ia adalah tenggelam sebagai keseluruhan. Menembak air bawah tanah ke permukaan digunakan secara luas untuk air rumah, penyelamatan darurat tambang, pendinginan industri,   If the power cord is not well contacted, it will also lead to the burning of the motor.kgirls,   Pompa lumpur submersible. Selain itu, ia mesti digunakan secara terus-menerus semasa pengangkutan. Jika ada selang di tengah, ia mesti dihindari bahawa selang adalah relatif panjang, supaya menghindari penyesalan lumpur dalam pumrn it over for use. Bagaimanapun, minyak akan ditambah mengikut garis aras minyak piawai minyak sebelum permulaan. Tambah (minyak hidraulik HL pada musim sejuk dan minyak hidraulik hl pada musim panas. Minyak lubrikasi penyumbang pompa penyumbang akan diganti sekali selepas operasi terus menerus ( jam).

0 Balasan   |  sehingga 2022-06-27 01:06:29 | 196 Pandangan
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian