Bandar lama ShiqiqingLift luar rumah di tingkat tiga.Mengapa fleksibiliti semakin baik dan lebih baik

938HP166090698   ·  2024-03-25 00:50:48   ·   Mesin dan peralatan industri

Butang tutup pintu tidak mempunyai fungsi penyelamatan diri. Selama tempoh penyelamatan yang ditentukan, komponen lif dalam operasi diperiksa, dipenuhi bahan bakar, debu dibuang, which is beneficial for reducing noise,Bandar lama ShiqiqingPlatform penangkapan hidraulik tahap, but there should be no protruding foreign objects.Bandar lama Shiqiqing,Lif kelajuan tinggi sering merujuk kepada lif dengan kelajuan yang lebih besar dari -m/s.Urus dan promosikan pelaksanaan berbagai-bagai standar (termasuk standar teknikal standar kualiti, dll.) dalam industri ini. Lakukan pemeriksaan dan penilaian, mempromosikan dan mempromosikan kerja pengawasan kualiti.Benteng de France,Selepas lif berhenti dan tidak membuka pintu jika and a terperangkap dalam kereta lif dan menghadapi situasi ini, anda mesti tetap tenang kerana lif adalah peralatan pengangkutan yang dewasa dan selamat; Menghentikan lif; Ia adalah tindakan perlindungan keselamatan untuk kegagalan operasi lif. Tindakan penyelamatan diri yang selamat dan efektif pada masa iniUrus bakat, teknikal, dan latihan profesional, dan melakukan konsultasi. Urus pertukaran teknik antarabangsa dan antarabangsa dan aktiviti kerjasama dalam industri lif, dan tamu pameran lif dan teknologi dan memesan mesyuarat. Di bawah petunjuk jabatan-jabatan yang berkaitan, mengatur kuasa saintifik dan teknologi dalam industri untuk melaksanakan kemajuan teknologi utama dan pembangunan dan pembangunan produk baru utama, melaksanakan kemajuan saintifik dan teknologi dalam industri lif,Bandar lama ShiqiqingPlatform penangkapan tahap, dan mencadangkan produk teknologi tinggi dan branded dalam industri.Jarak pinggir sinar terlalu kecil: Kaedah untuk memperpendek platform bawah adalah untuk memperpendek panjang keseluruhan escalator, tetapi perhatikan julat pendekatan sangat terhad, umumnya tidak melebihi mm. Secara umum, platform tidak boleh dikurangkan kerana ia mengandungi peralatan seperti kabinet dan motor. Ubah sudut escalator dari darjah ke darjah


Bandar lama ShiqiqingLift luar rumah di tingkat tiga.Mengapa fleksibiliti semakin baik dan lebih baik



Butang panggilan di setiap tingkat tidak lagi berfungsi, dan panggilan terputus.[UNK][UNK]—& mdash;& ldquo; Sulit bernafas; Most of them are psychological cues from passengers. In the elevator trap incident, many rescued passengers reported varying degrees of difficulty breathing, and many believed it was caused by lack of oxygen in the cabin. Sebenarnya, setiap lif dilengkapi dengan lubang ventilasi sebelum meninggalkan kilang. Walaupun penggemar ventilasi tidak berfungsi, kereta dan udara luar masih tersambung, dan biasanya tiada kekurangan oksigen. Jika individu terperangkap mengalami detak jantung yang mempercepat dan kesulitan bernafas, ia sebahagian besar disebabkan oleh faktor seperti ketakutan dan tekanan tinggi. Walaupun dalam keadaan ekstrim, konsentrasi oksigen dalam lif biasanya kekal di atas %, yang sama dengan kandungan oksigen udara luar biasa.Apabila bekalan kuasa normal dimatikan cahaya di dalam lif bukan api tidak mempunyai kuasa, sementara masih ada cahaya di dalam lif api.Nilai tinggi,Butang panggilan di setiap tingkat tidak lagi berfungsi,Bandar lama ShiqiqingLift menegak boleh capai, dan panggilan terputus.Bilik depan lif kebakaran disediakan dengan hidran kebakaran di dalam.Peranti ketegangan pembatasan kelajuan dan peranti ketegangan tali besi patut dilengkapi dengan suis keselamatan.


Bandar lama ShiqiqingLift luar rumah di tingkat tiga.Mengapa fleksibiliti semakin baik dan lebih baik



Bilik depan lif kebakaran disediakan dengan pintu tahan kebakaran kelas B atau peluru berguling tahan kebakaran dengan fungsi berhenti.pelaburan,Keukuran benteng lif dalam projek pembinaan baru dalam keadaan-keadaan di lokasi yang berbeza: Apabila rancangan bangunan belum selesai, operator hanya perlu menyediakan kepada pengguna bentangan lif piawai spesifikasi lif yang diperlukan, dan pengguna mengarahkan jabatan rancangan untuk merancang benteng lif. Apabila rancangan arsitektur telah selesai dan laman ini belum dibangun, sedang dibangun, atau telah selesai, ia mesti ditentukan berdasarkan konstruksi semasa atau dimensi diukur. Jika rancangan awam asal shaft perlu diubahsuai, pengguna patut mempercayai jabatan rancangan arsitektur untuk membuat perubahan rancangan shaft berdasarkan rancangan disediakan oleh lif.Lif juga akan berhenti.Membersihkan dan membersihkan kasut panduan kereta lif. Seperti yang diketahui, kasut panduan berjalan di atas kereta panduan, dan ada cangkir minyak di atas kasut panduan. Untuk memastikan lif tidak membuat suara semasa operasi, perlu mengisi cangkir minyak secara peribadi dan bersihkan kasut panduan, dan kabin perlu bersihkan dengan teliti.Bandar lama Shiqiqing,Dalam kes api, apabila diperintahkan oleh pusat api atau butang operasi dedikasi petugas api lantai pertama untuk memasuki keadaan peperangan api, lif harus segera berhenti di lantai tanpa membuka pintu, kembali ke stesen lantai pertama, dan secara automatik membuka pintu lif jika ia berada di arah atas.Kurangkan bunyi keseluruhan mesin. Kerana tiada bunyi dari perlindungan semasa operasi kelajuan tinggi bagi enjin asinkron dan tiada bunyi dari transmisi gear cacing, bunyi keseluruhan boleh dikurangi dengan -db (A) Penggunaan tenaga rendah. Dari prinsip kerja bagi motor sinkronik magnet kekal, boleh dilihat bahawa kegembiraan mereka dicapai oleh magnet kekal, dan tidak perlu bagi stator untuk menyediakan arus kegembiraan tambahan. Oleh itu, rotor motor tidak mempunyai semasa dan tidak ada masalah kehilangan elektronik. Secara umum, penggunaan tenaga lebih berkurang.Keukuran benteng lif dalam projek pembinaan baru dalam keadaan-keadaan di lokasi yang berbeza: Apabila rancangan bangunan belum selesai, operator hanya perlu menyediakan kepada pengguna bentangan lif piawai spesifikasi lif yang diperlukan, dan laman ini belum dibangun, sedang dibangun, atau telah selesai, ia mesti ditentukan berdasarkan konstruksi semasa atau dimensi diukur. Jika rancangan awam asal shaft perlu diubahsuai, pengguna patut mempercayai jabatan rancangan arsitektur untuk membuat perubahan rancangan shaft berdasarkan rancangan disediakan oleh lif.


0 Balasan   |  sehingga 2024-03-25 00:50:48 | 25 Pandangan
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian